Як пасує краватка,
або Чому не всі поросята брудні
с. 35 – 39 від слів «Однак другого дня ...»
до слів «у дрібних цятках багна та в «панчішках»
1.Встав пропущені букви.
П...р...могти, с...стр...чки, р...чі, т...мчасом, в...сіл...я, пр...вітати, в...ріш...ла, в...прав...ти, пом...лку, бл...ж...ою, сіл...с...кому, ж...т...і, м...т...єво, з...яв...лася, н...в...л...чка, тон...н...к...ми, пр...вч...ти, в...гуляти, в...ховувати , п...с...ка, в...глядало, н...шком, в...тягла, н...поко...в, тр...мали, куп...лі, м...л...ній, в...сл...зало, п...р...в...рталося, бр...зки, в...р...щати, вл...т...ся, ж...т...я, зач...кай, зав...рш...лося, пр...пасовувати, зн...с...л...не, боро...ьбою, пох...туюч...сь, з...л...ну, зав...язала, л...ч...в, ч...мдуж, вул...ц...ю, в...яв...лося, п...р...віряла, м...нулого, вгр...зл...ся, пос...р...д...ні, зв...ртаюся, в...н...су, пр...їхав, в...лос...п...ді, р...гіт.
2. Склади три питання до тексту.
1. Як _________________________________________________________________________ ?
2. Про що _____________________________________________________________________ ?
3. Звідки ______________________________________________________________________ ?
3. Попрацюй у команді. Викресли, кого не було серед героїв твору.
Микита, однокласники, сестрички, Жужа, сусіди, спортсмен, бабуся, дідусь, Дарця, Жека, Дора.
4. Попрацюй у команді. Повтори правило правопису префіксів –з,-с.
...робити, ...кромні, ...рештою, ...питала, ...тати, ...верне,
...ходити, ...далеку, ...тримував, ...купати, ...хоже, ...несилене,
...тояло, ...вертаюся, ...тримував.
5. Попрацюй у команді. Згадай префікси і прийменники.
Запиши розкриваючи дужки.
(До)бігла, (до)мети, (до)крамниць, (з)батьками, (з)рештою,
(при)вітати, (під)сумнів, (на)вантажувати, (на)долоні, (на)вколо,
(без)хутра, (за)бігло, (за)двір, (за)милувалася, (за)кочувати, (роз)гублено.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
прислівник |
голос |
|
|
|
|
|
перемогти |
|
|
шкідлива |
|
|
|
|
|
поважно |
|
зелену |
|
|
|
|
|
розгублено |
7. Поміркуй, яке речення відповідає даному малюнку. Запиши.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Роз'єднай рискою ( І ) слова.
Ітобуланепростокалюжаамаленькеболітцезбагнюкою.
9. Зроби зв'язок слів у реченнях. Підкресли головні слова.
У дівчинки миттєво народився чудовий план.
_______________________________ ( що зробив ?) _________________________________
_______________________________ ( який? ) ______________________________________
_______________________________ ( як ? ) ________________________________________
_______________________________ ( у кого ? ) _____________________________________
Дарця нишком витягла із шафи барвисту дідусеву краватку.
______________________________ ( що зробила ? ) ___________________________________
______________________________ ( що ? ) __________________________________________
______________________________ ( яку ? ) __________________________________________
______________________________ ( чию ? ) _________________________________________
______________________________ ( як ? ) ___________________________________________
______________________________ ( звідки ? ) ________________________________________
10. Визнач, які речення істинні, а які – хибні.
11. Поясни значення виділених слів.
Поросятко затято стало посередині калюжі, як укопане.
__________________________________________________________________________________
12. Скористайся мережею Інтернет Поясни значення слова.
Краватка - ________________________________________________________________________
13. Розфарбуй, якою ти уявляєш барвисту дідусеву краватку.
14. Підбери антоніми.
По – справжньому - __________________
Інтелігентно - _______________________
15. Рефлексія. Самооцінювання.