УКРАЇНСЬКА МОВА Дата_______________
1 клас |
2 клас |
3 клас |
Письмо похилих ліній с.8 |
Позначення м'якості приголосних на письмі. Складання усної розповіді (казки) за малюнком та опорними словами Підручник с.11-12. Впр. 1-10
|
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему ( с.12-13). |
Мета:вчити учнів писати прямі похилі лінії, закріплювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, знаходити лінії сітки й правильно називати їх; формувати звичку правильної постави; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати уважність. |
Мета: вчити учнів правильній вимові слів із м'якими і твердими приголосними; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам’ять, усне й писемне мовлення; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську; виховувати повагу до рідної мови.
|
Навчальні цілі: учень/учениця знає правило вимовляння дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу перед глухим і дотримується його в мовленні ; користується правилом перевірки написання слів із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції (про[зь]ба, моло[дь]ба, кі[х]ті, ні[х]ті).
|
. Вступна частина 1. Організація класу. Вправа “Я - Сонце” - Сьогодні ми привітаємося не лише один із одним. До нас завітає гість. Хто - здогадайтесь: Сходжу ясно, всіх людей до себе скликаю.
(діти повторюють за вчителем)
- Діти, який у вас настрій? (відповіді дітей) - Пропоную з таким настроєм провести урок української мови та отримати задоволення від власних успіхів.
|
||
Спостереження Які букви будуть писатися за допомогою ліній? |
|
|
Бесіда за малюнком Сонечко Що? сонечко Яке? Що робить? Складання речень та їх будову |
Скласти речення зі словом сонечко |
Підкреслити дзвінкі приголосні |
Робота в зошиті с. 8
Домалювати малюнок (навести лінії на картинці, домалювати сонечко)
Письмо короткої похилої лінії
Письмо довгої похилої лінії згори
Письмо довгої похилої лінії вниз
Письмо ліній і крапки (на уважність)
|
Робота за підручником (с.11). Виконання вправи №1: а) читання тексту вчителем; б) бесіда: - Як ви думаєте, чому Юрко заплакав? - Придумайте щасливий кінець розповіді. в) гра «Дослідження» (вправа №2): - Сонечко і ми помітили, що у тексті є слова з підкресленими буквами. Знайдіть їх. - Вимовте звуки, позначені в тексті саме підкресленими буквами. - Спробуйте пояснити, що спільного в їх вимові. - Які букви вказують на м’якість цих звуків? - Перевірте себе за правилом. г) гра «Допомога Читалочці» (вправа №3, с.12): - Пригадайте, як позначаються м’які і тверді звуки у схемах слів. - Допоможи Читалочці записати склади в дві колонки:
|
Робота за підручником (с.12). 1.вправа 1 (самостійне читання) Проведіть дослідження
Читання правила
2.Вправа2 с.12 Спишіть слова з третього стовпчика, вставляючи букви
3.Вправа 3 прочитати
|
|
Фізхвилинка |
|
Бесіда «На каруселі»
Дописування похилих ліній
Розфарбовування малюнка |
Самостійна робота Виконання вправи №5: - Допоможіть Родзинці перетворити м’які звуки в словах на тверді. Запиши утворені слова за зразком. Виконання вправи №6: - Під кожним записаним словом побудуй його звукову схему. в) взаємоперевірка; гра «Плутанка» (вправа №7): - Прочитайте речення. - Поясніть, що переплутав Щебетунчик. Запишіть речення без помилок.
|
Вправа 4 с.13 списати загадку
Вправа 6 провести дослідження Вправа 7 скласти речення зі словом |
|
Домашнє завдання: с. 12 впр. 10, повторити правила.
|
Домашнє завдання Вправа 8с.13 |