ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ЦПО
_______ Вікторія Бекещенко
«___» ______ 20 __ року
Календарно-тематичний план
роботи гуртка «Учись учитись»
На 2021-2022 навчальний рік
(початковий рівень, один рік навчання, 2 години на тиждень)
Згідно навчальної програми з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму школи раннього розвитку «Малюк» («Рекомендовано Міністерством
освіти і науки України» лист МОН від 30.01.2018 № 1/11-1020)
№ п/п |
Тема заняття |
К-сть годин |
Дата |
Прим. |
1 |
Знайомство з планом, завданнями гуртка. Техніка безпеки. Ігрова подорож «Запрошення Білосніжки» |
1 |
|
|
2 |
Букви алфавіту. Голосні та приголосні звуки |
1 |
|
|
3 |
Ігри-моделювання візерунків різними лініями |
1 |
|
|
4 |
Склад. Відкриті і закриті склади |
1 |
|
|
5 |
Малювання та друкування слів |
1 |
|
|
6 |
Наголос. Речення |
1 |
|
|
7-8 |
Порядок слів у реченні |
2 |
|
|
9 |
Різні види штрихування готових контурів |
1 |
|
|
10 |
Слова з 2-4-х букв |
1 |
|
|
11 |
Конструювання коротких слів |
1 |
|
|
12-13 |
Схема слова |
2 |
|
|
14-15 |
Письмо напівовалів, овалів, елементів букв |
2 |
|
|
16-17 |
Групування слів |
2 |
|
|
18 |
Схеми. Моделювання за схемами у різних проекціях |
1 |
|
|
19 |
Плоскі та об’ємні геометричні фігури. Обстеження та порівняння за розміром, кількістю кутів, сторін |
1 |
|
|
20 |
Конструювання за зразком (з частковим показом) |
1 |
|
|
21 |
Конструювання за заданою темою |
1 |
|
|
22 |
Конструювання за заданими умовами (за допомогою цеглинок, геометричних фігур) |
1 |
|
|
23-24 |
Конструювання за власним бажанням |
2 |
|
|
25-26 |
Конструювання за подібністю предметів із навколишнього життя |
2 |
|
|
27 |
Креслення схем. Аналіз і використання готових моделей, внесення змін |
1 |
|
|
28 |
Звуки та звукосполучення |
1 |
|
|
29-30 |
Прийоми запам’ятовування віршованих текстів, прислів’їв, приказок, загадок, скоромовок |
2 |
|
|
31-32 |
Вправи для закріплення правильної вимови |
2 |
|
|
33-34 |
Створення своєї абетки |
2 |
|
|
35 |
Презентація своєї абетки |
1 |
|
|
36-37 |
Вивчення віршів, скоромовок |
2 |
|
|
38-39 |
Складання слів і фраз за таблицею, з роздрібної азбуки |
2 |
|
|
40-41 |
Складання казки за схемою |
2 |
|
|
42-44 |
Завдання Читайлика |
2 |
|
|
45-46 |
Рухові вправи зі словесним супроводом |
2 |
|
|
47 |
Обговорення тексту: «Що означає слово?» |
1 |
|
|
48 |
Порядкова та кількісна лічба в межах 10 (20) |
1 |
|
|
49 |
Обчислення та їх способи здійснення |
1 |
|
|
50-51 |
Порядок використання знаків: «плюс», «мінус», «дорівнює», «більше», «менше» |
2 |
|
|
52 |
Арифметичні загадайки |
1 |
|
|
53-54 |
Складання прикладів, задач та їх розв’язування |
2 |
|
|
55-56 |
Сюжетні завдання |
2 |
|
|
57-59 |
Творчі задачі, вправи |
3 |
|
|
60 |
Змагання кмітливих. Гра «світ чисел» |
1 |
|
|
61 |
Колективна творча гра «Дім, який будуємо ми» |
1 |
|
|
62 |
Породож до конструкторського бюро |
1 |
|
|