"У світі чарівних звуків"

Про матеріал
Заняття розраховане для дітей третього-четвертого року життя. Мета його - ознайомити діток із музичними інструментами, дати стислі відомості про них. Розширити знання дітей про різноманітні музичні інструменти та їх звучання; розвивати тембровий слух, відчуття ритму, творчу уяву; виховувати у дітей естетичне сприйняття навколишнього світу.
Перегляд файлу

«У СВІТІ ЧАРІВНИХ ЗВУКІВ»

Традиційне заняття

 для дітей молодшого дошкільного віку

Музичний керівник

Корякіна Н. С.

 

Мета: ознайомити дітей із музичними інструментами. Викликати у них бажання музикувати; розширювати знання дітей про різноманітні музичні інструменти та їх звучання; розвивати тембровий слух, відчуття ритму, творчу уяву; виховувати у дітей естетичне сприйняття навколишнього світу.

Обладнання: скринька; муз. інструменти: дзвіночки, бубни, брязкальця, дерев’яні палички; іграшкова Мишка

 

Хід  заняття

Під музику  діти, тримаючись за ручки заходять до зали. Зупиняються в колі. Виконують декілька знайомих рухів (оплески, притупування ніжками, кружляння навколо себе тощо.) Під кінець музики музкерівник пропонує діткам сісти на стільчики.

 

Музкерівник:

Добридень, любі малята! Я рада зустрічі із вами. Щоб розпочати наше заняття, треба гарно привітатись. Привітаємось? (відповіді дітей).

 

Співанка: «Вітання звірят»

 

Музкерівник

Дуже гарно привітались,

І чудово розспівались.

Голосочки прокинулись від сну,

І хочуть запросити у гості весну.

Та сама весна до нас не прийде,

ЇЇ сонечко тепленьке до нас приведе.

А ми з вами допоможемо і заспіваємо гарненьку пісеньку про сонечко.

 

Пісня: «Сонечко»(етап – розучування)

А тепер я хочу запросити вас до чарівного світу, де живуть різні звуки.

Як до вас сьогодні йшла
скриньку дивну я знайшла.

Що в ній? Треба подивиться,

Може, нам це знадобиться.

 

Музичний керівник і дітки сідають кружка на килимок. Перед муз керівником скринька, він промовляє текст, і відповідно до нього по черзі дістає із скриньки музичні інструменти і демонструє їх дітям.

Інструменти тут незвичні, не прості вони – музичні!

Це – малесенькі дзвіночки, в них тоненькі голосочки.

Кожен день «ділінь-ділінь» - металевий передзвін.

Іще брязкальця знайшлися! Як же брязкальця звучать?

А ці брязкальця веселі шурхотять і торохтять.

Дерев’яні палички стукотіти вміють гарно,

Завжди йдуть вони у парі, поодинці не заграють.

А оце – веселий бубон, з ним погратись також любо.

Вміє стукати, бряжчати, голосно й тихенько грати.

 

Музкерівник дає можливість діткам пограти на кожному з інструментів.

 

Музкерівник:

А тепер я буду грати вам на фортепіано, а ви мені підігруйте, як справжній оркестр.

 

Оркестр: «Озорная полька» (муз. А. Філіпенка).

Музкерівнк:

А чи знаєте малята, що ваші ручки, ніжки, пальчики можуть замінити нам музичні інструменти? Вони вміють видобувати багато різних звуків. Пропоную вам всім разом знайти ці звуки.

Музкерівник промовляє текст і робить з дітьми рухи відповідні до нього

 

Музично-ритмічна вправа: «Ось як вміють наші ручки»

Ручки плескають гучніше, вміють плескати й тихіше,

Шурхотіти, ляскотіти – ось які вони в нас, діти.

Пальчик грає в барабанчик,по долоньці стука пальчик.

Ковзні оплески зробіть і по ніжках поплещіть.

Ніжки вміють крокувати, тупотіти і стрибати,

Шаркати, як старий дід…Роблять все вони, як слід!

 

Музкерівник:

А чи знаєте ви, малята, що за допомогою звуків можна розповідати цілі історії? Ось послухайте одну потішку, а потім ми з вами озвучимо її за допомогою «звучних жестів»

Музкерівник розповідає потішку, потім разом з дітками виконують її з рухами.

 

Скочив плотик – діти плескають в долоні

Сів на плотик – плескають по колінах

Миє ротик – імітують рухи кошеняти , яке миє ротик лапками

І животик – гладять животи ручкою

Він біленький і чистенький – труть долоньками одна об одну

Гарний Мурчик – стукають пальчиком однієї руки по долоньці іншої

Мій маленький – той самий рух, тільки міняють ручки.

 

Музкерівник:

Дітки, нас з вами почула маленька мишка й завітала у гості. І розповіла вона мені як гралася із годинником. А тепер хоче, щоб і ми погралися із ним. Пограємось?

 

Пальчикова вправа-гра: «Годинник»

 

Музкерівник:

 Так сьогодні ми з вами весело провели час, та наше заняття добігає кінця. Та незабаром ми знову з вами зустрінемось і ще не раз завітаємо до чарівного світу звуків.

Музкерівник:(прощається, проспівуючи)

До побачення, малята,

Любі хлопчики й дівчата!

 

Під музику діти виходять з зали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
20 березня 2023
Переглядів
2235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку