Творчі завдання до тексту Лесі Ворониної "Пригоди голубого папуги" Антось і руда миша частина 2

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах ) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

Пригоди голубого папуги

        Антось і руда миша

           с. 63 – 64                        від слів «Антось опускався все нижче і нижче...»

                                                    до речення «- І чому ця миша розмовляє!?»

 

1.Встав пропущені букви.

Оп...н...вся,    бл...скучої,    трап...лося,    х...м...рн...й,    пр...л...тів,    в...їхали,    дв...р...й,    в...л...ч...зні,    вс...р...д...ну,    в...л...т...нс...ка,    кр...л...цями,    в...д...вляються,    п...л...нують,    зд...вувала,    відл...тіти,    т...мряви,    л...ж...ть,    п...ч...рі,    вст...л...ній,    м...як...ми,    ро...прав...ти,    шв...дке,    кум...дно,    п...р...дніх,    тр...мала,    л...две,    прош...потів,    ро...губл...н...й,    кор...дори,    оз...раюч...сь,    ро...мовляє.

 

2. Склади три питання до частини тексту ( с. 61 – 63 ).

1. ________________________________________________________________________ ?

2. ________________________________________________________________________ ?

3. ________________________________________________________________________ ?

 

3. Знайди та запиши речення, яке відповідає даному малюнку.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Відтвори діалог, який відбувся між Антосем  та рудою мишею ,

пронумерувавши репліки у відповідній послідовності.

          — Нормально, — ледве прошепотів украй розгублений папуга.

          — Ну, тоді летіть за мною. Але, глядіть, не відставайте.

              «Де  ж  це я  опинився?  — вже вкотре запитував себе Антось. — І чому ця миша

                розмовляє!?»

           — Як ви себе почуваєте?  — пропищала руда миша й уважно подивилася на Антося.

 

5. Знайди та запиши речення, у якому є порівняння.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

 

іменник

прикметник

дієслово

 

блискуча

 

 

загадкові

 

 

химерний

 

сон

 

 

риба

 

 

швидкість

 

 

тиша

 

 

подорож

 

 

7. Підбери синонім до виділеного слова.

Від тієї круговерті в голові в Антося замакітрилося.    __________________________________

 

8. Визнач, які речення істинні, а які – хибні.

Антось опускався все нижче і нижче.                                            ТАК    НІ

Антось побачив величезні блакитні вагони.                                ТАК    НІ

Антося, немов пір'їнку, підхопило й понесло за вітром.          ТАК    НІ

Антося тягло із шаленою швидкістю світлими коридорами.  ТАК    НІ

В голові в Антося замакітрилося.                                                    ТАК    НІ

«Нічого собі подорож до Африки! – зрадів Антось.                   ТАК    НІ

Поступово Антосеві очі звикли до темряви.                                 ТАК    НІ

Антось спробував розправити хвоста.                                            ТАК    НІ

Антось пропхався за мишею крізь отвір.                                       ТАК    НІ

 

9. Поміркуй у команді. Творення нових слів.

У кожному слові заміни одну букву так, щоб утворилося нове слово

РУДА - _________________________                МИША - __________________________

СОН - __________________________                ЗАЛ - ____________________________

РИБА - _________________________                ВІН - _____________________________

 

10. Познач у кожному слові префікс.

Прилетів,    в'їхали,    підхопило,    понесло,    здивувала,    подумав,    побачив,    спробував,    розправити,    пропищала,    розгублений,    полетів,    розправити,    розмовляє.

 

11. Віднови речення.

Голубий папуга _______________________ , як до ______________________________ залу, куди він __________________________ разом із ___________________________ юрмою, __________________    _________________________________  блакитні вагони.

Неначе ______________________________  риба ковтнула тих _____________________ , а тоді голосно _________________________       __________________________ - дверима, ____________________ зітхнула і рвонула ___________________ , у морок _______________ .

 

12. Віднови послідовність думок Антося.

         Куди поділися потяги, чому не видно ліхтарів, і взагалі — як я сюди потрапив?

         Де  ж  це я  опинився?

         Не встиг відлетіти від дому, як потрапив у пастку.

         І чому ця миша розмовляє!?

         Нічого собі подорож до Африки!

         Якби хоч знати, що воно таке?

13. Рефлексія. Самооцінювання.

                                          

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 липня 2023
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку