Творчий звіт учителя української мови та літератури Єфименко Оксани Анатоліївни
Номер слайду 2
Освіта – вища; ВНЗ – Миколаївський державний університет ім. В.О.Сухомлинського; Дата закінчення –2004 рік; Факультет – філологічний; Спеціальність – філолог, викладач української мови і літератури та мова і література(німецька), зарубіжна література Кваліфікація – спеціаліст; Місце роботи – Снігурівський ліцей №3 Баштанської міської ради Миколаївської області Педагогічний стаж – 4 роки 11 місяців Будьмо знайомі:
Номер слайду 3
Учитель-словесник від А до Я Я - сучасний вчитель Авторська система діяльності вчителя української мови і літератури. Багатство мовлення вчителя української мови і літератури. Веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), у тому числі дистанційні курси. Готовність до інноваційної професійно-педагогічної діяльності. Дистанційне навчання. Експресивність мовлення вчителя. Жестикуляція. Загальнокультурна компетентність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. Компетентна активність. Літературно-творчі здібності. Майстер-клас. Неперервна освіта. Ораторська майстерність. Педагогічна майстерність учителя української мови і літератури. Рефлексія педагогічної діяльності. Самоаналіз професійно- педагогічної діяльності. Творчість художньо-педагогічна. Українознавча компетенція. Функціонально-стилістична компетенція. Художньо-естетичний смак. Ціннісно-світоглядна компетентність. Чистота мовлення вчителя української мови і літератури. Шлях професійного розвитку вчителя словесника. Щоденник (блог). «Я-концепція».
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Педагогічна мета: Формування мовно-літературної компетентності та національної свідомості учнів на уроках української мови і літератури .
Номер слайду 11
Прагнення зробити урок цікавим і пізнавальним Бажання залучити учнів до творчої пізнавальної діяльності Мрія виховати всебічно обдаровану, креативно мислячу, соціально адаптовану особистість
Номер слайду 12
Як досягти творчої співпраці вчителя і учня? Які педагогічні технології доцільно обрати? Як сформувати креативну особистість? Як зробити кожен урок словесності цікавим? Актуальні питання: Як розвивати творчі здібності учнів?
Національний диктант, Міжнародний день рідної мови
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ ДЛЯ УЧНІВ З ООП
Номер слайду 21
Працюємо дистанційно ефективно
Номер слайду 22
Позашкільна робота
Номер слайду 23
Розробка та впровадження наочних навчальних, мультимедійних презентацій для використання на навчальних заняттях Розробки методичних рекомендацій , посібників (на рівні школи) Виступи під час проведень засідань МО, ШМО, семінарів, педрад та інших методичних заходах Участь у конкурсах, підготовка та проведення відкритих уроків (на рівні школи) Узагальнення та поширення досвіду
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Планую на майбутнє: - Підвищувати свій професійний рівень. Не зупинятися на досягнутому. - Сприяти розвитку обдарованих здобувачів освіти. - Підвищувати зацікавленість здобувачів освіти уроками української мови та літератури. - Упроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні методи навчання. - Продовжувати виховувати в здобувачів освіти почуття патріотизму.
Номер слайду 29
Моє особисте переконання : Надзвичайно важливо у роботі вчителя – навчати і виховувати. Але найважливіше , як на мене, – віддавати любов і тепло свого серця дітям