Творчі завдання до тексту Ніни Найдич "Василь Тимофійович мандрує" хрестоматія 1 - 2 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури (хрестоматія в 1, 2 класах)  Лексико – орфографічні вправи  Творчі завдання  Мовні ігри  Розвиток мовлення  Словникові слова
Перегляд файлу

Василь Тимофійович мандрує

 

1.Встав пропущені букви.

Побач...в,    П...трик,    к...л...мку,    ч...кав,    ро...л...тяться,    тр...вожна,    хв...л...ю,    д...в...т...ся,    ...тр...бав,    п...р...ход...в,    зуп...нялись,    ...пуст...вся,    п...р...йшов,    шв...дкість,    в...сок...ми,    ч...кав,    зна...омі,    муз...кант,    пр...ємно.

 

2. Дай відповіді на тестові завдання.

1. Де влаштувався Василь Тимофійович, коли Петрик почав грати?

 А.  на підвіконні

 Б.  на килимку під дверями

 В.  на роялі

 Г.  на килимку під роялем

2. Коли у кота з'являлися сльози на очах?

А.  коли чув гами

Б.  коли звучала тривожна нота

В.  коли розлетяться всі короткі ноти

3. Що дуже цікавило на вулиці кота?

А.  інші коти

Б.  люди

В.  тролейбуси

Г.  автомобілі

4. Якого кольору був тролейбус, до якого сів Василь Тимофійович?

 А.  червоний

 Б.  зелений

 В.  жовтий

 Г.  синій

5. Для чого кіт підійшов до водія тролейбуса?

А.  розрахуватися за проїзд

Б.  подякувати водієві

В.  попросити зупинити, щоб вийти

Г.  поговорити з водієм

6. Назва дерева, по якому спускався і піднімався кіт?

А.  липа

Б.  дуб

В.  каштан

Г.  клен

7. На якому поверсі жив кіт?

А.  2                               

Б.  3

В.  4                                

Г.  5

8. Чому кіт не підспівував Петрикові після своєї подорожі?

А.  тому що спав

Б.  тому що  не мав настрою

В.  тому що не подобалася музика

Г.  тому що згадував свою подорож

3. Продовж речення із тексту.

Кіт дуже любив _____________________________________________________________ .

Василь Тимофійович любив ___________________________________________________ .

Йому дуже подобалось _______________________________________________________ .

Всі люди вийшли – навіть ______________________________________________________ .

 

4. Поміркуй та запиши яке речення відповідає даному малюнку.

 

 

 

 

 

 

 

5. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

 

іменник

прикметник

дієслово

будівля

 

 

 

розумний

 

 

 

мандрувати

 

6. Утвори різні форми слів

Н.в. Василь Тимофійович

Р.в. ( бачу кого ? ) ____________________________________________________________

Д.в. ( радію кому ? ) __________________________________________________________

З.в. ( знайшов кого ? ) _________________________________________________________

О.в. ( захоплююся ким ? ) ______________________________________________________

М. в. ( сиджу на кому ? ) _______________________________________________________

К.в. ( гукаю ) _________________________________________________________________

 

7. Підбери синоніми.

Друг - ________________________________________________________________________

Побачив - _____________________________________________________________________

Попрямував - __________________________________________________________________

Думав - _______________________________________________________________________

 

8. Підбери протилежні за значенням службові слова.

До зупинки - _____________________________________________

Під роялем - _____________________________________________

 

9. Оціни свою роботу на уроці.

Розмалюй відповідну стрілочку та продовж

речення :

Найкраще мені вдалося : ____________________

__________________________________________

__________________________________________

Я ще маю попрацювати над : _________________

__________________________________________

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
19 травня 2023
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку