Тренінг на тему: «Палити, чи не палити?»

Про матеріал
Тренінг для учнів 3-4 класів.З’ясувати первинні знання про куріння; розвивати увагу, уяву, мислення, висловлювати свою думку ; виховувати навички здорового способу життя;
Перегляд файлу

Дата:____________

Тренінг на тему:

           «Палити, чи не палити?»

 

Мета: з’ясувати первинні знання про куріння;

          розвивати увагу, уяву, мислення, висловлювати свою думку ;

          виховувати навички здорового способу життя;

 

Обладнання: аркуші паперу А4, олівці, фломастери, ножиці, клей, кольоровий папір, квітка.

 

Хід тренінгу

 

  1. Знайомство

Учасники сідають у коло. Тренер знайомить їх із символічним учасником групи – м’якою іграшкою . Кожен учасник передає іграшку по колу, називаючи своє ім’я та вітаючись із групою.

  1. Вправа «Наші очікування»

Запитати учнів, що вони очікують від наступних тренінгів (буде цікаво, дізнаємось щось важливе). Роздати клейкі папірці в формі квіточок і запропонувати написати свої побажання, очікування, побоювання. Оформити плакат «Наші очікування», «посадити» квіти на галявині.

  1. Правила групи

Кожен учасник називає правило, якого слід дотримуватись на тренінгу. Всі правила записуються на пелюстках квітки.

  1. Вправа «Асоціація»
  2. Робота в групах.

Учні об’єднуються у чотири групи (русалка,бурундук,нинзя,микимаус). Усім пропонуємо намалювати здорову людину. Потім групи презентують свою роботу.

Після презентації, групи обмінюються своїми роботами та спробують «зруйнувати» здорову людину, а потім треба «Зруйноване здоров’я» спробувати відновити.

Запитання:

- Шкода вам було ,що  вашу людину  руйнували?

- Чи легко відновлювати зруйноване ?

 

ВИСНОВОК: відновлювати зруйноване дуже важко, тому треба

 берегти ,те що маємо.

Вчитель: це завдання ми виконали невипадково, адже одним із чинників, що руйнують здоров’я, може бути куріння. Пропонуємо вам послухайте легенду

 

 

Легенда про пихатого мандарина

Колись давно у стародавньому Китаї жив розумний, але надзвичайно пихатий мандарин. Цілий день він  тільки те й робив, що приміряв пишне вбрання і вихвалявся перед підданими свої розумом.

Так минали дні за днями, роки за роками… аж ось країну облетіла звістка, що неподалік оселився чернець, розумніший за мандарина. Мандарин страшенно розлютився, але не виказав цього ні жестом, ані словом. Задумав він оголосити поєдинок і відстояти славу наймудрішого нечесним способом: «Візьму я в руки метелика, сховаю його за спиною і спитаю, що у мене в руках – живе чи мертве? Якщо чернець скаже, що живе, я роздушу метелика, а якщо мертве - я випущу його».

І ось настав день поєдинку. Мандарин сидів на високому троні і тримав за спиною метелика. До зали зайшов невеликий худорлявий чоловік. Він підійшов, привітався і сказав, що готовий відповісти на будь яке запитання. Тоді пихатий мандарин сказав: «Скажи но мені, що я тримаю в руках – живе чи мертве?».

Мудрець усміхнувся і відповів: «Усе в твоїх руках!». Збентежений мандарин випустив метелика з рук, і той полетів, радісно тріпочучи яскравими крильцями.

Отже, так само і наше здоров’я в наших руках. І тільки ми маємо робити вибір – руйнувати його чи зміцнювати та відновлювати

 

  1. Зворотній зв'язок

Учні по черзі продовжують фразу: «На цьому тренінгу я запам’ятав …….»

 

  1. Прощання

 

Вправа «Подякуй сусідові».

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Я у світі, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 травня
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку