Освіта – вища; ВНЗ – Миколаївський державний університет ім. В.О.Сухомлинського; Дата закінчення –2004 рік; Факультет – філологічний; Спеціальність – філолог, викладач української мови і літератури та мова і література(німецька), зарубіжна література Кваліфікація – спеціаліст; Місце роботи – Снігурівський ліцей №3 Баштанської міської ради Миколаївської області Педагогічний стаж – 4 роки 11 місяців Будьмо знайомі:
Учитель-словесник від А до Я Я - сучасний вчитель Авторська система діяльності вчителя української мови і літератури. Багатство мовлення вчителя української мови і літератури. Веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), у тому числі дистанційні курси. Готовність до інноваційної професійно-педагогічної діяльності. Дистанційне навчання. Експресивність мовлення вчителя. Жестикуляція. Загальнокультурна компетентність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. Компетентна активність. Літературно-творчі здібності. Майстер-клас. Неперервна освіта. Ораторська майстерність. Педагогічна майстерність учителя української мови і літератури. Рефлексія педагогічної діяльності. Самоаналіз професійно- педагогічної діяльності. Творчість художньо-педагогічна. Українознавча компетенція. Функціонально-стилістична компетенція. Художньо-естетичний смак. Ціннісно-світоглядна компетентність. Чистота мовлення вчителя української мови і літератури. Шлях професійного розвитку вчителя словесника. Щоденник (блог). «Я-концепція».
Розробка та впровадження наочних навчальних, мультимедійних презентацій для використання на навчальних заняттях Розробки методичних рекомендацій , посібників (на рівні школи) Виступи під час проведень засідань МО, ШМО, семінарів, педрад та інших методичних заходах Участь у конкурсах, підготовка та проведення відкритих уроків (на рівні школи) Узагальнення та поширення досвіду
Планую на майбутнє: - Підвищувати свій професійний рівень. Не зупинятися на досягнутому. - Сприяти розвитку обдарованих здобувачів освіти. - Підвищувати зацікавленість здобувачів освіти уроками української мови та літератури. - Упроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні методи навчання. - Продовжувати виховувати в здобувачів освіти почуття патріотизму.