Тренувальні вправи. Контрольна робота №5 і тестові завдання. Фонетика. Графіка, Орфоепія. Орфографія.

Про матеріал

Урок 67: 5 клас, українська мова

Тема: Тренувальні вправи. Контрольна робота №5 і тестові завдання. Фонетика. Графіка, Орфоепія. Орфографія.

Мета: оцінити рівень засвоєних знань учнів із вивчених тем, розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; виховувати відповідальне ставлення до навчання.

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

Перегляд файлу

Урок 67: 5 клас, українська мова

Тема: Тренувальні вправи. Контрольна робота №5 і тестові завдання.              Фонетика. Графіка, Орфоепія. Орфографія. 

Мета: оцінити рівень засвоєних знань учнів із вивчених тем, розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати відповідальне ставлення до навчання.

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

Перебіг уроку

1.     Організаційний момент

2.     Ознайомлення з темою, метою і завданнями уроку

3.     Мотивація навчальної діяльності 

4.     Виконання тестових завдань 

В – 1 

1.       Букв менше, ніж звуків, в слові

А) Під’їзд;               Б) мати;               В) мило;          Г) береза;            Д) миша.

2.       Букв більше, ніж звуків у слові.

А) Ллєш;                  Б) мільйон:           В) сором;       Г) фарба;             Д) дамок.

3.       Кількість букв відповідає кількості звуків в усіх словах рядка.

А) народження;  Б) їжак;   В) пам’ять;   Г) сузір’я;    Д) глина;

4.       В алфавітному порядку записані всі слова рядка.

А) міць, авіатор, береза, вікно, шабля

Б) спека, пенал, вантаж, слон, гарбуз В) війна, мріяти, струмок, школа, ярмо.

5.       Перший склад наголошений у слові.

А) розвал; Б) тонкий; В) разом; Г) люблю; Д) новий.

6.       Неправильно наголошено слово в рядку.

А) черговий; Б) чорнозем; В) адже; Г) подруга; Д) ступінь.

7.       Апостроф ставиться.

А) морквяний; Б) Лук’янівка; В) порядок; Г) священик.

8.       Подвоєння літер відбувається:

А) сумлінний; Б) священик; В) качиний; Г) солов’їний.

9.       Чергування голосних о, е з і відбувається в рядку: А) мати; Б) рівень; В) вересень; Г) хорт.

10.   Літера с у префіксі в слові:

А) зчеплення; Б) розв’язка;  В) бездіяльний; Г) стверджувати.

11.   При - в слові пишеться:

А) пр…глушувати; Б) пр…довгий; В) пр…бідний; Г) пр…дивний; Д) пр…стол.

12.   Літеру е в суфіксі слід писати:

А) Мар…во; Б) дрібн…сенький; В) в…еличина; Г) множ…на.

В – 2

1.Букв більше ніж звуків у слові.

А) продукт; Б) міжгір’я; В) Килина; Г) мідь; Д) Харків.

2.В слові лише глухі приголосні:

А) комод; Б) ремонт; В) пастух; Г) левада; Д) двері.

3.В алфавітному порядку записані всі слова рядка:

А) проспект, обкладинка, посуд;

Б) шуліка, корсет, піджак;

В) дуга, зілля, турбота.

4.Наголос на першому складі мають всі слова:

А) спина, подруга; Б) верба, загадка; В) виразний, рукопис; Г) граблі, товстий.

5.Перший склад наголошений у слові:

А) ожеледь; Б) деінде; В) перепис; Г) експерт; Д) рукопис.

6.Другий склад наголошений у слові:

А) котрий; Б) кілометр; В) одинадцять; Г) привезти; Д) говорю.

7.Прийменник в слід вживати:

А) ніжитися у хвилях; Б) десь у хлібах; В) живе у Львові; Г) прочитала в журналі.

8.Вживати прийменник у слід:

А) перебував у Ватикані; Б) купити в аптеці; В) оселя в рушниках;

Г) запевнили в добросусідстві.

9.Сполучник й слід вживати:

А) вчитель і вихователь; Б) війна і мир; В) дощ і град; Г) руки й олівці.

10.Сполучник і слід вживати:

А) сонце й зорі; Б) Руслан і Людмила; В) Ганна й Орися; Г) Америка й Азія.

11.Зі знаком м’якшення всі слова пишуться:

А) няньчити; Б) вістю; В) тарілці; Г) Наталці.

12.Апостроф пишеться:

А) дебют; Б)  п’єдестал; В) моряк; Г) свято.

V.              Граматичне завдання

-         Запишіть слова фонетичною транскрипцією: приємно, проїхати.

VI.           Організований збір зошитів для тематичних контрольних робіт

VII.       Відповіді на запитання

VIII.    Підбиття підсумків уроку. Рефлексія 

-         сьогодні на уроці я повторив…

-         сьогодні я навчився…

IX.           Домашнє завдання

-         написати твір-мініатюру на тему: «Моя сім’я».

 

 

 

 

           

pdf
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
3085
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку