Творчі завдання до тексту Галини Вдовиченко "Найдовші вуса" частина 2 хрестоматія 3, 4 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

            Найдовші вуса        ( с. 103 – 105 )

1.Встав пропущені слова.

Н...сподівано,    оп...н...вся,    л...щатах,    зат...сли,    бл...скав...чно,    пр...клав,    п...р...вірив,    прав...лами,    в...рд...кт,    с...р...дніми,    пр...т...ндувати,    відв...рто,    ро...мірковував,    ро...чарування,    змаган...я,    тр...вають,    ...д...вовані,    пр...д...влятися,    ім...я,    п...р...можця,    с...р...д,    т...рпін...я,    т...тулу,    ...дає...ь...я,    в...голос...в,    мілім...тр,    в...кл...кало,    в...бух,    н...вдовол...н...я,    пр...куси,    ро...тягну,    зав...яжу,    пот...л...ці,    пот...нційн...ми,    п...р...віримо,    пом...шкан...і,    кр...чать,    ст...лі,    пляш...чку,    вал...р...янки,    ...л...ктр...чн...й,    ш...рсть,    д...бки,    в...д...рся,    п...р...стр...бнув,    ро...х...туюч...сь,    н...самов...то,    п...р...л...тів,    зач...п...вся,    г...пнувся,    ро...пал,    гарм...д...ру,    в...пуст...ла,    ...пант...л...ч...н...й,    заб...райт...ся,    завм...рли,    заход...л...сь,    пр...глад...увати,    зал...зувати.

 

2. Склади три питання до тексту.

1. Чим  ______________________________________________________________________ ?

2. Кого  ______________________________________________________________________ ?

3. Чому ______________________________________________________________________ ?

 

3. Випиши в алфавітному порядку всі власні імена, які трапилися в прочитаному уривку.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Поміркуй у команді. Яка частина тексту відповідає даному малюнку. Запиши.

  • Досліди частину тексту. Знайди за описом назву кожного кота. Підпиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Коти досить часто фігурують в українській народній

творчості. І у фразеологізмах теж. Поясни значення наведених фразеологізмів.

Не все коту масниця - ____________________________________________________________

Знає кіт, чиє сало з’їв - ___________________________________________________________

Чорна кішка пробігла (між ними) -  _________________________________________________

Згадає кішка мишачі слізки - ______________________________________________________

Тягнути кота за хвоста -___________________________________________________________

Як кіт наплакав - ________________________________________________________________

Як кіт з собакою (живуть) -________________________________________________________

Кішки на душі шкребуть -  ________________________________________

 

6. Скористайся мережею Інтернет. Поясни значення слова.

Вердикт - ______________________________________________________________________

7. Склади речення зі слів кожного рядка та віднови послідовність.

      Тим, тривають, змагання, а, часом.

_______________________________________________________________________________

      Виглядав, плечей, її, Шпондермен, з – за, спантеличений.

_______________________________________________________________________________

      Помешканні, галас, який, в, здійнявся.

_______________________________________________________________________________

      Опинився, несподівано, у, Коментатор, лещатах.

_______________________________________________________________________________

      Голотою, не, першості, поділили, з, Кутузов.

_______________________________________________________________________________

      Бандо, геть, котяча, звідси.

_______________________________________________________________________________

      Жодного, на, не, у, ані, довші, міліметр.

_______________________________________________________________________________

 

8. Утвори різні форми слів.

 

Н.в.

Є хто ?

  пані Крепова

Р.в.

Бачу кого ?

 

Д.в.

Радію кому ?

 

З.в.

Знайшов кого ?

 

О.в.

Захоплююся ким ?

 

М.в.

Сиджу на кому ?

 

К.в.

Гукаю

 

 

9. Попрацюй у команді. Досліди кожне речення. Знайди та підкресли числівники.

У мене їх чотирнадцять!  Хто другий?..  Хто ж третій?..  Отже  — у  Рудого теж довгі вуса, і  у  фіналі троє.  Альбінос щойно виголосив, що в усіх трьох котів вуса однакової довжини!  Зараз ці два учасники будуть дискваліфіко́вані, зараз їх знімуть зі змагань. 

 

10. Поміркуй у команді. Запиши подані іменники в давальному відмінку.

 

Радію кому ?

 

Радію чому ?

 

Альбінос

 

оцінка

 

Маріетта

 

вуса

 

Голота

 

фінал

 

коти

 

дружба

 

господиня

 

перемога

 

 

11. Попрацюй у команді. Повтори правило правопису

префіксів  –з,-с.

...дивовані,  ...тають,  ...найшов,  ...порожнив,  ...талося,

...палахнула,  ...коїлося,  ...далося.

 

12. Оціни на шкалі свою роботу на уроці та роботу свого

сусіда.                                                                                                            

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку