Третій день тематичного тижня у 1 класі "Народний фольклор"

Про матеріал

У роботі різні форми, методи, технології навчання, які сприяють когнітивному розвитку дитини. Памятаємо про принцип 3-х в: взаємоповага, взаєморозуміння, взаємодопомога.

Перегляд файлу

23. Тема тижня. Ігровий фольклор.

Тема дня. Гармонія дій і мрій.  «Лобода, лобода – це така весела гра….»

Закріплення вивчення букви «ю». Письмо елементів великої букви «Ю» під лічбу. Які рослини прикрашають твій рідний край?

Інтегруються предмети: навчання грамоти, природознавство .

Мета тематичного дня:

  • створити сприятливе психодидактичне, гігієнічне середовище уроку й мотиваційне забезпечення навчального процесу протягом усього тематичного дня;
  • формувати в учнів готовність до діалогу, спілкування з однолітками в навчальних ситуаціях, набуття ними досвіду навчальної взаємодії;
  • створити мовне середовище для вивчення букви «ю», її звукових значень, вчити складоподілу слів з «ю» й використанню прийомів звукового аналізу; формувати   у дітей фонетичний слух, розвивати практичні навички учнів з письма;
  • формувати в учнів уміння самостійного пошуку й аналізу інформації, розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять, мислення, уяву; уміння аналізувати, робити висновки; уміння працювати самостійно (організація пізнавальної діяльності);
  • формувати в учнів уявлення про різноманітність рослин рідного краю;
  • ознайомити учнів із лікарськими рослинами та з їстівними і отруйними грибами рідного краю;
  • продовжувати формувати уявлення дітей про взаємозв’язки в природі, зокрема, про залежність між неживою природою і рослинами;
  • розвивати допитливість, спостережливість, пізнавальний інтерес до вивчення рослин і грибів рідного краю;
  • виховувати в учнів любов до природи, бережне ставлення до дикорослих рослин рідного краю, свого міста/села;
  • формувати  пізнавальний інтерес до ігрового фольклору; розвивати пам'ять, інтерес до мовних явищ; стимулювати учнів до запам’ятовування і відтворення ігрового матеріалу;
  •  виховувати культуру міжособистісного спілкування у грі;
  • розвивати спостережливість, допитливість, логічне та креативне мислення;
  • виховувати інтерес до читання, письма, збереження власного здоровя, пізнання нового.

Очікувані результати

Після проведення тематичного дня першокласники:

  • зроблять крок у пізнанні, здобудуть нові знання, усвідомлять свій успіх й «маленькі досягнення»;
  •  запам’ятають, закріплять й будуть використовувати програмовий  матеріал в певних життєвих ситуаціях;
  • вивчать стародавню гру «Лобода»;
  • навчаться міркувати, підводити підсумки своєї діяльності, використовуючи метод де Боно «Різнокольорові капелюшки».

Для вчителя:

  • організувати діяльність школярів так, щоб вимоги вчителя стали внутрішніми спонуками дітей;
  • в організації самостійної пізнавальної діяльності – вчитель організатор, координатор, консультант;
  • урок має бути результативним, дієвим, враховуючи інтереси дітей;
  • організувати освітню підготовку дітей шляхом формування предметних та ключових компетентностей.

Обладнання: «Буквар» ( автор: М.Д.Захарійчук), зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення ІІ частини ( автор: М.Д.Захарійчук);підручник з природознавства ( автор: І.В. Грущинська), зошит друга природи ( автор: І.В. Грущинська), зображення дикорослих рослин, лікарських рослин, їстівних рослин, їстівних та отруйних грибів ( зокрема фото або малюнки мухомора й блідої поганки); динамічна наочність до гри «Уявна ситуація», 2 торбинки ( сумну, веселу), конверт фіолетового кольору, зображення красуні Зими (фото або картинка), фото ( малюнок) любистку, таблиці з навчання грамоти, картка-тлумачення слів, картки з природознавства, корзина, букви вирізані з картону, картки з читання, різнокольорові картки до уроків з читання за технологією розвитку критичного мислення; різнокольорові капелюшки ( білий, червоний, синій, чорний – намальовані або справжні).

Зміст занять протягом дня:

  • емоційне, мотиваційне поле ( створення сприятливої атмосфери, вправа «Дві торбинки», стародавня гра «Лобода», гра з елементами квесту);
  • поле цілепокладання (повідомлення теми, мети, завдань уроку);
  • змістове, технологічне  поле ( 1 заняття: мандрівка у світ живої природи, пізнавальні завдання від Сойки Синьокрилої, пізнавальні завдання від Їжачка Хитрячка, повторення вивченого матеріалу з читання, «Утворіть слово з буквою «ю», творча робота ( скласти речення), робота у «Букварі», бесіда про наближення літньої пори, робота з малюнком ( фото), гра «Лобода», закріплення навичок письма вивчених букв, підготовка до письма великої літери «Ю», кінезіологічна вправа «Жонглери», письмо у зошиті;

2 заняття: гра – міркування, читання вчителем вірша, розвиток критичного мислення ( методика взаємних питань, міркування учнів), гра «Лобода», робота з малюнками, робота з картками з природознавства, релаксаційна хвилинка, вправа «Абетковий суп», уявна ситуація ( міркування першокласників), гра «Лобода», задача на спільну роботу, вправа «Гладимо обличчя»;

 3 заняття: гра «Допоможи Пеппі», читання, слухання, розуміння тексту; гра «Лобода», завдання від Їжачка Хитрячка, поетична хвилинка, завдання у зошиті з природознавства від допитливих героїв, релаксаційна хвилинка, завершальні вправи для збереження здобутих знань, закріплення і перенесення в реальне життя набуті учнями навички; методичний прийом РАФТ, гра «Лобода»);

  • рефлексивне поле (метод «Різнокольорові капелюшки де Боно»                                          ). 

Хід занять протягом дня

І. Етап орієнтації. Мотивація діяльності.

 1.Створення сприятливої атмосфери (1 хв.)

Похожее изображение

Вправа «Дві торбинки»

З яким настроєм ви прийшли на урок?

      Учні користуються картками із зображенням різнокольорових сердечок, що відображають емоційний настрій учнів, за бажанням обґрунтовують свій вибір( синій – тривожність, жовтий – радість).

       У дорогу в давнину  люди брали завжди із собою торбинку. Ми вирушаємо з вами у подорож у казкову країну Знань й візьмемо із собою також торбинки: сумну й веселу. Виберіть сердечко відповідно своєму настрою й покажіть мені.

      У «сумну» я зберу смуток, біль, страх, розчарування, а  «веселу»  відкрию і подарую вам радість, піднесення, інтерес, захоплення, добро.

       Я радію від того, що весела торбинка набагато більша ніж сумна. Я завітала до вас на урок з гарним настроєм. Запрошую вас у дорогу, починаємо подорожувати, дотримуємося давньої традиції й беремо з собою торбинку…!

2. Мотивація  ( 5 хв.)

Похожее изображение

 

Гра «Лобода»

Вчитель запитує у першокласників:

А звідки ви йдете?

Діти відповідають:

З нашого городу.

Вчитель:

А що в торбинці несете?

Діти відповідають:

Зелену лободу.

Вчитель:

А на город за руки йшли?

Діти відповідають:

Йшли!

Вчитель:

А за плечі!

Діти відповідають:

Ні!

Вчитель:

То ходімо!

Діти стають у коло, беруться за плечі і, рухаючись один за одним,промовляють:

Лобода, лобода – це така весела гра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після гри діти шукають конверт фіолетового кольору від красуні Зими (Вчитель допомагає підказками, як знайти конверт)

 

Завдання від красуні Зими Похожее изображение

- Діти відкрийте конверт й прочитайте завдання.    

Наш зимовий щоденник 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель (або учні) читає приказки на дошці й учні міркують…. ( підказки для учнів).

  • Лютий – бокогрій: один бік ведмедю нагрів, а у затінку мороз хапає за ніс.
  • У лютого два друга – заметіль та хуга.
  • В лютому сім погод надворі: сіє, віє, кружить, рве, зверху ллє, знизу мете.
  • Сонце блищить, а мороз тріщить.
  • Мороз такий, аж зорі скачуть.
  • Січню морози, а лютому – хуртовина.
  • Лютневий сніг весною пахне.
  • В лютому зима вперше з весною зустрічається.

ІІ. Етап цілепокладання

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку( 1 хв.)
  • День сьогодні у нас казковий, зимовий, навчальний, веселий…… 
  • Кожного дня упродовж 6 місяців ми подорожуємо у цікаву країну Знань, робимо крок у пізнання, здобуваємо нові знання, усвідомлюємо свої успіхи й «маленькі досягнення».
  • Сьогодні протягом дня ми будемо читати, міркувати, вчитися писати каліграфічно й вивчати рослини рідного краю.
  • Ви готові до подорожі? ( Діти піднімають руку)

Похожее изображение

ІІІ. Етап цілереалізації

  • Діти, вам цікаво що знаходиться у торбинці, з якою ви гралися у гру , крім лободи? ( Діти дістають із торбинки зображення або гербарій дикорослих та лікарських рослин).
  • Сьогодні ви дізнаєтеся багато цікавого про рослини нашого краю.

1 заняття

  1. Мандрівка у світ живої природи ( 2 хв.)

Стор. 56 підручника з природознавства

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-57-1024.jpg?cb=1467724878

  1. Пізнавальне завдання від Сойки Синьокрилої ( 2 хв.)

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878

 

Стор. 57 підручника з природознавства

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-58-1024.jpg?cb=1467724878

Гра на актуалізацію на раніше засвоєних знань «Плескаємо в долоньки». Якщо вчитель називає дикорослу рослину, то діти плескають у долоньки один раз, а якщо культурну, то – два рази. ( Учитель повинен слідкувати за тим, щоб учні плескали в долоні дружно, якщо хтось помиляється, то вчитель повторює слово, а учень, котрий помилився, пояснює хід свого міркування).

  • Береза, диня, дуб, картопля,клен, помідори, ясень, кульбаба, морква, пшениця, подорожник, жито,гречка, ліщина,садова полуниця, суниці лісові,конвалія, підсніжник, персик, кавун.
  1. Пізнавальне завдання від Їжачка Хитрячка ( 5 хв.)

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878

Назвати, які рослини трапляються вам по дорозі від школи додому (Вчитель виставляє на дошці зображення:

дерев: клен, липа, береза, каштан;

кущів: бузок, жасмин,терен, шипшина;

травянистих рослин: кульбаба, чорнобривці, космея, майори, тюльпани, мальви.

Встановити, які з цих рослин належать до дерев, кущів, трав?

Стор. 60 підручника з природознавства

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-61-1024.jpg?cb=1467724878

Посадити рослини і гриби туди, де вони зростають ( Завдання виконується на дошці). Учитель застосовує динамічну наочність.

 

Малюнки: білий гриб, лісові суниці, жито, ожина, ліщина, дуб, пшениця, кукурудза, соняшник, лисички, ячмінь, чорниці.

Умовний малюнок поля

 

Умовний малюнок лісу

 

 

  1. Повторення вивченого матеріалу. Утворення нових слів ( 2 хв.)

Словникова робота

«Любисток» - ароматична рослина.

Із букв слова «любисткові» утворити нові слова ( «сто», «лак», «листок», «висока», «люби», «колиба», «бал», «бас»….)

  1. Гра «Утворіть слово» з буквою «ю» (1 хв.)

Думка – (думаю),….

Шана – ( шаную),….

Вишивка – (вишиваю),…..

Спів – (співаю),…..

  1. Творча робота. Складіть речення зі слів «вишиваю», «вишиванка», «нитками», «червоними», «чорними» (1 хв.)
  2. Робота над розворотом «Букваря» ( стор. 150-151) ( 3хв.)
  3. Бесіда про наближення літньої пори ( 2 хв.)
  • До чого ж тривалий день влітку! Як зійде сонце, то всіма квітами до вечора перецвіте. Вранці воно – рожеве, як запашна півонія. Вдень – наче біла ромашка. А ввечері – вишневою мальвою палає.

Орієнтовні питання

  • Який літній день?
  • Описати кольорове «сонце – квітку».
  • Чим пахне літо?
  • Які кольори літа? ( уявна абстрактна композиція)
  • Яке літо на смак?
  1. Робота з малюнком ( фото), на якому зображений любисток ( 1 хв.)

( Учні пригадують його запах. Учитель розповідає, що любисток кладуть у ванночку, у якій купають немовля; дівчата миють волосся відваром любистку). Листя любистку

  1.  Гра «Лобода» ( 2 хв.)

Вчитель запитує у першокласників:

А звідки ви йдете?

Діти відповідають:

З нашого городу.

Вчитель:

А що в торбинці несете?

Діти відповідають:

Зелену лободу.

Вчитель:

А на город за руки йшли?

Діти відповідають:

Йшли!

Вчитель:

А за лікті!

Діти відповідають:

Ні!

Вчитель:

То ходімо!

Діти стають у коло, беруться за лікті і, рухаючись один за одним,промовляють:

Лобода, лобода – це така весела гра.

  1.  Закріплення навичок письма вивчених букв ( 3 хв.)

Письмо малих букв під диктовку: г, п, т, р, н, г.

Письмо складів  під диктовку: гю, пю, тю, рю, ню, гю.

Письмо складів  під диктовку: юг, юп, ют, юр, юн, юг.

  1.  Підготовка до письма великої літери «Ю» ( 3 хв.)

-  Показ зразка рукописної літери в сітці зошита

- Аналіз графічної будови літери «Ю» (Велика літера Ю складається з чотирьох елементів: короткої прямої лінії, довгої прямої лінії, заокругленої внизу ліворуч, короткої горизонтальної лінії і великого овалу).
- На що схожа велика літера «Ю»? ( Міркування учнів)

- Засвоєння конфігурації літери
1) Показ написання літери на дошці з поясненням послідовності зображення елементів.

2) «Письмо» учнями в повітрі з орієнтацією на показ учителя (тричі).
3) Аналіз зразка літери.

4) Заштрихуй перший малюнок похилими лініями, другий  розфарбуй

                                 Раскраска Свинка ПеппаРаскраска Сьюзи - лучшая подруга Пеппы

12.Кінезіологічна вправа «Жонглери», що допомагає зосередитися ( 3 хв.)

Вправа сприяє подоланню напруженості мязів рук, поліпшується загальне самопочуття, активізуються мовні центри в корі головного мозку, розвивається дрібна моторика.

Вихідне положення: сидячи. Обертати олівець між великим, вказівним та середніми пальцями почергово однієї та другої рук.

13. Письмо  у зошиті ( 5 хв.)
1) Обведення поданого у зошиті пунктирного зображення літери.
2) «Письмо» букви у повітрі «носиком».
3) Самостійне письмо трьох літер. Зіставлення написаних літер за зразком. Аналіз помилок.
— Що не вдалося при написанні літери Ю?— Яка з написаних літер найкраща (найгірша)?— На що потрібно звернути увагу при подальшому написанні літери Ю?

5. Письмо другого рядка букви Ю. Письмо другої частини рядка під рахунок: раз, два-і, три-і, і-чотири-і.

2 заняття

14.  Гра – міркування ( 3 хв.)

- Прочитай вірш.  Виконай завдання усно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Читання вчителем вірша Т.Петровської  ( «Буквар») (  2 хв.)

 

 

https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-150-1024.jpg?cb=1467722341

Словникова робота ( картка – тлумачення слів)

Гожий  гарний.

Розлогий  великий, гіллястий, розкидистий.

16.  Розвиток критичного мислення ( 5 хв.)

