Українська мова 3 клас ІІ семестр (за підручником Г. Сапун) НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складене відповідно до Типової освітньо програми, розробленої під керівництвом Р. Шияна, за підручником Г.Сапун. Розраховане згідно навчального плану - 5 год. Всього - 175 год.
Перегляд файлу

Частина 2

№ з/п

Тема уроку

Дата

81.

«Казка — це велике диво». Надія Красоткіна «Казка — це велике диво».

Іменник. Рід іменників. Мовне дослідження.

 

82.

Українська народна казка «Як коваль переміг Змія». Детальний переказ казки. Визначення роду іменників.

 

83–84.

Українська народна казка «Золоті яблука». Визначення головної думки казки. Характеристика персонажів. Складання запитань до дійових осіб.

 

85.

Змінювання іменників за числами. Мовне дослідження.

 

86.

Українська народна казка «Заяче сало». Детальний переказ казки. Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини.

 

87 - 88

Українська народна казка «Як кіт чоботи купував». Театралізація казки.

 

89.

Закріплення вивченого про іменник.

 

90.

Фінська народна казка «Язиката баба». Порівняння казок, схожих за змістом.

 

91.

Прикметник. Розпізнавання прикметників у тексті.

 

92.

РЗМ. Опис котика.

 

93 - 94.

Болгарська народна казка «Що шукав, те й знайшов». Складання плану казки.

 

95.

Роль прикметників у мовленні.

 

96.

Грузинська народна казка «Як звірі приятелювали». Визначення головної дум- ки казки. Складання запитань за змістом казки. Словосполучення прикметни- ків з іменниками, граматичний зв’язок за допомогою питань між прикметни- ками та іменниками.

 

97 - 98.

Узбецька народна казка «Лисиччина порада». Написання коментарів для соці- альних мереж щодо ситуації, описаної в казці.

 

99.

Розпізнавання граматичної форми прикметника за родовим закінченням, по-

ставленим питанням, за іменником, з яким він зв’язаний.

 

100.

Джанні Родарі «Палац з морозива». Складання розповіді «Я в палаці морози- ва». Змінювання прикметників за родами і числами у сполученні з іменника- ми.

 

101.

 

Наталя Гуркіна «Хіба може бути інакше?». Оцінювання вчинків персонажів. Узагальнення вивченого про прикметник.

 

102.

Діагностична робота

 

 

103.

Аналіз діагностичної роботи Дитячий фольклор. Види дитячого фольклору. Забавлянка «Оце раз, оце два…». Числівник. Розпізнавання серед слів числівників, які відповідають на питання скільки?. Мовне дослідження.

 

104.

Народна гра «Коти». Правильна вимова і запис числівників.

 

105.

З вільних інтернет-джерел «Сім разів відміряй — один раз відріж». Робота з фразеологізмами. Правильне читання числових виразів.

 

106.

РЗМ. Складання інструкції «Як зробити закладинку для книги».

 

107.

Поетичні перлинки. Олександр Олесь «Снігурі». Спостереження за словами, ужитими в переносному значенні. Дієслово. Розпізнавання дієслів у тексті,

питання до дієслів.

 

108.

Сашко Дерманський «Були собі два брáти». Складання діалогів.

 

109.

Добір дієслів-синонімів, дієслів-антонімів.

 

110.

Вадим Скомаровський «Чому Лютий короткий». Визначення реального і каз- кового у вірші. Дієслова з з прямим і переносним значеннями.

 

111.

Григорій Фалькович «Приємна зустріч». Добір нших заголовків до вірша. Доречне вживання дієслів у власних висловленнях.

 


112.

Леся Українка «Літо краснеє минуло…». Емоційний настрій вірша.

 

113.

Розрізнення часових форм дієслів.

 

114.

Катерина Перелісна «Бабине горе». Складання діалогу «Як допомогти бабі».

Визначення часу дієслів.

 

115

Спиридон Черкасенко «Зима і весна». Читання вірша за особами. Змінювання

дієслів за часами.

 

116.

Діагностична робота

 

117.

Аналіз діагностичної роботи. Юлія Турчина «У бабусі на селі». Дієслова, що означають завершену і незаве-

ршену дію. Мовне дослідження.

 

118.

РЗМ. Марія Хоросницька «Знаєш рідний край?» Складання рекламного бук-

лета «Запрошуємо в мандрівку».

 

119.

Анатолій Костецький «Старий каштан». Складання запитань для інтерв’ю з

каштаном.

 

120.

Правопис не з дієсловами. Узагальнення вивченого про дієслово.

 

121.

Діагностична робота

 

122.

Аналіз діагностичної роботи. Тарас Шевченко. Українська народна казка Поділля «Про Тараса Шевченка».

Визначення казкових і реальних епізодів у казці. Складання плану казки.

 

123.

Прийменник. Розпізнавання прийменників у тексті.

 

124.

Тарас Шевченко «На вічну пам’ять Котляревському» (уривок).

Написання прийменників з іншими словами.

 

125.

Тарас Шевченко «Зоре моя вечірняя…». Речення. Повторення відомостей про

речення.

 

126.

Анатолій Камінчук «Кобзар». Види речення за метою висловлення.

 

127.

Дружба та братство — найбільше багатство. Наталя Гуркіна «Казочка про дружбу». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин. Детальний пе-

реказ казки.

 

128.

Види речень за інтонацією. Окличні речення.

 

129 – 130

Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно». Складання плану оповідання. Розігрування діалогів.

 

131.

Правильне інтонування речень, різних за метою висловлювання та виражен-

ням почуттів.

 

132.

РЗМ. За Василем Струтинським «Пригода з клешнею». Написання переказу за

самостійно складеним планом.

 

133.

Марина Павленко «Метелик лимонниця». Добір інших заголовків до тексту.

 

134.

Діагностична робота. Аудіювання.

 

135.

Аналіз діагностичної роботи . Поняття про головні члени речення.

 

136.

Анатолій Камінчук «Березень як зайчик». Спостереження за мовою вірша (образ- ні вислови, слова, ужиті в переносному значенні). Підмет і присудок як головні

члени речення.

 

137.

За Миколою Магерою «Їжачок». Складання продовження розповіді.

 

138.

Діагностична робота

 

139.

Аналіз діагностичної роботи . Встановлення граматичних зв’язків між головними та другорядними членами

речення.

 

  140–141.

За Ярославом Стельмахом «Як ми до Генки ходили». Передбачення розвитку

подій. Театралізація уривків оповідання.

 

142 – 143.

Визначення в реченні головних і другорядних членів речення. Встановлення

зв’язку слів у реченні.

 

144.

Вікторія Остапчук «Про дружбу». Визначення головної думки вірша. Побудова різних видів простих речень. Узагальнення знань про речення.

 

145.

Весна-красна вже до нас прийшла! Микола Сингаївський «Квітень».

Звертання. Загальні уявлення про слова, що не є членами речення.

 

146.

РЗМ. Складання тексту-розповіді за малюнком і кінцівкою.

 

147.

Діагностична робота.

 

148.

Аналіз діагностичної роботи .Тетяна Строкач «Вербна неділя». Порівняння вірша та відео «Вербна неділя»

Текст. Повторення відомостей про текст. Мовне дослідження.

 

149.

Андрій М’ястківський «Казочка про писанку». Визначення теми та основної

думки тексту.

 

150.

Марія Солтис-Смирнова «Як Весна Літо зустрічала». Визначення головної

думки твору.

 

151.

Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Мовне дослідження.

 

152.

Тексти про писанку (з вільних інтернет-джерел, Галина Сапун). Порівняння

текстів.

 

153

Діагностична робота

 

154.

Аналіз діагностичної роботи .Розпізнавання тексту-розповіді, опису. Поняття про текст-міркування.

 

155-  156.

Поняття про есе.

 

157.

Вони прославили наш край. З вільних інтернет-джерел «Її картинами захоп- люється світ». Робота з репродукцією картини Катерини Білокур «Натюрморт

з колосками і глечиком».

 

158.

Ознаки художнього тексту.

 

159.

Діагностична робота

 

 

160.

Аналіз діагностичної роботи .З вільних інтернет-джерел «Ігор Сікорський». Ознаки наукового (науково- популярного) тексту. Складання запитань для інтерв’ю.

 

161.

З вільних інтернет-джерел «Квітка чи Кейсі?». Слухання пісні «Я піду в далекі

гори». Дослідження «Музика в нашому житті».

 

162.

Дослідження будови оголошення. Написання оголошення.

 

163.

Галина Терещук «Біатлон — це те, що дуже люблю». Дослідження «Відомі

українські спортсмени».

 

164.

Дослідження будови запрошення. Написання запрошення.

 

165.

За матеріалами сайта «nv.ua» «Видатні українці, зображені на грошових банк-

нотах».

 

166.

Діагностична робота

 

167.

Аналіз діагностичної роботи . Створення фотоколажу «Видатні українці, зображені на грошових банкнотах».

 

168.

Узагальнення вивченого про текст.

 

169.

РЗМ. Створення книжечки «Вони прославили наш край».

 

170.

Повторення вивченого. Повторення вивченого про звуки, букви, алфавіт.

Літо, ти прекрасне всім! Тетяна Корольова «Щедре літо».

 

171.

РЗМ.Леся Вознюк «Сумувала книжечка». Написання відгуку на прочитану книгу

 

 

172.

Олег Погинайко «Літо».

 

173.

Повторення вивченого матеріалу

 

174-175

Узагальнення знань і вмінь, здобутих у третьому класі.

Підсумковий урок за рік

 


 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2021
Переглядів
8070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку