Частина 2 |
||
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
81. |
«Казка — це велике диво». Надія Красоткіна «Казка — це велике диво». Іменник. Рід іменників. Мовне дослідження. |
|
82. |
Українська народна казка «Як коваль переміг Змія». Детальний переказ казки. Визначення роду іменників. |
|
83–84. |
Українська народна казка «Золоті яблука». Визначення головної думки казки. Характеристика персонажів. Складання запитань до дійових осіб. |
|
85. |
Змінювання іменників за числами. Мовне дослідження. |
|
86. |
Українська народна казка «Заяче сало». Детальний переказ казки. Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. |
|
87 - 88 |
Українська народна казка «Як кіт чоботи купував». Театралізація казки. |
|
89. |
Закріплення вивченого про іменник. |
|
90. |
Фінська народна казка «Язиката баба». Порівняння казок, схожих за змістом. |
|
91. |
Прикметник. Розпізнавання прикметників у тексті. |
|
92. |
РЗМ. Опис котика. |
|
93 - 94. |
Болгарська народна казка «Що шукав, те й знайшов». Складання плану казки. |
|
95. |
Роль прикметників у мовленні. |
|
96. |
Грузинська народна казка «Як звірі приятелювали». Визначення головної дум- ки казки. Складання запитань за змістом казки. Словосполучення прикметни- ків з іменниками, граматичний зв’язок за допомогою питань між прикметни- ками та іменниками. |
|
97 - 98. |
Узбецька народна казка «Лисиччина порада». Написання коментарів для соці- альних мереж щодо ситуації, описаної в казці. |
|
99. |
Розпізнавання граматичної форми прикметника за родовим закінченням, по- ставленим питанням, за іменником, з яким він зв’язаний. |
|
100. |
Джанні Родарі «Палац з морозива». Складання розповіді «Я в палаці морози- ва». Змінювання прикметників за родами і числами у сполученні з іменника- ми. |
|
101.
|
Наталя Гуркіна «Хіба може бути інакше?». Оцінювання вчинків персонажів. Узагальнення вивченого про прикметник. |
|
102. |
Діагностична робота
|
|
103. |
Аналіз діагностичної роботи Дитячий фольклор. Види дитячого фольклору. Забавлянка «Оце раз, оце два…». Числівник. Розпізнавання серед слів числівників, які відповідають на питання скільки?. Мовне дослідження. |
|
104. |
Народна гра «Коти». Правильна вимова і запис числівників. |
|
105. |
З вільних інтернет-джерел «Сім разів відміряй — один раз відріж». Робота з фразеологізмами. Правильне читання числових виразів. |
|
106. |
РЗМ. Складання інструкції «Як зробити закладинку для книги». |
|
107. |
Поетичні перлинки. Олександр Олесь «Снігурі». Спостереження за словами, ужитими в переносному значенні. Дієслово. Розпізнавання дієслів у тексті, питання до дієслів. |
|
108. |
Сашко Дерманський «Були собі два брáти». Складання діалогів. |
|
109. |
Добір дієслів-синонімів, дієслів-антонімів. |
|
110. |
Вадим Скомаровський «Чому Лютий короткий». Визначення реального і каз- кового у вірші. Дієслова з з прямим і переносним значеннями. |
|
111. |
Григорій Фалькович «Приємна зустріч». Добір нших заголовків до вірша. Доречне вживання дієслів у власних висловленнях. |
|
112. |
Леся Українка «Літо краснеє минуло…». Емоційний настрій вірша. |
|
113. |
Розрізнення часових форм дієслів. |
|
114. |
Катерина Перелісна «Бабине горе». Складання діалогу «Як допомогти бабі». Визначення часу дієслів. |
|
115 |
Спиридон Черкасенко «Зима і весна». Читання вірша за особами. Змінювання дієслів за часами. |
|
116. |
Діагностична робота |
|
117. |
Аналіз діагностичної роботи. Юлія Турчина «У бабусі на селі». Дієслова, що означають завершену і незаве- ршену дію. Мовне дослідження. |
|
118. |
РЗМ. Марія Хоросницька «Знаєш рідний край?» Складання рекламного бук- лета «Запрошуємо в мандрівку». |
|
119. |
Анатолій Костецький «Старий каштан». Складання запитань для інтерв’ю з каштаном. |
|
120. |
Правопис не з дієсловами. Узагальнення вивченого про дієслово. |
|
121. |
Діагностична робота |
|
122. |
Аналіз діагностичної роботи. Тарас Шевченко. Українська народна казка Поділля «Про Тараса Шевченка». Визначення казкових і реальних епізодів у казці. Складання плану казки. |
|
123. |
Прийменник. Розпізнавання прийменників у тексті. |
|
124. |
Тарас Шевченко «На вічну пам’ять Котляревському» (уривок). Написання прийменників з іншими словами. |
|
125. |
Тарас Шевченко «Зоре моя вечірняя…». Речення. Повторення відомостей про речення. |
|
126. |
Анатолій Камінчук «Кобзар». Види речення за метою висловлення. |
|
127. |
Дружба та братство — найбільше багатство. Наталя Гуркіна «Казочка про дружбу». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин. Детальний пе- реказ казки. |
|
128. |
Види речень за інтонацією. Окличні речення. |
|
129 – 130 |
Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно». Складання плану оповідання. Розігрування діалогів. |
|
131. |
Правильне інтонування речень, різних за метою висловлювання та виражен- ням почуттів. |
|
132. |
РЗМ. За Василем Струтинським «Пригода з клешнею». Написання переказу за самостійно складеним планом. |
|
133. |
Марина Павленко «Метелик лимонниця». Добір інших заголовків до тексту. |
|
134. |
Діагностична робота. Аудіювання. |
|
135. |
Аналіз діагностичної роботи . Поняття про головні члени речення. |
|
136. |
Анатолій Камінчук «Березень як зайчик». Спостереження за мовою вірша (образ- ні вислови, слова, ужиті в переносному значенні). Підмет і присудок як головні члени речення. |
|
137. |
За Миколою Магерою «Їжачок». Складання продовження розповіді. |
|
138. |
Діагностична робота |
|
139. |
Аналіз діагностичної роботи . Встановлення граматичних зв’язків між головними та другорядними членами речення. |
|
140–141. |
За Ярославом Стельмахом «Як ми до Генки ходили». Передбачення розвитку подій. Театралізація уривків оповідання. |
|
142 – 143. |
Визначення в реченні головних і другорядних членів речення. Встановлення зв’язку слів у реченні. |
|
144. |
Вікторія Остапчук «Про дружбу». Визначення головної думки вірша. Побудова різних видів простих речень. Узагальнення знань про речення. |
|
145. |
Весна-красна вже до нас прийшла! Микола Сингаївський «Квітень». Звертання. Загальні уявлення про слова, що не є членами речення. |
|
146. |
РЗМ. Складання тексту-розповіді за малюнком і кінцівкою. |
|
147. |
Діагностична робота. |
|
148. |
Аналіз діагностичної роботи .Тетяна Строкач «Вербна неділя». Порівняння вірша та відео «Вербна неділя» Текст. Повторення відомостей про текст. Мовне дослідження. |
|
149. |
Андрій М’ястківський «Казочка про писанку». Визначення теми та основної думки тексту. |
|
150. |
Марія Солтис-Смирнова «Як Весна Літо зустрічала». Визначення головної думки твору. |
|
151. |
Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Мовне дослідження. |
|
152. |
Тексти про писанку (з вільних інтернет-джерел, Галина Сапун). Порівняння текстів. |
|
153 |
Діагностична робота |
|
154. |
Аналіз діагностичної роботи .Розпізнавання тексту-розповіді, опису. Поняття про текст-міркування. |
|
155- 156. |
Поняття про есе. |
|
157. |
Вони прославили наш край. З вільних інтернет-джерел «Її картинами захоп- люється світ». Робота з репродукцією картини Катерини Білокур «Натюрморт з колосками і глечиком». |
|
158. |
Ознаки художнього тексту. |
|
159. |
Діагностична робота
|
|
160. |
Аналіз діагностичної роботи .З вільних інтернет-джерел «Ігор Сікорський». Ознаки наукового (науково- популярного) тексту. Складання запитань для інтерв’ю. |
|
161. |
З вільних інтернет-джерел «Квітка чи Кейсі?». Слухання пісні «Я піду в далекі гори». Дослідження «Музика в нашому житті». |
|
162. |
Дослідження будови оголошення. Написання оголошення. |
|
163. |
Галина Терещук «Біатлон — це те, що дуже люблю». Дослідження «Відомі українські спортсмени». |
|
164. |
Дослідження будови запрошення. Написання запрошення. |
|
165. |
За матеріалами сайта «nv.ua» «Видатні українці, зображені на грошових банк- нотах». |
|
166. |
Діагностична робота |
|
167. |
Аналіз діагностичної роботи . Створення фотоколажу «Видатні українці, зображені на грошових банкнотах». |
|
168. |
Узагальнення вивченого про текст. |
|
169. |
РЗМ. Створення книжечки «Вони прославили наш край». |
|
170. |
Повторення вивченого. Повторення вивченого про звуки, букви, алфавіт. Літо, ти прекрасне всім! Тетяна Корольова «Щедре літо». |
|
171. |
РЗМ.Леся Вознюк «Сумувала книжечка». Написання відгуку на прочитану книгу
|
|
172. |
Олег Погинайко «Літо». |
|
173. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
174-175 |
Узагальнення знань і вмінь, здобутих у третьому класі. Підсумковий урок за рік |
|