Як подружитися з Чакалкою
ДІЯ ДРУГА Сцена 4
1.Встав пропущені букви.
Вч...т...л...с...к...й, ап...т...том, л...жати, поч...на...мо, пр...н...шкли, ...хр...ст...вши, в...ставляє, ам...р...кан...ць, ро...губл...на, в...рішує, п...р...д, гл...боко, вд...хає, х...тр...н...ко, пр...мруж...вш...сь, с...рд...то, вт...ч...мо, знат...м...те, п...вному, в...знач...ти, в...дно, бл...має, в...п...нає, в...в...діть, ф...ркнувши, бл...з...ко, тріш...чки, сп...ціал...ні, д...рти, пташ...ні, ...м...кати, б...т...ся, д...в...т...ся, т...л...візор, Інт...рн...ті, ч...ст...ти, в...ход...ть.
2. Склади тести до тексту.
1. __________________________________________________________________________ ?
А. _________________________________________________________________________
Б. __________________________________________________________________________
В. __________________________________________________________________________
2. __________________________________________________________________________ ?
А. _______________________________________________________________________
Б. _________________________________________________________________________
В. _________________________________________________________________________
3. ___________________________________________________________________________ ?
А. _________________________________________________________________________
Б. _________________________________________________________________________
В. __________________________________________________________________________
3. Досліди текст. З'єднай чарівною ниточкою персонажа та слова, які йому належать.
Тю! Маєш тобі! Я гадала, що потраплю в справжню пригоду,
а потрапила в банальну школу!
ІРЦЯ
Звісно. Бо був день, а зірки видно лише вночі. Але і вдень
теж можна орієнтуватися. Скажімо, за сонцем.
Звідки вставало сонце?
СТЕФА
Прямо тікали! Усе прямо і прямо! А вийшло криво...
Що вам зрозуміло?! Знущаєтеся, що перший раз не вийшло?
Не хвилюйтеся: вийде другий, а ні — то третій, четвертий...
Ми все одно втечемо! Все одно!
ОРИНА
Якщо ми захворіємо, то балуватися не будемо.
Тоді не хочеться балуватися. Але їсти все
одно хочеться...
СІЯР
Сцьоб злобити слухняними...
ЧАКАЛКА
4. Попрацюй у команді. Досліди слова Чакалки та Сіяра.
Знайди та випиши антоніми.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
5. Поміркуй у команді. Знайди та запиши речення, у якому є синоніми до словосполучення «неслухняні діти».
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Відшукай у тексті 5 помилок та зроби відповідні виправлення.
Сіяр із не охотою сідає на стілець, але ноги, схрестивши, виставляє на парту — як американець.
Чакалка ще дужче розгублена, але тоді всеж опановує себе й вирішує не звиртати уваги. Вона стає перед класною дошкою, зкладає руки на грудях, глибоко вдихає і — урочисто поченає:...
7. Роз'єднай рискою ( І ) слова.
Яосьіщекількаразівсходжудомістаі принесуновачківдовашоїкомпаніїатодійпочнемо навчатисяпосправжньому...
8. Зроби зв'язок слів у реченні.
У класі зависає гнітюча тиша.
______________________ ( що робить ? ) _________________________________
______________________ ( яка ? ) _______________________________________
______________________ ( де ? ) ________________________________________
9. Скористайся текстом. Запиши, що зображено на малюнку.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
10. Познач префікс у кожному слові.
Захворіємо, принишкли, повертається, розкажіть, вдихає, вирости, сходжу, нагадаю.
11. Досліди кожне речення. Знайди та підкресли займенники.
Ми будемо лежати. Ану, розкажіть мені, як ви втікали? Вона стає перед класною дошкою. Вам що до того? Ти обережно! Я нагадаю їм усі страхи. Навіщо ви нам усе це розказуєте? Він росте з північного боку. Чакалка опановує себе. А мені потрібні саме вередуни.
12. Які емоції в тебе були під час виконання кожного із завдань ? Познач позначкою у відповідній клітинці.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |