Пригоди голубого папуги
Порятунок Антося
с. 69 – 72 від слів «Скільки він просидів там у темряві, Антось не знав»
до речення «От тільки хочеться, щоб ви знали, якого листа написала
пані Магда своєму онукові-моряку через кілька днів після цих подій»
1. Встав пропущені букви.
...п...н...л...ся, п...ск, ...т...р...жіт...ся, дз...оба, проп...щала, ...дал...ку, н...в...л...чкого, ...туп...вши, снов...гали, хр...пк...м, затр...мтів, здр...гал...ся, р...дан...ях, зб...рат...ся, та...мний, л...ста, нап...сала.
2. Склади три питання до частини тексту ( с. 69 – 72 ).
1. ________________________________________________________________________ ?
2. ________________________________________________________________________ ?
3. ________________________________________________________________________ ?
3. Досліди пісеньку, яку співала мавпа. Знайди та випиши антоніми.
________________________ - __________________________
________________________ - __________________________
4.Попрацюй у команді. Утвори прикметники середнього роду із прислівників.
Прислівник ( як ? ) |
Прикметник ( яке ? ) |
Прислівник ( як ? ) |
Прикметник ( яке ? ) |
наполохано |
|
сумно |
|
полегшено |
|
вдячно |
|
5. Утвори різні форми слів.
назва відмінка |
опорне слово |
|
Називний |
Є |
|
Родовий |
Немає |
|
Давальний |
Радий |
|
Знахідний |
Бачу |
найкрасивішу блакитну пір'їну |
Орудний |
Задоволений |
|
Місцевий |
Міститься на |
|
6. Знайди та запиши частину тексту, який відповідає даному малюнку.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Підбери синоніми. Скористайся мережею Інтернет.
Наполохано - _________________________________________________________________
Таємний - ____________________________________________________________________
Спробую - ____________________________________________________________________
Глянула - _____________________________________________________________________
8. Поміркуй та попрацюй у команді. Запиши сполучення слів з протилежним значенням.
Наполохано мовчав - ___________________________________________________________
Ніколи не вийдемо - ____________________________________________________________
Таємний вихід - ________________________________________________________________
Жаліслива тітонька - ____________________________________________________________
Ніхто не помітить - ______________________________________________________________
Вдячно схилив - ________________________________________________________________
9. Поміркуй у команді. Творення нових слів.
У кожному слові заміни одну букву так, щоб утворилося нове слово
ПІК - _______________________ ТАМ - _________________________
ВІН - _______________________ ВАС - _________________________
ПИТИ - _____________________ ВОНИ - ________________________
БІЛЯ - ______________________ ГОЛОС - _______________________
10. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
писк |
|
|
|
|
мовчав |
|
холодний |
|
11. Поміркуй, чи потрібні дресировані тварини в цирку ?
Прошу висловити своє ставлення до дискусійного питання цеглинками LEGO, будуючи «діаграму» класу.
Чому ? _________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Рефлексія. Самооцінювання.