Творчі завдання до тексту Лесі Ворониної "Пригоди голубого папуги" порятунок Антося частина 4

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах ) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

Пригоди голубого папуги

        Порятунок Антося

           с. 69 – 72             від слів «Скільки він просидів там у темряві, Антось не знав»

                                         до речення «От тільки хочеться, щоб ви знали, якого листа написала

                                         пані  Магда своєму онукові-моряку через кілька днів після цих подій»

1. Встав пропущені букви.

...п...н...л...ся,    п...ск,    ...т...р...жіт...ся,    дз...оба,    проп...щала,    ...дал...ку,    н...в...л...чкого,    ...туп...вши,    снов...гали,    хр...пк...м,    затр...мтів,    здр...гал...ся,    р...дан...ях,    зб...рат...ся,   та...мний,    л...ста,    нап...сала.

 

2. Склади три питання до частини тексту ( с. 69 – 72 ).

1. ________________________________________________________________________ ?

2. ________________________________________________________________________ ?

3. ________________________________________________________________________ ?

 

3. Досліди пісеньку, яку співала мавпа. Знайди та випиши антоніми.

________________________   -   __________________________

________________________   -   __________________________

 

4.Попрацюй у команді. Утвори прикметники середнього роду із прислівників.

 

Прислівник

( як ? )

Прикметник

( яке ? )

Прислівник

( як ? )

Прикметник

( яке ? )

наполохано

 

сумно

 

полегшено

 

вдячно

 

 

5. Утвори різні форми слів.

 

назва відмінка

опорне слово

 

Називний

Є

 

Родовий

Немає

 

Давальний

Радий

 

Знахідний

Бачу

найкрасивішу блакитну пір'їну

Орудний

Задоволений

 

Місцевий

Міститься на

 

 

6. Знайди та запиши частину тексту, який відповідає даному малюнку.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Підбери синоніми. Скористайся мережею Інтернет.

Наполохано - _________________________________________________________________

Таємний - ____________________________________________________________________

Спробую - ____________________________________________________________________

Глянула - _____________________________________________________________________

 

8. Поміркуй та попрацюй у команді.  Запиши сполучення слів з протилежним значенням.

Наполохано мовчав - ___________________________________________________________

Ніколи не вийдемо - ____________________________________________________________

Таємний вихід - ________________________________________________________________

Жаліслива тітонька - ____________________________________________________________

Ніхто не помітить - ______________________________________________________________

Вдячно схилив - ________________________________________________________________

 

9. Поміркуй у команді. Творення нових слів.

У кожному слові заміни одну букву так, щоб утворилося нове слово

ПІК - _______________________         ТАМ - _________________________

ВІН - _______________________         ВАС - _________________________

ПИТИ - _____________________         ВОНИ - ________________________

БІЛЯ - ______________________         ГОЛОС - _______________________

 

10. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

іменник

прикметник

дієслово

писк

 

 

 

 

мовчав

 

холодний

 

 

11. Поміркуй, чи потрібні дресировані тварини в цирку ?

Прошу  висловити своє ставлення до дискусійного питання цеглинками LEGO, будуючи «діаграму» класу.

     6.png

Чому ? _________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Рефлексія. Самооцінювання.

                                          

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 липня 2023
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку