"Україна-єдина країна" перший урок 1 клас

Про матеріал
Розробка першого уроку для 1 класу на тему: "Україна-єдина країна". Допомагає сформувати уявлення учнів про школу як країну знань, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, її просторів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Перший урок для 1 класу

На тему «Україна – єдина країна»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  Підготувала:

                                                                           Вчитель початкових класів

                                                                            Юркевич Наталія Віталіївна

                                                                           Чернівецька ЗОШ I-III ст.№1

 

 

 

 

Мета:

   Сформувати уявлення учнів про школу як країну знань, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, її просторів.

    Розвивати почуття патріотизму, людяностію заохочувати творити добро, здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.

   Виховувати любов до людей, до України.

 

Обладнання:

   Карта України, Державний Герб, Прапор,  гімн, віночок з квітів, сонечко, хмаринки, українець, україночка, ілюстрації.

 

Хід уроку

 

1. Організація класу.

2. Привітання.

 

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

 

- Яке ж сьогодні число? Місяць? Рік?

(вивішую дату на хмаринці біля сонечка)

- Чим сьогоднішній день особливий?

- Я від щирого серця вітаю вас з цим особливим святковим днем!

3. Знайомство.

- Тож будьмо знайомі. Я – ваша вчителька Наталя Віталівна. А тепер познайомимося з вами.

Практична робота

- Візьміть квіточку, яка лежить у вас на парті, і будьте готовими назвати своє ім’я голосно і чітко.

- Вийдіть до мене, жовті квіточки, назвіть своє ім’я і «вплетіть» квіточку у наш віночок.

- Тепер вийдіть жовті квіточки…

- Погляньте, діти, на цей чарівний віночок. Чим квіточки схожі? Чим різняться?

- Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Цей віночок буде символізувати міцну дружбу нашого класу.

4. Основна частина.

4.1. Повідомлення теми уроку.

- Для того, щоб ви дізналися як називається наш перший урок і про що ми будемо говорити пропоную вам прослухати вірші, які прочитають Фабян Валерій та Руснак Ксенія.

- Буває, часом сліпну від краси,

Оці степи, це небо, ці ліси.

Усе так гарно, чисто, незрадливо,

Усе як є – дорога, явори.

Усе це зветься Україна.

 

 

 

 

- Моя найкраща в світі сторона

Найкраща, неповторна Україна,

Для мене в цілім світі ти одна

І рідна, й мила, дорога, єдина.

- Давайте разом прочитаємо тему нашого першого уроку.

- Діти, а що ж таке Батьківщина?

- Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини.

У кожному куточку України – живуть родини, батьки і діти, бабусі і дідусі у місті чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас єдиною. Україна – це наш рідний батьківський край, і ми несемо в собі його культуру, звичаї, традиції.

4.2. Практична робота.

- Діти, ми живемо на своїй рідній землі, яка зветься Україна, а ми з вами – українці. Погляньте на край вашої парти і ви побачите фігурки українця (хлопчики) та україночки (дівчатка), візьміть кольорові олівці і розфарбуйте їх.

(розміщують фігурки на дошці у вигляді хороводу навколо карти України)

4.3. Знайомство з державними символами.

- Наша рідна Україна, наша Батьківщина, яка має свою землю, свою мову, культуру, історію, власні звичаї і традиції має також неповторні державні символи.

Про них послухайте казку.

 

Давним давно жила одна жінка. І було у неї три сини. Росли сини чесними, сміливими і дуже любили свою матір,готові були віддати за неї своє життя.

Підросли вони і вирішили піти в люди і прославити свою матір.

Першим пішов старший син. Мати, щоб він про неї памятав, подарувала йому золоту корону з трьома промінчиками. Пішов син. І за корону, яка зігрівала людей і вела

вперед, показувала дорогу до кращого життя, дали першому сину імя – Тризуб.

Середньому сину мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми хорошими справами прославив він свою матір. Дали люди йому імя – Прапор.

А там, де був молодший син, завжди звучала дзвінкоголоса пісня, тому що мати подарувала молодшому сину голос соловя. І дали йому імя – Гімн.

З того часу йдуть завжди разом – Тризуб, Прапор і Гімн, прославляючи рідну матір.

- То хто ж ця матір?

4.4. Встав пропущене слово.

 

- А зараз я прочитаю вірш з пропущеними словами, а ви спробуйте їх відгадати і хором назвати.

 

На землі великій є одна країна:

Гарна й неповторна, мила …(Україна).

І живуть тут люди добрі, працьовиті,

І скажу, до речі, ще й …(талановиті).

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші … (складають).

Щоб жила й раділа кожна родина,

Щоб була щаслива наша …(Батьківщина)!

5. Підсумок уроку.

- Наш перший урок добігає кінця, віднині, діти, ми одна дружна сім’я. Тому жити треба у мирі й злагоді, заступатися одне за одного, дружити, ділити з усіма радість і смуток, щоб наше шкільне життя було цікаве, насичене хорошими вчинками і цікавими подіями.

6. Привітання батьків.

doc
Додано
20 лютого
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку