Творчі вправи до уроку з теми “Розкриття багатства, краси й одухотвореності світу природи в літературних творах. Неоднозначні стосунки людини та природи. Художня література й сучасне екомислення"
Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Волощук Є.)
Тема уроку. Розкриття багатства, краси й одухотвореності світу природи в літературних творах. Неоднозначні стосунки людини та природи. Художня література й сучасне екомислення.
Клас 5
Назва вправи. Поміркуй і дай відповідь
Форма роботи. Індивідуальна
Мета вправи. Сприймати інформацію, критично мислити, приймати рішення.
Компетентності |
Наскрізні вміння |
Очікувані результати навчання |
Завдання |
Види навчальної діяльності |
Спілкування державною мовою; громадянські та соціальні компетентності |
Висловлювати власну думку в усній та письмовій формі |
Висловлює та обстоює власні погляди, ідеї, переконання |
Розгляньте колаж, вкажіть номери ілюстрацій, на яких зображено, як людина турбується про довкілля, а на яких — шкодить йому. |
Сприйняття і комунікація |
Назва вправи. Прикрась слово
Форма роботи. Групова
Мета вправи. Застосовувати на практиці знання з теорії літератури, розвивати творче мислення.
Компетентності |
Наскрізні вміння |
Очікувані результати навчання |
Завдання |
Види навчальної діяльності |
Спілкування державною мовою; культурна компетентність. |
Діяти творчо. Співпрацювати з іншими |
Читає художні та науковопубліцистичні тексти відповідно до поставленої мети читання та зважаючи на особливості прозової та віршованої мови. Читає творчо |
Об’єднайтеся в групи, уважно прочитайте вірш Генріха Гейне “Задзвени із глибини”, знайдіть епітети, “прикрасьте” слова: перша група — пісенька; друга група — сад, власними епітетами. |
Читання, аналіз, інтерпретація |
Назва вправи. Склади діалог
Форма роботи. Парна
Мета вправи. Розвивати асоціативне та логічне мислення
Компетентності |
Наскрізні вміння |
Очікувані результати навчання |
Завдання |
Види навчальної діяльності |
Спілкування державною мовою. Інноваційність. Навчання впродовж життя. |
Висловлювати власну думку в усній і письмовій формі |
Збагачує естетичний та емоційночуттєвий досвід. Створює письмові висловлювання |
Уважно розгляньте ілюстрації, яке відшення вони мають до вірша Гете “Задзвени із глибини”, складіть діалог на тему: “Природа — це диво” |
Письмо |