Творче заняття з акторської майстерності "Акторський тренінг, як засіб зняття фізичного, психічного та психофізичного затиску у дитини"

Про матеріал
Творче заняття з акторської майстерності "Акторський тренінг, як засіб зняття фізичного, психічного та психофізичного затиску у дитини". Мета: Шляхом низки вправ навчити вихованців знімати психофізичний затиск; розвивати творчі здібності ; виховувати сценічну культуру, культуру мовлення, прищеплювати художній смак.
Перегляд файлу

План-конспект заняття

з акторської майстерності

для вихованців НХК ТС «Революційна,13»

(2-а група, основний рівень, 4-ий рік навчання)

педагог: Тетяна Вєтковська

Місце проведення: каб. № 16

Дата проведення: 06.11.19р.

Час проведення: за розкладом.

Тема заняття:

Акторський тренінг, як засіб зняття фізичного, психічного та психофізичного затиску у дитини.

Мета:

Шляхом низки вправ навчити вихованців знімати психофізичний затиск; розвивати творчі здібності ; виховувати сценічну культуру, культуру мовлення, прищеплювати художній смак.

Обладнання:

Музична апаратура, тексти вправ, реквізит, для творчого завдання.

 

Хід заняття:

  1.         Організаційний момент.

Вступне слово:

Що є важливим для актора?

Артист - дуже відповідальна і водночас хвилююча професія, котра вимагає роботу, в першу чергу, перед публікою. Тому і не дивно, що на початках своєї роботи, артисти мають цілий набір затисків, які пов`язані з відсутністю досвіду роботи на публіку, а також певних особистих психологічних затисків для людини. Тому важливим для якісної та професійної роботи є ряд вправ, які допомагають звільнитись від своїх внутрішніх та зовнішніх затисків.

Розпочнемо заняття.

Вправи на увагу:

  • «Сісти, підвестись, пересісти» (на оплеск, на число, на літеру);
  • «Зоровий та тілесний контакт при хаотичному русі»;
  • «Перегони»(наздогнати, втекти, спільний стрибок та присідання на оплеск);
  • «Сіамські близнюки»(робота в парах, у визначеному темпоритмі і емоції).

2. Зняття фізичного затиску

Вправи на зняття фізичного напруження

  • «Готовність»(на оплеск стати у позицію «жабка», при цьому напружити всі м’язи тіла і виконувати стрибки по команді (вперед, назад, вправо, вліво) у різних темпах);
  • «Колода, камінь, собака» (основний дія: біг на місці. На слово «колода» - перестрибуємо, на слово «камінь зліва, з права» - ухиляємося, на слово «собака» - гавкаємо, з поворотом голови назад);
  • «Ой! Ай! Ай-яй-яй!» (педагог, у певному емоційному настрої називає частини тіла, студент торкається названих частин, при цьому вигукує «Ой! Ай! Ай-яй-яй!».

3. Зняття психологічного затиску.

Вправи на зняття психологічного напруження:

  • «Емоційна хода»(приєднатися та повторити ходу і емоцію за обраною людиною);
  • «Рух, емоція, вигук» (повторити рух, емоцію, вигук за товаришем і придумати свій і так по колу…).

4. Зняття психофізичного затиску.

Вправи на зняття психофізичного напруження:

  • «Музичне дзеркало»(студент рухається в ритмі і характері запропонованої музики, а решта наслідує його, як відображення у дзеркалі);
  • «Двійник» (група ділиться на пари. Перші номери виходять на сцену і під музику створюють певний образ за пропонованими обставинами. Другі номери повинні уважно спостерігати і запам’ятовувати дії свого партнера, щоб потім повністю відтворити цей образ);
  • «Ведмедик» (дитяча лічилка у русі);
  • Вправа з використанням скоромовки «іч, еч, ач, оч, уч,ич…»;
  • «Шишка» (вірш покладений на задані дії).

6. Творче завдання.

  • «Граюча скоромовка» (за скоромовкою на картці придумати рухи і виправдати задану емоцію).

7. Підсумок заняття. Рефлексія.

docx
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
1100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку