Творчі завдання до тексту Івана Андрусяка "Як подружитися з Чакалкою" частина 2 хрестоматія 3, 4 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

   Як подружитися з Чакалкою

ДІЯ ДРУГА Сцена 4

1.Встав пропущені букви.

Вч...т...л...с...к...й,    ап...т...том,    л...жати,    поч...на...мо,    пр...н...шкли,    ...хр...ст...вши,    в...ставляє,    ам...р...кан...ць,    ро...губл...на,    в...рішує,    п...р...д,    гл...боко,    вд...хає,    х...тр...н...ко,    пр...мруж...вш...сь,    с...рд...то,    вт...ч...мо,    знат...м...те,    п...вному,    в...знач...ти,    в...дно,    бл...має,    в...п...нає,   в...в...діть,    ф...ркнувши,    бл...з...ко,    тріш...чки,    сп...ціал...ні,    д...рти,    пташ...ні,    ...м...кати,  б...т...ся,    д...в...т...ся,    т...л...візор,    Інт...рн...ті,    ч...ст...ти,    в...ход...ть. 

2. Склади тести до тексту.

1. __________________________________________________________________________ ?

     А. _________________________________________________________________________

     Б. __________________________________________________________________________

     В. __________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________ ?

     А. _______________________________________________________________________

     Б. _________________________________________________________________________

     В. _________________________________________________________________________

3. ___________________________________________________________________________ ?

     А. _________________________________________________________________________

     Б. _________________________________________________________________________

     В. __________________________________________________________________________

 

3. Досліди текст. З'єднай чарівною ниточкою персонажа та слова, які йому належать.

Тю! Маєш тобі! Я гадала, що потраплю в справжню пригоду,

а потрапила в банальну школу!                                                                                               

                                                                                                                                                           ІРЦЯ

Звісно. Бо був день, а зірки видно лише вночі. Але і вдень

теж можна орієнтуватися. Скажімо, за сонцем.

Звідки вставало сонце?

                                                                                                                                                           СТЕФА

Прямо тікали! Усе прямо і прямо! А вийшло криво...

Що вам зрозуміло?! Знущаєтеся, що перший раз не вийшло?

Не хвилюйтеся: вийде другий, а ні — то третій, четвертий...

Ми все одно втечемо! Все одно!

                                                                                                                                                            ОРИНА

Якщо ми захворіємо, то балуватися не будемо.

Тоді не хочеться балуватися. Але їсти все

одно хочеться...

                                                                                                                                                            СІЯР

Сцьоб злобити слухняними...

                                                                                                                                                            ЧАКАЛКА

4. Попрацюй у команді. Досліди слова Чакалки та Сіяра.

Знайди та випиши антоніми.

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

5. Поміркуй у команді. Знайди та запиши речення, у якому є синоніми до словосполучення «неслухняні діти».

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Відшукай у тексті 5 помилок та зроби відповідні виправлення.

        Сіяр із не охотою сідає на стілець, але ноги, схрестивши, виставляє на парту — як американець.

        Чакалка ще дужче розгублена, але тоді всеж опановує себе й вирішує не звиртати уваги. Вона стає перед класною дошкою, зкладає руки на грудях, глибоко вдихає і — урочисто поченає:...

 

7. Роз'єднай рискою ( І ) слова.

Яосьіщекількаразівсходжудомістаі принесуновачківдовашоїкомпаніїатодійпочнемо навчатисяпосправжньому...

 

8. Зроби зв'язок слів у реченні.

У класі зависає гнітюча тиша.

______________________ ( що робить ? ) _________________________________

______________________ ( яка ? ) _______________________________________

______________________ ( де ? ) ________________________________________

 

9. Скористайся текстом. Запиши, що зображено на малюнку.

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

10. Познач префікс у кожному слові.

Захворіємо, принишкли, повертається, розкажіть, вдихає, вирости, сходжу, нагадаю.

 

11. Досліди кожне речення. Знайди та підкресли займенники.

Ми будемо лежати. Ану, розкажіть мені, як ви втікали? Вона стає перед класною дошкою. Вам що до того? Ти обережно! Я нагадаю їм усі страхи. Навіщо ви нам усе це розказуєте? Він росте з північного боку. Чакалка опановує себе. А мені потрібні саме вередуни.

 

12. Які емоції в тебе були під час виконання кожного із завдань ? Познач позначкою у відповідній клітинці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
9 серпня 2023
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку