Як диварлики ( с. 122 – 124 )
віднайшли у собі гідність.
1. Передбачення продовження змісту твору. Поміркуй та пофантазуй з друзями у команді!
2. Встав пропущені букви.
П...сали, пр...н...жувати, тр...т...ому, з...являю...ь...я, п...р...ляку, зад...рака, ч...р...пах, т...мряву, зах...кан...й, в...гадають, в...пліта...мо, н...прав...л...но, ст...бл...н, ц...корію, ...пл...т...н...й, м...дузи, зд...вувал...ся, п...р...твор...вся, ро...р...готалася, обур...но, пл...ч...ма, ро...хв...лювався, ч...кав, пр...н...шк, об...рнут...ся, в...гадати, ...ховався, пр...роди, ...твор...н...й, потв...рд...ла, заг...готів, пов...дінку.
3. Склади три питання до тексту.
1. Як _________________________________________________________________________ ?
2. Кому ______________________________________________________________________ ?
3. Що трапилося ______________________________________________________________ ?
4. Попрацюй у команді. Викресли, кого не було серед героїв твору.
Задирака, Вередунка, зухвалий Тур, Леся, Хамелеося, Мережана Жанна, боягузлива Гиза, Маленький Бо, Шепотінник, Кульгавка, сміливий Дуда.
5. Скористайся мережею Інтернет. Поясни значення слів.
Цикорій – _______________________________________________________________________
Гамак – _________________________________________________________________________
6. Знайди та запиши речення, яке відповідає даному малюнку.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Досліди текст. Поясни значення слова.
Гідність – ________________________________________________________
________________________________________________________________________________
8. Попрацюй у команді. Від поданих прислівників утвори прикметники.
прислівник |
прикметник який ? |
прислівник |
прикметник яка ? |
прислівник |
прикметник яке ? |
швидко |
|
хутко |
|
обурено |
|
радо |
|
соромно |
|
зухвало |
|
сильно |
|
круто |
|
жахливо |
|
моторошно |
|
полохливо |
|
умисно |
|
обов'язково |
|
боязко |
|
нікчемно |
|
9. Роз'єднай рискою ( І ) слова.
Колитикопаєшкогосьногоютозавдаєшфізичногоболюаколидошкуляєшобразливимсловом
тоболюморального.
10. Попрацюй у команді. Запиши правила гідної поведінки, про які розповідає дівчинка Леся диварликам. Як ти гадаєш, у яку колонку треба записати правила Лесі?
Доповни кожну сусідню комірку власними правилами гідної поведінки.
Правила гідної поведінки |
Чого не можна робити Що треба робити |
|
|
|
|
|
11. Поміркуй у команді. Запиши особові форми дієслів. «Слухатися»
|
Однина |
Множина |
1 особа – я - , - ми - . |
|
|
2 особа – ти - , - ви - . |
|
|
3 особа - він, вона, воно – вони -. |
|
|
12. Склади речення зі слів кожного рядка та віднови послідовність.
За, всім, згори, спостерігати, Шепотінник, та, любив, всіма.
________________________________________________________________________________
Принишк, крук, не, дочекавшись, малий.
________________________________________________________________________________
Помахала, рукою, Мережана, комусь, Жанна.
________________________________________________________________________________
Звідси, на, острові, третьому, сирітки, живуть.
________________________________________________________________________________
І, повідомлення, з, черепах, відправив, однією, наших.
________________________________________________________________________________
Боки, взялася, в, Леся.
________________________________________________________________________________
13. Досліди у команді. Пряме та переносне 14. Рефлексія. Самооцінювання.
значення словосполучень. (зафарбуй олівцем)
Гострий ніж
|
Гостре слово |
Чорна справа
|
Чорний крук |
Стрибають букви
|
Стрибають друзі |
Шепоче дівчинка
|
Шепоче листя |
Світлий день
|
Світлі думки |