Творчі завдання до тексту Лесі Ворониної "Пригоди голубого папуги" лист частина 5

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах ) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

Пригоди голубого папуги

        Лист

 

1.Встав пропущені букви.

Пон...ділок,    в...л...ку,    пов...рнулася,    т...л...грама,    ж...в...й,    пл...в...ш,    ро...повісти,    побач...ла,    к...нулася,    с...дів,    т...хо,    м...рно,    пір...їни,    шарудін...я,    зв...чному,    міс...і,    кр...ла,    з...мл...ю,    пр...с...пані,    в...пурхнув,    підл...тів,    нах...л...в,    в...ріш...ш,    з...їхала,    щ...ра,    бл...з...ко,    підв...д...ш,    в...г...т...ріанц...м,    вж...ває,    см...тана,    зам...каються,   ф...ном...на,   пр...їж...жай,    шкарп...тки.

 

2. Склади три питання до листа.

1. ________________________________________________________________________ ?

2. ________________________________________________________________________ ?

3. ________________________________________________________________________ ?

 

3. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

 

іменник

прикметник

дієслово

дощ

 

 

радість

 

 

 

 

заспівала

 

4. Знайди та запиши речення, яке відповідає даному малюнку.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Підбери антоніми.

велику - _______________________        вранці - ________________________

знайшла - _____________________         здоровий - ______________________

своєму - _______________________        радісно - ________________________

вбігла - ________________________        порожня - _______________________

кинулася - _____________________         тихо - ___________________________

мир - _________________________          мокрий - ________________________

підлетів - ______________________         щира - __________________________

правда - ______________________           близько - ________________________

сумувати - _____________________          скоріш - _________________________

одягатися - ____________________          теплі - ___________________________

 

6. Поміркуй та попрацюй у команді.  Запиши сполучення слів з протилежним значенням.

Велика радість - __________________________________________________________________

Сидів тихо - _____________________________________________________________________

Весь мокрий - ___________________________________________________________________

Щира правда - ___________________________________________________________________

 

 

7. Досліди лист. Знайди речення, у якому є числівник. Запиши даний числівник словом.

_______________________________________________________________________________

 

8. Віднови послідовність подій розповіді у листі.

____ Антось випурхнув з клітки.

____ Приїжджай, онучку, скоріш.

____ Антось почав щось нашіптувати Чакові на вухо!

____ Вранці  я повернулася з крамниці.

____ Сидить Антосик на своєму звичному місці.

____ Кіт Чак вживає лише молоко та сметану.

____ Я  знайшла у дверях телеграму.

____ Кіт Чак сидів тихо – мирно.

____ Я  від подиву заклякла на місці.

____ Антось нахилив голівку.

____ Я розумію, що ти можеш мені не повірити.

____ З кухні до кімнати кіт взагалі не заходить.

____ Я прожогом кинулася на кухню.

 

9. Поміркуй та попрацюй у команді. Досліди календар.  Знайди: понеділок, 13 – те число. У якому місяці могла відбуватися подія ?  Чому ?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Обведи у календарі дату, коли відбувалася подія.

 

10. Віднови речення.

____________________, як повернулася з _____________________ знайшла у _____________

телеграму, з якої __________________________ , що ти _______________ - _______________,

____________________ на своєму кораблі і за якісь ______________________ будеш вдома.

 

11. Познач у кожному слові префікс.

Повернулася,    вбігла,    розповісти,    побачила,    знайшла,    присипані,    випурхнув,    нахилив,    з'їхала,    підмінили,    заходить,    замикаються.

 

12. Утвори розповідне речення із спонукального.

Онучку, не забувай вдягати теплі шкарпетки!

________________________________________________________________________________

12. Рефлексія. Самооцінювання.

                                          

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 липня 2023
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку