Творчість Т.Шевченка

Про матеріал
Різнорівневі завдання, які допоможуть учителю перевірити знання учнів з теми "Творчість Т.Шевченка"
Перегляд файлу

 

                                      Контрольна робота

 

Творчість Тараса Шевченка

                                                        ВАРІАНТ ІІ 

                                                         І рівень (3 б.)

1.Образ Прометея символізує силу й нескореність народу у творі  Т. Шевченка

А) «Сон» («У всякого своя доля...»)

Б )«Кавказ»

В) «До Основ'яненка»

Г) «Великий льох»

2. Слова «Він був сином мужика — і став володарем в царстві духа. Він був кріпаком — і став велетнем у царстві культури. Він був самоуком — і вказав нові, світлі і вільні шляхи професорам і книжним ученим» сказав про Т. Шевченка

А) Є. Маланюк           Б) П. Куліш          В) І. Франко             Г) Є. Сверстюк

3. Рядки «Мов кошеня, такий чудний. Я аж засміявся» взято з поезії

А) «Сон» («У всякого своя доля...»)

Б) «Чигрине, Чигрине...»

В) «Причинна»

Г) «До Основ’яненка»

4. Використання художнього прийому сну в однойменній поемі Т. Шевченка дало авторові змогу:

А) уникнути розкриття гостро-соціальних проблем:

Б) звільнити себе від потреби розкриття реальної дійсності;

В) показати всю панораму суспільного життя Російської імперії XIX ст. та перейти від конкретики до найвищого узагальнення;

Г) передати настрій і почуття героя, свій внутрішній психологічний стан, а також висловити власні думки щодо існуючої соціальної несправедливості

5. Укажіть, у чому виявляється гуманістичне звучання поеми Т.Шевченка "Наймичка":

А) у зображенні жінки, яка, попри всі конфлікти суспільства, змогла достойно прожити життя у родині, виховуючи дитину;

Б) у глибокому розкритті складного образу жінки-матері - міри трагізму її долі та духовної величі та натури;

В) у чуйному ставленні до людей та детальному описі сільського родинного життя;

Г) у пафосному звеличенні подвигу жінки-матері.

6. Установіть відповідність між датами й подіями в житті Т.Г. Шевченка.

1.  1838

2.  1840

3.  1847

4.  1857

А) повернення із заслання

Б) арешт і заслання

В) викуп із кріпацтва

Г) перше видання "Кобзаря"

 

                                        II рівень (3 б.)

  1. Яка тематика поеми «Кавказ»?
  2. Запишіть три тези, які визначають значення поеми Т.Шевченка “Сон”.
  3. Охарактеризуйте творчість Т. Шевченка періоду «трьох літ».

                                                       ІІІ рівень (2 б.)

1.Яка тема, проблеми, що порушуються,  є спільними у посланні   «І мертвим, і живим …» і поемі «Сон»

 

               ІУрівень (4 б.)

Виконайте одне із завдань.

  1. Напишіть тези до теми: «Жіноча доля у творах Шевченка та різні типи й способи її втілення».
  2. Підтвердіть або спростуйте думку: «Життя Г. Шевченка— подвиг», навівши відповідні аргументи.

 

doc
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
2886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку