Як подружитися з Чакалкою
Частина 1
1.Встав пропущені букви.
П...єса, д...тячого, т...атру, травн...в...й, страшн...н...к...й, в...л...тів, можл...во, т...п...р, ж...ве, в...шнях, в...р...да, сім...ї, в...с...ла, кмітл...ва, канд...дат, п...дагогічн...х, плакс...ва, н...повної, ход...ть, ро...б...шака, с...стр...чка, п...ршої, в...чір, напам...ять, Ш...вч...нко, нуд...т...ся, вч...т...ся, в...магає, ур...шті, ображ...на, зас...нає, зн...важ...вши, поп...р...дж...н...я, пр...ход...ть, в...л...ч...зн...й, звукон...прон...кн...й, н...се, дал...ко, т...мн...й, пос...р...д, с...лі, ...б...р...глася, м...шкає, прок...нувш...сь, сп...ть, в...рішу...ть, пр...год, в...яв...вши, в...крали, хв...лю...т...ся, в...магає, н...гайно, в...кл...кати, пов...рнути, г...ро...ня, п...р...могти, пос...лає.
2. Склади три питання до тексту.
1. Чому ______________________________________________________________________ ?
2. Хто _______________________________________________________________________ ?
3. Коли ______________________________________________________________________ ?
3. Попрацюй у команді. Запиши головних дійових осіб в алфавітному порядку.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Поміркуй у команді. Знайди та запиши речення, які, відповідають даному малюнку.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Утвори різні форми слів.
Н.в. |
Є хто ? |
ображена Стефа |
Р.в. |
Бачу кого ? |
|
Д.в. |
Радію кому ? |
|
З.в. |
Знайшов кого ? |
|
О.в. |
Захоплююся ким ? |
|
М.в. |
Сиджу на кому ? |
|
К.в. |
Гукаю |
|
6. Попрацюй у команді. У кожному реченні знайди та підкресли головні слова. У виділеному реченні зроби зв'язок слів.
Стефа ходить у старшу групу дитсадка. Антонич жив колись на вишнях. Травневий хрущ вилетів із вірша. ______________________ ( що зробив ? ) ____________________________
___________________________ ( який ? ) ___________________________________________
___________________________ ( звідки ? ) __________________________________________
7. Віднови послідовність подій.
____ Діти не знають дороги і не вміють орієнтуватися в лісі.
____ Сестрички голосно сваряться.
____ Батьки зайняті своїми справами.
____ Сестричка посилає Стефі на допомогу хруща.
____ Чакалка уночі забирає Стефу і її друзів.
____ Стефа нудиться і заважає Сестричці вчитися.
____ Прокинувшись зранку в мішку діти вирішують утікати.
____ Сестричка вимагає в батьків негайно викликати поліцію.
____ Сестричка вчить напам'ять вірш.
____ Ображена Стефа відтак засинає.
8. Попрацюй у команді з текстом. Згадай префікси і прийменники.
Запиши розкриваючи дужки.
(На)вишнях, (на)здогнати, (в)сім'ї, (в)чить, (в)ночі, (в)мішку, (в)решті, (з)родини, (з)неваживши, (з)береглася, (роз)бишака, (до)бійки, (до)ходить, (від)так, (про)те, (про)кинувшись, (за)місто, (за)синає, (по)вернути, (по)казковому, (пере)могти.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Попрацюй у команді. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
прислівник |
|
балувана |
|
|
|
|
викрали |
|
|
|
хвилюється |
|
|
|
нудиться |
|
|
казкова |
|
|
10. Поміркуй у команді. Заміни іменники 11. Намалюй якою ти уявляєш Чакалку.
займенниками 3-ої особи однини та множини.
іменник |
займенник |
хрущ |
|
Чакалка |
|
друзі |
|
село |
|
ліс |
|
Стефа |
|
Сіяр |
|
діти |
|
школа |
|
місто |
|
12. Рефлексія. Самооцінювання.