Творчі завдання до тексту Галини Вдовиченко "Найдовші вуса" частина 1 хрестоматія 3, 4 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

            Найдовші вуса        ( с. 101 – 102 )

1.Встав пропущені слова.

Пр...дм...т,    бага...с...во,    в...стр...бнув,    с...р...д...ну,    ком...нтатор,    в...знача...ть,    д...в...т...ся,    с...зону,    в...тяга...ть,    н...в...л...чка,    сут...чка,    набл...жают...ся,    в...суває,    пр...дставника,   р...путаці...ю,    тр...вають,    пр...готування,    пр...т...ндувати,    п...р...могу,    обур...лась,    н...подобство,    с...р...д,    ро...кішних,    с...кунду,    м...яко,    в...д...мо,    р...портаж,    в...бувають,    пр...воду,    закінч...л...сь,    в...глядав,    пр...гніч...н...м,    поп...р...д...ти,    почн...т...ся,    попл...скав,    сп...ні,    в...з...рнула,    см...рч,    обов...язки.

 

2. Склади три питання до тексту.

1. Чому ______________________________________________________________________ ?

2. Коли  ______________________________________________________________________ ?

3. Як  ________________________________________________________________________ ?

 

3. Випиши в алфавітному порядку всі власні імена, які трапилися в прочитаному уривку.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Поміркуй у команді. У яких з цих власних імен  заміна приголосного звука призведе до утворення слова з іншим значенням?  А в якому слові заміна голосного звука утворить нове слово? Запиши утворені пари.

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

5. Попрацюй із LEGO. Якби сьогодні перед тобою постало питання про вибір домашнього улюбленця, якою б була твоя відповідь. Чи є вона серед запропонованих на шкалі ставлень?    Яку тварину ти хочеш мати вдома ?

6. Розкажи і поясни у команді  про свій вибір, чому ти так вважаєш. 

 

7. Випиши з прочитаного уривка  по 2 форми дієслів.

 

форми минулого часу

форми теперішнього часу

форми майбутнього часу

неозначена форма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Роз'єднай рискою ( І ) слова.

Безвусіввонивтрачаютьполовинусвоїхможливостейазнимиібачатькращеічуютьівідчувають.

9. Попрацюй у команді. Утвори різні форми слів.

 

Н.в.

Є хто ?

я

ти

ви

він

ми

вони

Р.в.

Бачу кого ?

себе

 

 

 

 

 

Д.в.

Радію кому ?

 

 

вам

йому

 

 

З.в.

Знайшов кого ?

 

 

 

 

 

 

О.в.

Захоплююся ким ?

 

 

 

 

 

 

М.в.

Сиджу

на кому ?

 

 

 

 

 

на них

 

10. Досліди речення. Знайди та підкресли дієслова. До кожного дієслова добери спільнокореневі дієслова з префіксами ВИ-, НА-, ПІД-.

- А ми далі ведемо наш репортаж, - мовив Коментатор – Чорний кіт.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

11. Від поданих прикметників за допомогою префікса НАЙ- і суфікса –ІШ- ( -Ш) утвори нові прикметники.

 

довгі

 

чорний

 

білий

 

вухастий

 

 

12. Віднови послідовність.

____ Вухастий малюк не виглядав пригніченим.

____ Конкурс на найдовші вуса – предмет особливої гордості кожного муркотуна.

____ Як ти думаєш, Пушинко, хто може претендувати на перемогу ?

____ Змагання вусами – це лише початок, - Коментатор наближався до Бубуляка.

____ Бажаю перемоги саме дівчатам.

____ Коли буде конкурс на найдовший хвіст ?

____ Що з цього приводу скаже Клаповух ?

____ Не забудьте попередити, коли почнеться конкурс «Вуха сезону».

 

13. Поміркуй, яке речення відповідає даному малюнку. Знайди та запиши.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

14. Попрацюй у команді. Згадай префікси і прийменники.

Запиши розкриваючи дужки.

(На)ближаються, (на)себе, (по)спині, (по)передити, (по)між,

(до)снаги, (до)помагатимуть, (під)стрибнула, (за)виснувши.

___________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

 

15. Оціни на шкалі свою роботу на уроці та роботу свого

сусіда.                                                                                                            

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку