Творчі завдання до тексту Лариси Денисенко "Як диварлики віднайшли у собі гідність" частиіна 2 хрестоматія 3, 4 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

Як диварлики                       ( с. 122 – 124 )

віднайшли у собі гідність.

1. Передбачення продовження змісту твору. Поміркуй та пофантазуй з друзями у команді!

 

2. Встав пропущені букви.

П...сали,    пр...н...жувати,    тр...т...ому,    з...являю...ь...я,    п...р...ляку,    зад...рака,    ч...р...пах,    т...мряву,    зах...кан...й,    в...гадають,    в...пліта...мо,    н...прав...л...но,    ст...бл...н,    ц...корію,    ...пл...т...н...й,    м...дузи,    зд...вувал...ся,    п...р...твор...вся,    ро...р...готалася,    обур...но,    пл...ч...ма,    ро...хв...лювався,    ч...кав,    пр...н...шк,    об...рнут...ся,    в...гадати,    ...ховався,    пр...роди,    ...твор...н...й,    потв...рд...ла,    заг...готів,    пов...дінку.

3. Склади три питання до тексту.

1. Як _________________________________________________________________________ ?

2. Кому  ______________________________________________________________________ ?

3. Що  трапилося ______________________________________________________________ ?

 

4. Попрацюй у команді. Викресли, кого не було серед героїв твору.

Задирака, Вередунка, зухвалий Тур, Леся, Хамелеося, Мережана Жанна, боягузлива Гиза, Маленький Бо, Шепотінник, Кульгавка, сміливий Дуда.

5. Скористайся мережею Інтернет. Поясни значення слів.

Цикорій – _______________________________________________________________________

Гамак – _________________________________________________________________________

 

6. Знайди та запиши речення, яке відповідає даному малюнку.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Досліди текст. Поясни значення слова.

Гідність – ________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

8. Попрацюй у команді. Від поданих прислівників утвори прикметники.

 

прислівник

прикметник

який ?

прислівник

прикметник

яка ?

прислівник

прикметник

яке ?

швидко

 

хутко

 

обурено

 

радо

 

соромно

 

зухвало

 

сильно

 

круто

 

жахливо

 

моторошно

 

полохливо

 

умисно

 

обов'язково

 

боязко

 

нікчемно

 

 

9. Роз'єднай рискою ( І ) слова.

Колитикопаєшкогосьногоютозавдаєшфізичногоболюаколидошкуляєшобразливимсловом

тоболюморального.

10. Попрацюй у команді. Запиши правила гідної поведінки, про які розповідає дівчинка Леся диварликам.   Як ти гадаєш, у яку колонку треба записати правила Лесі?

Доповни кожну сусідню комірку власними правилами гідної поведінки.

 

Правила гідної поведінки

                  Чого не можна робити                                                               Що треба робити

 

 

 

 

 

 

11. Поміркуй у команді. Запиши особові форми дієслів. «Слухатися»

 

 

Однина

Множина

1 особа         – я - , - ми - .

 

 

2 особа        – ти - , - ви - .

 

 

3 особа - він, вона, воно – вони -.

 

 

 

12. Склади речення зі слів кожного рядка та віднови послідовність.

        За, всім, згори, спостерігати, Шепотінник, та, любив, всіма.

________________________________________________________________________________

        Принишк, крук, не, дочекавшись, малий.

________________________________________________________________________________

        Помахала, рукою, Мережана, комусь, Жанна.

________________________________________________________________________________

        Звідси, на, острові, третьому, сирітки, живуть.

________________________________________________________________________________

        І, повідомлення, з, черепах, відправив, однією, наших.

________________________________________________________________________________

        Боки, взялася, в, Леся.

________________________________________________________________________________

 

13. Досліди у команді. Пряме та переносне                     14. Рефлексія. Самооцінювання.

значення словосполучень. (зафарбуй олівцем)

 

Гострий ніж

 

Гостре слово

Чорна справа

 

Чорний крук

Стрибають букви

 

Стрибають друзі

Шепоче дівчинка

 

Шепоче листя

Світлий день

 

Світлі думки

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку