Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом Г. Сковороди – філософа, просвітителя, поета, висвітлити яскраві сторінки життя, ідеї, пошуки та прагнення одного з найкращих синів України; формувати усвідомлене розуміння учнями поняття «життя», його унікальності, цінності, значущості для кожної особистості; визначити своє місце в ньому; спонукати їх до роздумів над важливими життєвими проблемами; ставлення до власного життя та життя інших людей, як до найвищої цінності ; розвивати вміння грамотно висловлювати власні думки ; виховувати пошану до народної моралі, прагнення дотримуватися її норм. Проаналізувати поезії «Всякому місту – звичай і права» (із «Саду Божественних пісень»). «De libertate»Тип уроку: засвоєння нового матеріалу. Форма роботи: урок – презентація
De libertate. Рід літератури: Вид лірики: Жанр: Тема: Віршовий розмір: Художній напрям: Художні засоби: Вид римування:лірика філософсько-громадянськаодароздуми про волю як найбільшу суспільну цінність і про Б. Хмельницького як взірця боротьби за свободудактильпаралельнебарокопорівняння, риторичні запитання, звертання