Групова стратегія навчання. Методика взаємних запитань.

Завдання стратегії: вчити вдумливо читати, самостійно керувати процесом читання та обговорення прочитаного, розвивати вміння формулювати різнорівневі  запитання, стимулювати мислення.

Модель «Учитель – весь клас»

   З метою ознайомлення учнів із послідовністю дій та набуття досвіду роботи за цією стратегією перший етап читання за методикою взаємних питань проводиться за моделлю «Вчитель – весь клас».

- Учні читають 1 строфу вірша самостійно ( пошепки, мовчки)

https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-150-1024.jpg?cb=1467722341

- Закривають підручники та відповідають на запитання вчителя.

Орієнтовні питання

- Де виріс кущ любистку?

- Любисток який?

- З ким дружить любисток?

- Далі читають  2 строфу і формулюють запитання до вчителя.

https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-150-1024.jpg?cb=1467722341

Орієнтовні питання учнів

  • З ким дружить любисток?
  •  Про який день йдеться у вірші?
  • Про яку пору року йдеться?
  • Кого зустрічає любисток?
  •  Описати кольори квітів, з якими дружить любисток?

Учитель відповідає на запитання, намагаючись стимулювати учнів ставити запитання не лише на пригадування фактичної інформації, а й на трансформацію, синтезування, аналіз, прогнозування подальшого змісту. Учні мають перевірити наскільки точні відповіді вчителя.

17.  Міркування учнів (  1 хв.)

- Розплутайте відповідь на запитання: чим пахне літо? Що б ви доповнили? ( стор. підручника 150)

https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-150-1024.jpg?cb=1467722341

18. Гра «Лобода» ( 2 хв.)

Вчитель запитує у першокласників:

А звідки ви йдете?

Діти відповідають:

З нашого городу.

Вчитель:

А що в торбинці несете?

Діти відповідають:

Зелену лободу.

Вчитель:

А на город за руки йшли?

Діти відповідають:

Йшли!

Вчитель:

А за колінця!

Діти відповідають:

Ні!

Вчитель:

То ходімо!

Діти стають у коло, беруться за колінця і, рухаючись один за одним,промовляють:

Лобода, лобода – це така весела гра.

19. Розкажіть, які рослини ростуть у дворі вашої бабусі та дідуся, у вашому дворі? (Користуйтеся малюнками)  ( 3 хв.)

 

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-62-1024.jpg?cb=1467724878

 

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-62-1024.jpg?cb=1467724878

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-62-1024.jpg?cb=1467724878

  • Яка рослина зайва у кожному ряду?

20. У кожному рядку знайдіть рослину, яка не зростає там, де ви живете. Обведіть або розфарбуйте її ( 5 хв.) ( картки )

Дуб

Пальма

Липа

Тополя

Ялина

Сосна

Бамбук

Береза

Латаття біле

Верба

Очерет

Кактус

 

21. Релаксаційна хвилинка.

Послухай вірш та усміхнись! ( 3 хв.)

Юля юшку вранці їла.
Юля юшки не любила.
Мама каже: — Ще наллю!
Юля каже: — Не люблю!
Мама Юлю так любила,

Що за неї юшку з'їла.

                              Г. Чубач

- Назвати слова, з буквою http://newsoftek.at.ua/c/cifru/11111.jpg ( гра-змагання, хто більше запам’ятав).

22. Вправа «Абетковий суп» ( 2 хв.)

( Учні дістають із кошика букву й називають  інгрідієнти з чого варять юшку, слово починається із букви, яку достали ( Вода, картопля, морква, цибуля, гриби, м'ясо, приправи….)

- Хто з вас любить вживати юшку з грибами?(Діти називають їстівні гриби)

23. Уявна ситуація. Міркування першокласників ( 2 хв.)

- Хлопчик і дівчинка ходили в ліс по гриби. Роздивіться, яких грибів вони набрали у свої кошики. Чи всі гриби в кошиках їстівні? ( Виконується на дошці за допомогою динамічної наочності : у намальовані на папері кошики в прорізи вставлені гриби. В одному кошику – тільки їстівні, а в другому крім їстівних є мухомор і бліда поганка).

24. Гра «Так» чи «Ні» ( 2 хв.)

Якщо «Так», то учні піднімають обидві руки вгору, якщо «Ні», руки складають разом на парті.

  • У лісах зростають дикорослі малина і смородина.
  • Липовий цвіт, подорожник, шипшина – це лікарські рослини.
  • Білий гриб, лисички і мухомори – їстівні гриби.
  • У садах вирощують червоні порічки, смородину, малину.
  • Мухомор і бліда поганка – дуже отруйні гриби.

25. Гра «Лобода» ( 2 хв.)

Вчитель запитує у першокласників:

А звідки ви йдете?

Діти відповідають:

З нашого городу.

Вчитель:

А що в торбинці несете?

Діти відповідають:

Зелену лободу.

Вчитель:

А на город за руки йшли?

Діти відповідають:

Йшли!

Вчитель:

А за вуха!

Діти відповідають:

Ні!

Вчитель:

То ходімо!

Діти стають у коло, беруться за вуха і, рухаючись один за одним,промовляють:

Лобода, лобода – це така весела гра.

Діти граються, роблячи самомасаж вух.

26. Задача на спільну роботу ( 2 хв.)

Дві бригади «Зеленбуду» садили кущі троянд. Перша бригада саджала за день 40 троянд, а друга – 50. На скільки більше кущів троянд посадить друга бригада «Зеленбуду»?

- Чим займається бригада «Зеленбуду»?

- Навіщо садити троянди?

 - Які квіти раді бачити на клумбі?

27. Вправа «Гладимо обличчя» ( 1 хв.)

Вправа сприяє подоланню напруженості мязів обличчя, очей, рота, шиї, покращенню загального самопочуття.

Вихідне положення: сидячи на килимку. Прикласти долоні до чола. Зробити видих і провести долонями легким рухом униз до підборіддя. На вдиху провести руками з чола через тімя на потилицю і шию. Повторити вправу кілька разів.

 3 заняття

28. Гра «Допоможи Картинки по запросу картинки пеппі свинки» ( 2 хв.)

- Допоможіть свинці Пеппі уникнути небезпеки ( картки з читання)

У цих словах замість рисок уявляйте букву «О» і читайте їх.

Д-бр-, м-р-з, г-л-с, ж-вт-к, г-л-д, м-з-к, с-р-м, г-р-х, к-л-, м-л-к-,б-л-т-, к-мп-т, к-л-с-к, з-л-т-, б-р-шн-, м-т-др-м, п-в-р-т, п-т-п, п-р-ш-к, в-л-кн-.

  • Тепер уявляйте букву «А»

М-м-, б-б-, б-нк-, б-н-н, м-вп-, б-з-р, ф-рб-, х-л-т, хм-р-,ч-б-н, ч-шк-, ч-йк-, к-н-рк-, л-в-нд-, с-в-н-, -кв-л-нг, -н-н-с, з-в-рк-, ш-хт-р, з-д-ч-,з-пр-вк-, б-кл-ж-н, б-р-б-н, з-б-г-нк-.

  • А тепер - букву «Е»

Л-в, ф-н, ж-л-, б-р-г, ш-рш-нь, с-кр-т, с-рц-, ч-р-п, ск-л-т, м-нш-, ц-м-нт, ф-рм-р, ц-нтн-р, м-ч, н-рв, ш-ф, н-р-ст, м-ч-ть, ш-д-вр, С-м-н.

- Свинка Пеппа вдячна вам за допомогу, діти. І в подарунок принесла  вам цікаві завдання з читання.

29. Читання. Слухання – розуміння (  5 хв.)

Картинки по запросу картинки пеппі свинкиОбєднайтеся у 2 групи:

І група – діти, яким подобається мультфільми про Пеппу,

ІІ група – діти, яким не подобається мультфільми про Пеппу.

Робота в різнорівневих групах ( стор.151«Букваря»)

А

  • Прочитайте слова на стор. 151. Прочитайте заголовок.
  • Прочитайте частину оповідання: ( малюнковий текст)

Б

  • Прочитайте оповідання В.Сухомлинського «Усі книжечки хороші».
  • Виконати завдання після тексту.

https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-151-1024.jpg?cb=1467722341

Для бажаючих дітей запропонувати різнокольорові картки для уроків читання за технологією розвитку критичного мислення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30. Гра «Лобода» ( 2 хв.)

Вчитель запитує у першокласників:

А звідки ви йдете?

Діти відповідають:

З нашого городу.

Вчитель:

А що в торбинці несете?

Діти відповідають:

Зелену лободу.

Вчитель:

А на город за руки йшли?

Діти відповідають:

Йшли!

Вчитель:

А за ніс!

Діти відповідають:

Ні!

Вчитель:

То ходімо!

Діти стають у коло, беруться за ніс і, рухаючись один за одним,промовляють:

Лобода, лобода – це така весела гра.

31. Завдання від Їжачка Хитрячка ( 1 хв.)

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878

- Послухайте, що розповідає своїм діткам, маленьким їжаченятам, Їжачок Хитрячок:

- Запам’ятайте, при застуді вас вилікують лікарська ромашка, малина та мати-й-мачуха. Звіробій і подорожник загоять опіки й рани. А шипшиновий чай корисно пити всім діткам після хвороби.

- Хто може повторити мої поради, - запитує Їжачок Хитрячок.

32. Поетична хвилинка від Їжачка Хитрячка ( 3 хв.)

- А тепер послухайте вірш, - каже Їжачок.

- Про що в ньому розповідається?

- Які ліки є в зеленій аптеці?

     Не слухалось мами,

Не слухалось татка,

Тому й застудилось

Мале лисенятко.

Лев-лікар говорить:

  • Це в нього застуда,

Давайте малину

І липовий цвіт.

Закутайте тепло,

Щоб виступив піт, -

В зеленій аптеці

Знайшлися для сина

І липовий цвіт,

І варення з малини.

Тепер позбулось

Лисенятко біди

І слухає маму

І тата завжди.

Грицько Бойко  

 

33. Завдання від допитливих героїв ( 3 хв.)

 

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878           https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878 https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-5-1024.jpg?cb=1467724878
 

( стор.36 - 37 зошита з природознавства)

 

34.  Релаксаційна хвилинка на уроці ( вчитель підбирає мелодію й читає повільно текст, діти заплющують очі …)( 2 хв.)

https://image.slidesharecdn.com/1k-mistectvo-masol-gayd-12ukr-160705130532/95/1k-mistectvomasolgayd12ukr-9-1024.jpg?cb=1467723951

 

Дихальна психогімнастика. Вправа «Сонечко».

  • Я – маленьке сонечко. Я прокидаюсь, умиваюсь і розчісую свої промінчики. Я високо підіймаюсь над обрієм. Я – велика розжарена куля. Я лечу над землею і дихаю вільно, спокійно. Я дарую своє тепло лукам, рікам, лісам. Як же красиво навкруги!
     

35. Завершальна вправа для збереження здобутих знань, закріплення і перенесення в реальне життя набуті учнями навички ( 3 хв.)

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-99-1024.jpg?cb=1467724878

 

 

36. Завершальна вправа для збереження здобутих знань, закріплення і перенесення в реальне життя набуті учнями навички (  3 хв.)

https://image.slidesharecdn.com/1k-prirodoz-grushins-12ukr-160705132003/95/1k-prirodozgrushins12ukr-100-1024.jpg?cb=1467724878

 

37. Методичний прийом РАФТ (  10 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Виберемо героїв для нашої казки « Пригоди наших допитливих героїв ( або свинки Пеппи) у нашому класі» ( Діти вибирають героїв, аудиторію, назву. Разом  з вчителем складають таблицю на дошці, придумують сюжет)

Роль

Аудиторія

 

Форма

 

Тема

 

Їжачок Хитрячок

Сойка Синьокрила

Карасик Золотенко

Сонечко Семикрапочка

або

Свинка Пеппа, її родина, друзі.

Для друзів

Казка

« Пригоди наших допитливих героїв ( або свинки Пеппи) у нашому класі»

 

38. Гра «Лобода» ( 2 хв.)

Вчитель запитує у першокласників:

А звідки ви йдете?

Діти відповідають:

З нашого городу.

Вчитель:

А що в торбинці несете?

Діти відповідають:

Зелену лободу.

Вчитель:

А на город за руки йшли?

Діти відповідають:

Йшли!

Вчитель:

А за чуб!

Діти відповідають:

Ні!

Вчитель:

То ходімо!

Діти стають у коло, беруться за чуб і, рухаючись один за одним,промовляють:

Лобода, лобода – це така весела гра.

ІV. Етап  рефлексійно-оцінюючий

C:\Users\Администратор\Desktop\Народні ігри\Капелюшки\DSC04096.JPG

 

Рефлексія

Метод «Різнокольорові капелюшки де Боно»

Розкажи свої враження від уроку

Орієнтовні питання 

Білі капелюшки

  • Які теми сьогодні вивчили протягом дня?
  • Які нові знання засвоїли протягом дня?

Червоні капелюшки

  • Що найбільше схвилювало?
  • Упродовж дня було сумно чи весело?

Сині капелюшки

  • Що вчить нас твір В.Сухомлинського «Усі книжечки хороші»?
  • Чого хорошого навчилися протягом дня?
  • Що найбільше цінуєте?

Чорні капелюшки

  • Що заважало працювати протягом дня?
  • Які види діяльності не потрібно було проводити?
  • Що не сподобалося на уроці?

 

Використані джерела

  • Большакова І. Інтегровані уроки в початковій школі / І. Большакова; упорядн. О.Семібаламут. – Київ: «Видавничий дім «Перше вересня», 2016. – 176 с. - ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Большакова І. Квести в початковій школі / І.Большакова, М. Пристінська, В.Ареф’єва - Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2016. – 136 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Большакова І. Компетентнісні завдання з української мови. / - Київ : «Вид. дім «Перше вересня», 2017. – 88 с.
  • Большакова І. Критичне мислення. Початкова школа / Інна Большакова – Київ : «Вид. дім «Перше вересня», 2016. – 144 с. – ( Біліотека «Шкільного світу»).
  • Варзацька Л.О., Янчук О.С. Гортаємо сторінки рідної природи. -  Тернопіль: Мальва-ОСО-2008. – 92 с.
  • Гавриш І.В., Семихат Н.В. Читання : Зошит на друкованій основі для 1 класу. Частина 2. – Х. : ТОВ ВБ «Інтелект України», 2014. – 56 с.
  • Гавриш І.В., Сергієнко І.Є. Письмо : Зошит на друкованій основі. 1 клас. Частина 2. – Х. : ТОВ ВБ «Інтелект України», 2014. – 48 с.
  • Завучу початкової школи / упоряд. Кравчук Л.,Івашньова С., Барбазюк О. – Київ:«Видавничий дім «Перше вересня», 2017. – 128 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Захарійчук М.Д. зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення: У двох частинах: 1 клас: Частина друга. – К. : Грамота, 2015. – 56 с. : іл.
  • Захарійчук М.Д., Науменко В.О. Книжка для вчителя: Методика роботи за «Букварем» ( методичний посібник). – К.: Грамота, 2013. – 240 с.
  • Поліщук Наталія. Дорога в Дивосвіт. Методичний посібник. - Тернопіль: Мальва-ОСО, 2007. - 180 с.
  • Полякова О. Задачі з математики. 1-4 класи / О.Полякова, О.Полонець; упоряди. І. Большакова. – Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2017. – 96 с. ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Пристанська М. Дозвілля школярів. Ігри кожного дня / М.Пристінська. – Київ: «Вид.дім «Перше вересня», 2016.- 112 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку