Творчі вправи до уроку з теми “Розкриття багатства, краси й одухотвореності світу природи в літературних творах. Неоднозначні стосунки людини та природи. Художня література й сучас

Про матеріал

Творчі вправи до уроку з теми “Розкриття багатства, краси й одухотвореності світу природи в літературних творах. Неоднозначні стосунки людини та природи. Художня література й сучасне екомислення"

Перегляд файлу

Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Волощук Є.)

Тема уроку. Розкриття багатства, краси й одухотвореності світу природи в літературних творах. Неоднозначні стосунки людини та природи. Художня література й сучасне екомислення.

Клас 5

Назва вправи. Поміркуй і дай відповідь

Форма роботи. Індивідуальна

Мета вправи. Сприймати інформацію, критично мислити, приймати рішення.

Компетентності

Наскрізні вміння

Очікувані результати навчання

Завдання

Види навчальної діяльності

Спілкування державною мовою; громадянські та соціальні компетентності

Висловлювати власну думку в усній та письмовій формі

Висловлює та обстоює власні погляди, ідеї, переконання

Розгляньте колаж, вкажіть номери ілюстрацій, на яких зображено, як людина турбується про довкілля, а на яких — шкодить йому.

Сприйняття і комунікація

image

Назва вправи. Прикрась слово

Форма роботи. Групова

Мета вправи. Застосовувати на практиці знання з теорії літератури, розвивати творче мислення.

Компетентності

Наскрізні вміння

Очікувані результати навчання

Завдання

Види навчальної діяльності

Спілкування державною мовою; культурна компетентність.

Діяти творчо. Співпрацювати з іншими

Читає художні та науковопубліцистичні тексти відповідно до поставленої мети читання та зважаючи на особливості прозової та віршованої мови. Читає творчо

Об’єднайтеся в групи, уважно прочитайте вірш

Генріха Гейне “Задзвени із глибини”,

знайдіть епітети,  “прикрасьте” слова: перша група — пісенька; друга група — сад, власними епітетами.

Читання, аналіз, інтерпретація


 

Назва вправи. Склади діалог

Форма роботи. Парна

Мета вправи. Розвивати асоціативне та логічне мислення

Компетентності

Наскрізні вміння

Очікувані результати навчання

Завдання

Види навчальної діяльності

Спілкування державною мовою.

Інноваційність. Навчання впродовж життя.

Висловлювати власну думку в

усній і письмовій формі

Збагачує естетичний та емоційночуттєвий досвід. Створює письмові висловлювання

Уважно розгляньте ілюстрації, яке відшення вони мають до вірша Гете “Задзвени із глибини”, складіть діалог на тему: “Природа

— це диво”

Письмо

image

pdf
Додано
10 січня
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку