Тренінгове заняття "Ми за здоровий спосіб життя"

Про матеріал
Тренінгове заняття для учнів 1-4-х класів з формування здорового способу життя
Перегляд файлу

Ми за здоровий спосіб життя

Тренінгове заняття

 

Мета: надати інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на здоровий спосіб життя.

 

Учасники: 1-4 класи

 

Час: 40 хв.

 

Хід заняття

 

Привітання

 

Учасники сідають у коло. Передаючи один одному м’яку іграшку учасники заняття бажають один одному гарного здоров’я.

 

Правила роботи групи

 

  1. Зберігати таємницю(конфіденційність);
  2. Бути щирим;
  3. Говорити від себе і від свого імені;
  4. Не критикувати;
  5. Визнавати право кожного на висловлення своєї думки;
  6. Брати участь у роботі своєї групи;
  7. Поважати один одного;
  8. Слідкувати за часом.

 

Повідомлення «Що відбуватиметься на занятті?»

 

Сьогодні ми поговоримо про здоровий спосіб життя, що його формує, які складові здоров’я,  складемо модель здоров’я та пограємося.

 

Очікування

 

Учасники на стікерах, вирізаних у формі корабликів, записують свої очікування, оголошуючи приклеюють їх на плакаті «Береги», на «березі сподівань».

 

Мозковий штурм «Що таке здоров’я?»

 

Тепер, коли ми промовляли свої вітання один одному, то тим самим бажали здоров’я, тобто чогось дуже важливого у нашому житті. Що ж таке здоров’я?

 

Учасники  називають свої варіанти відповідей. Відповіді записуються на дошці.

 

Потім пропонується визначення поняття здоров’я, визначене Всесвітньою Організацією Охорони Здоров’я.

 

Вправа «Модель здоров’я»

 

Учасники заняття діляться на три групи. Кожна з яких отримує завдання розробити свою модель здоров’я, виходячи з власного бачення цієї проблеми.

 

Допоміжні запитання: «Що на вашу думку є складовими здоров’я?», «З чого складається здоров’я людини?», «Без чого не можна уявити дійсно здорову людину?».

 

Кожна група презентує свої моделі.

 

Після презентації пропонується  всім уявити собі ті шкідливі, руйнівні фактори, які є в нашому житті, що впливають на здоров’я. На моделях іншої групи треба зобразити ці фактори.

 

Обговорення: учасники розповідають, що вони відчували, коли створювали свою модель здоров’я, а потім що, коли її руйнували інші учасники і що. Коли отримали свою модель зруйнованою.

 

Питання: «Чи можна відновити те, що вже зруйновано?», «Чи буде це мати той самий вигляд?», «Що легше запобігти руйнуванню, чи його відновити?».

 

Вправа «Що формує здоров’я?»

На дошці записуються найвагоміші фактори, які впливають на здоров’я людини. Потім всі ці фактори об’єднуються в чотири групи: спадковість, стан довколишнього середовища, рівень медичного обслуговування, спосіб життя людини.

Учасники групи визначають, який з факторів впливає найсильніше впливає на здоров’я людини, який менше і ще менше. Відповіді записуються на дошці..

 

Отримані результати обговорюються в групі.

Наприкінці розглядаються результати наукових досліджень щодо вагомості впливу тих чи інших факторів на здоров’я  людини.

 

Підведення підсумків

Обговорення запитань:

Які знання ви отримали?

Як ці знання ви використаєте в особистому житті?

Яка мета цієї теми.

 

 

Гра-розминка «Ми йдемо полювати на лева»

Учасники стають у коло один за одним. Ведучий промовляє слова, які супроводжуються певними рухами, а всі учасники повторюють за ним:

  • Ми йдемо полювати на лева! (Впевнений хід по колу).
  • Не боїмося ми нічого! (Заперечувальні рухи руками).
  • Ой, а це що? – Це болото! Чав! Чав! Чав!
  • Ой, а це що? – Це море! Буль! Буль! Буль! (Рухи, що імітують плавання).
  • Ой, а це що? – Це поле! Туп! Туп! Туп! (Гучне тупотіння).
  • Ой, а це що? – це дорога навпростець(впевнений хід).
  • Ой, а це хто? Такий великий! (Показують який). Такий пухнастий! (Показують руками ніби погладжуючи).
  • Ой, так це ж лев! (Показують як злякалися). (Далі рухи повторюються).
  • Побігли додому! Через поле! Туп! Туп! Туп!
  • Через море! Буль! Буль! Буль!
  • Через болото! Чав! Чав! Чав!
  • Прибігли додому! Двері зачинили! Які ми молодці! Які ми молодці! (Проказують жестами і мімікою).
  • Які ми хоробрі! (Показують мімікою).

Похвалимо себе! (П

doc
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
23 жовтня 2021
Переглядів
790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку