План-конспект уроку літературного читання,
проведеного у 3-А класі загальноосвітньої школи
I-III ступенів №6 м. Глухова
студенткою III курсу, 31-ПО групи
денної форми навчання
факультету початкової освіти
Глухівського національного
педагогічного університету
імені Олександра Довженка
Гололоб Олесею Романівною
Тему одержано: 13.02.2020 р.
Дата проведення уроку: 20.02.2020 р.
Перша консультація вчителя: ______ "______" __________ 20___р.
Друга консультація вчителя: _______ "______" __________20___р.
Перша консультація методиста: ______ "_______" _______ 20___р.
Друга консультація методиста: _______ "_______" _______ 20___р.
З конспектом згоден вчитель: ______________________________
Конспект затверджено методистом:_________________________
Оцінка за урок: 5 (відмінно)
Тема. Творчість Андрія Малишка. Рима. А. Малишко «Вихопивсь дощик поміж заграв…»
Мета: поглибити знання учнів про творчість українського поета А.Малишка; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити розуміти образну мову; формувати інформаційно-комунікативну компетентність; розвивати зв’язне мовлення, творчу уяву, вміння розмірковувати над художнім змістом поезії; виховувати любов до художнього слова.
Обладнання: Підручник (Літературне читання 3 клас автор: Науменко В.О), презентація.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
Ось дзвінок сигнал подав,
До роботи час настав.
Так і ми часу не гаймо
І урок свій починаймо.
Робота над чистомовкою
Ги-ги-ги — ой, як біло навкруги!
Узі-узі-узі — птахи — наші гарні друзі.
Ді-ді-ді — допоможем їм в біді
Ди-ди-ди — у зимові холоди.
Альня-альня-альня — ось на дереві їдальня.
Сі-сі-сі — годівниці гарні всі.
Ці-ці-ці — вам, синички й горобці,
Їх-їх-їх — прилаштували дітки їх.
Швидко читайте слова, «не спіткніться об пеньок»!
мишка
мишка
кішка
мишка
миска
шишка
шишка
мишка
шишка
шишка
коза
коза
кора
коза
коса
чайка
чашка
чайка
чайка
чайка
Гра «Шифрувальники»
л к а м о н з р д й в р г д і а з й
о п м н д а ь м л х і и с ї ш ч а к ю в о
Андрій Самійлович Малишко народився 14 листопада 1912 р. в Обухові Київської області в багатодітній сім’ї сільського шевця. З самого дитинства майбутній поет виніс незрадливу любов до рідної землі та матері, до рідної пісні та слова. Малий Андрій допомагавчим міг — то ходив заможнішим по господарству помагати, то грав на весіллях на гармонії, бо мав талант до музики. Потяг до творчості в Малишка прокинувся дуже рано. Мати поета, чудово співала, але Андрію не подобалися сумні кінцівки які були зазвичай у піснях. І тоді він перероблював сумну кінцівку на гарну. А трохи пізніше почав складати вірші...
Самостійне мовчазне читання тексту учнями
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Всі за парти посідали.
Виразне читання вірша вчителем.
Заграва — відблиск яскравого світла.
Закресати — тут: почати сліпуче виблискувати.
Пуща — великий, густий, дрімучий ліс.
пуща обрій
заграва поміж
закресав запрозорилось
вихопивсь посміхнулися
Я називаю слово з рядка вірша, а ви відновлюєте і зачитуєте весь рядок.
Знову (діброву), горбок (дубок), стрічка (річка), травинки (намистинки) (Слайд 7)
Дощик (добрий, смішний, теплий, дрібний, раптовий, літній, проливний, рясний,… )
Вивчити вірш напам’ять, с.113