Українська мова, 3 клас "Календарно-тематичне планування"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу складено за підручником Г. Сапун і відповідає Типовій освітній програмі, розробленій під керівництвом Р. Б. Шияна. Розраховано на 6 год на тиждень ( 5 год згідно навчального плану + 1 год з варіативної складової). Враховано всі діагностувальні роботи, а також уроки роботи з дитяччою книгою.
Перегляд файлу

                                              Календарно-тематичний план

з української мови та читання для 3 класу

(до підручника Г. Сапун «Українська мова та читання»: підруч. для 3  кл. У 2-х ч.)

6 год на тиждень, 210 год на рік

№ уроку

Тема уроку

 

 

Сторінки підручника

Дата

 

Звуки і букви. Алфавіт. Наголос.

Шкільний дзвінок нас кличе до навчання.

 

 

1.

 Повторення вивченого у 2 класі. Український алфавіт.  Роман Роляник «До школи». Виразне читання вірша.

С. 5-6

 

2-3

Розташування слів (7–9) за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери. Вимова і правопис слова бібліотека. Юлія Хандожинська «У бібліотеці». Повторення вивченого про будову тексту.

С. 6-8

 

4

Галина Сапун «Мандрівка у Країну Словників». Дослідження будови словників. Укладання «Літературного словничка».

С. 8-9

 

5

Використання алфавіту під час роботи з навчальними словниками. Укладання списків слів в абетковій послідовності.

С. 9-11

 

6

Склад. Наголос. Іван Андрусяк «Про користь читання». Складання запитань за змістом вірша.

 

С. 11-12

 

7

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

Звуки і букви. Алфавіт. Наголос.

                Нарядилась осінь в дороге намисто.

 

 

8

 Українська народна казка Наддніпров’я «Осінь». Театралізація казки.

С. 12-14

 

9

Перенос слів з рядка в рядок.

С.15

 

10

РЗМ. Робота з деформованими реченнями та текстом. Іванна Блажкевич «Осінь, осінь…».

С. 15-16

 

11

Василь Сухомлинський «Що найтяжче журавлям». Читання тексту за особами. Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення твердості та м’якості приголосних на письмі.

С. 16-18

 

12

Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення твердості та м’якості приголосних на письмі. Вимова і правопис слова кишеня. Марія Хоросницька «Осінь» (напам’ять) Порівняння віршів.

С. 18-20

 

13

За Вірою Оберемок «Грибозбір». Словесне малювання. Подовжені приголосні звуки.

С. 20-22

 

14

Василь Кравчук «Журавлиний подарунок». Передбачення змісту твору за заголовком. Порівняння творів різних за жанрами, однакових за темою. Слова з апострофом.

С.22-24

 

15

За Олегом Погинайком «Осінь без смутку». Складання діалогу «Спогади про літо».

С. 24-25

 

16

Слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим.

С. 25-26

 

17-18

Антоніна Листопад «Посадіть калину…». Стаття «Калина звичайна» («Вікіпедія»). РЗМ:Складання розповіді з елементами опису «Калина».

С.26-28

 

19

Діагностувальна робота. Списування

 

 

20

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

21

За Василем Скуратівським «Три осінніх місяці». Стислий переказ прочитаного. Добір прислів’їв про осінь.

 

С. 28-30

 

 

22

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

Слово. Значення слова.  Де козак, там і слава.

 

 

23

Слова однозначні і багатозначні. Мовне дослідження «Значення слова».

С. 31

 

24

 За Миколою Коваленком «Як виникли козацькі прізвища?». Дослідження походження прізвищ.

С.32-34

 

25

Олександр Олефіренко «Легенда про Кам’яного козака». Переказ легенди. Слова однозначні і багатозначні.

С.34-36

 

26

За Женею Гунчевською «Козацька чайка». Багатозначні слова.

С. 37-38

 

27

Пряме і переносне значення слів.

С. 38-39

 

28

Степан Руданський «Чуприна», «Про козацький чуб». Порівняння творів різних за жанрами, однакових за темою.

С.40-41

 

 

 

29

Синоніми. Мовне дослідження «Слова, близькі за значенням». Вимова і правопис слова минулий.

с. 41

 

30

РЗМ Дмитро Павличко «Де найкраще місце на землі» (напам’ять). Складання «Тематичних словничків». Розповідь про своє місто / село / селище. Вимова і правопис слів автомобіль, велосипед.

С. 42-43

 

31

Марія Солтис-Смирнова «Як Богдан козаків врятував». Поділ тексту на частини. Складання іншої кінцівки твору.

 

С. 44-45

 

 

32

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

 

 

33

Аналіз діагностувальної роботи 

Синоніми, добір до поданого слова 1–2 найуживаніших синонімів.

С.45

 

34

Богдан Чепурко «Покрова — козацька мати». Мовне дослідження «Слова, протилежні за значенням». Антоніми, добір до поданого слова 1–2 найуживаніші антоніми.

С. 46-47

 

35

 Робота з дитячою книгою

 

 

36

Відео «Дітям про козаків». Використання навчальних словників синонімів, антонімів. Укладання списків в абетковому порядку.

С. 47-48

 

37

Легенда «Річка Золота Липа». Переказ легенди. Фразеологізми. Тлумачний і фразеологічний словники як довідкові джерела щодо лексичного значення слів та значення фразеологізмів.

С. 48-50

 

38

За матеріалами сайта «Ukranian People» «Найкрутіші захисники України».

Доречне використання у власних висловленнях слів у прямому і переносному значеннях, синонімів, антонімів.

С. 50-51

 

39

РЗМ Написання привітання. Вимова і правопис слів адреса, вдячний.

С.51-52

 

40

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Звуки і букви. Значення слова».

 

 

 

41

Аналіз діагносту вальної роботи

 

 

 

                               Будова слова.                                                                                             «Які чудесні барви у нашій рідній мові…»

 

 

 

42

 

Володимир Лучук «Клятва» (напам’ять). Визначення головної думки вірша.   Закінчення слова. Вимова і правопис слів гриміти, грім.

С. 52-54

 

43

За Лесею Мовчун «Як ростуть слова». Вибіркове читання.

С. 54-55

 

44

Значущі частини основи слова: префікс, корінь, суфікс.

Вимова і правопис слова айстри.

С. 55-56

 

45

З вільних інтернет-джерел «9 листопада — День української писемності та мови». Спільнокореневі слова. Вимова і правопис слів президент, депутат.

С. 56-58

 

46

 Робота з дитячою книгою

 

 

47

За Семеном Покотилом «Як виникла слов’янська азбука?». Добір спільнокореневих слів. Алгоритм визначення кореня слова.

С. 59-60

 

48

Спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя).

 

 

49

Анатолій Григорук «Квіточка». Характеристика персонажу твору.

С.60-61

 

50

РЗМ Написання листа персонажу твору.

С.61-62

 

51

  Діагностувальна робота. Діалог

 

 

52

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

53

Прислів’я про рідну мову. Чергування голосних звуків [о], [е] з [і] в корені слова. Вимова і написання слова внесок.

С.62-63

 

54

Поняття про акровірш. Дмитро Білоус «Світлий храм», «Слово наше рідне». Тетяна Чорновіл «Цукерочка». Порівняння акровіршів і загадок.

С. 64-65

 

55

Чергування приголосних звуків у корені слова. Мовне дослідження.

 

С.65-66

 

 

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях.   Оповідання та авторські казки.             

 

 

56

За Наталією Клевцовою «Математика і цукерки». Вибірковий  переказ твору.

С. 66-67

 

57

 Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. Мовне дослідження.

С. 67-69

 

58

За Оксаною Лущевською «Читання». Складання характеристики персонажів оповідання.

С. 69-71

 

59

Поняття про орфограму. Добір перевірних слів до слів з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені слова.

С. 71-72

 

60

Ольга Шипшина «Пісня для Грибниці». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин.

С. 72-74

 

61

Робота з дитячою книгою

 

 

62

Слова з орфограмами.

С. 75-76

 

63

За Владом Пухальським «Чому Петрик не зробив уроки». Спостереження за зміною настрою головного персонажа.

С. 76-78

 

64

Використання орфографічного словника для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Редагування діалогів.

С. 78-80

 

65

Загадки. Використання орфографічного словника для перевірки написання  слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом.

С. 80-81

 

66

За Софією Дяченко «Лялька». Висловлення власного ставлення до вчинків персонажа.

С. 81-83

 

67

Вимова і правопис слів з дзвінкими і глухими приголосними звуками. Добір перевірних слів. Вимова і написання слова вокзал.

С. 83-84

 

68

РЗМ. Складання розповіді за малюнком та опорними словами.

 

С. 85

 

69

Діагностувальна робота. Читання мовчки

 

 

70

Аналіз діагносту вальної роботи

 

 

 

        Префікс.     Оповідання та авторські казки.

 

 

71

За Лесею Храпливою-Щур «Мама». Читання тексту за особами.  Префікс.Словотворча роль префіксів.

С. 85-87

 

72

Василь Сухомлинський «Безрідний Дятел». Стислий переказ казки. Слова з префіксами роз-, без-.

С. 87-89

 

73

Борис Комар «Проханий». Добір інших заголовків до твору. Слова з префіксами з- (с-).

С. 89-92

 

74

Анатолій Григорук «Бабусина прем’єра». Складання запитань за змістом твору.

С. 92-94

 

75

Апостроф після префіксів. Мовне дослідження.

С. 94-95

 

 

76

Робота з дитячою книгою

 

 

77

Закріплення написання слів з префіксами роз-, без-, з- (с-) та апострофа після префіксів

 

 

 

                        Префікс.   П’єси.

 

 

78

 Поняття про п’єсу. Н. Бонь «Мандри часом Гліба з Басом». Театралізація уривків п’єси.

С. 95-98

 

79

Префікси і прийменники.

С. 98-99

 

80

Наталя Бонь «Мандри часом Гліба з Басом». Визначення головної думки твору.

С. 99-102

 

81

Перенос слів з префіксами.

 

С. 102

 

82

Діагностувальна робота. Усний переказ

 

 

 

 

                        Суфікс.   П’єси.

 

 

83

Аналіз діагностувальної роботи

Галина Римар «Про бджілку Таню і її друзів». Театралізація п’єси.

 

С. 103-105

 

84

 Суфікс. Словотворча роль суфікса.

С. 105-106

 

85

РЗМ. Мультфільм «Історія про дівчинку, яка наступила на хліб». Складання міні-п’єси.

С. 106-107

 

86

Платон Воронько «Журавлики-журавлі». Розбір слів за будовою (ознайомлення з алгоритмом).

С. 107-109

 

87

  Діагностувальна робота. Читання вголос

 

 

 

 

Частини мови.  Іменник.

«Моя байка, добрі люди, у пригоді, може, буде».

 

 

88

Аналіз діагностувальної роботи

Поняття про байку. Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак»  (напам’ять).Виразне читання байки.

С. 109-110

 

89

Поняття про частини мови.

С. 110-111

 

90

Робота з дитячою книгою

 

 

91

Народна байка «Не впусти рака з рота». Розрізнення частин мови.

С. 11-112

 

 

92

Діагностувальна робота . Диктант 

 

 

93

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

94

Олена Пчілка «Снігир та Щиглик». Поділ байки на частини. Добір заголовків до частин. Розпізнавання в тексті та самостійний добір іменників.

С. 112-114

 

 

 

 

Іменник.     Гумористичні вірші.

 

 

95

 Павло Глазовий «Найважча роль». Іменники, які називають опредмечені дії.

С. 114-116

 

96

Степан Руданський «Вовки». Читання вірша за особами. Іменники, які називають ознаки.

С. 116-118

 

97

Микола Томенко «І Тарасик працював». Власні і загальні іменники.

С. 118-120

 

98

Власні і загальні іменники. Робота з картою України.

С. 119

 

99

Шкільні веселинки. Власні і загальні іменники.

С. 120-122

 

100

РЗМ. За Василем Сухомлинським «Покинуте кошеня». Написання переказу за поданим планом. Вимова і  правопис слова милосердний.

 

С. 122-123

 

 

         Іменник.         «Казка — це велике диво».

 

 

101

 Надія Красоткіна «Казка — це велике диво» (напамять).  Рід іменників. Мовне дослідження.

С. 5-6

 

102

Українська народна казка «Як коваль переміг Змія». Детальний переказ казки.Визначення роду іменників.

С. 7-8

 

103

Українська народна казка «Золоті яблука». Визначення головної думки казки. Характеристика персонажів. Складання запитань до дійових осіб.

С. 8-11

 

104

Змінювання іменників за числами. Мовне дослідження.

С. 11-13

 

105

Робота з дитячою книгою

 

 

106

Українська народна казка «Заяче сало». Детальний переказ казки. Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини.

С.13-15

 

107

Діагностувальна робота. Усний твір

 

 

108

Аналіз діагностувальної роботи.

Українська народна казка «Як кіт чоботи купував»  (уривок напам’ять). Театралізація казки.

С. 16-18

 

109

Закріплення вивченого про іменник.

 

С. 18-19

 

 

     

 

 Прикметник.      «Казка — це велике диво».

 

 

110

Фінська народна казка «Язиката баба». Порівняння казок, схожих за змістом.

С. 19-21

 

111

 Розпізнавання прикметників у тексті. Вимова і правопис слова приязний.

С.21-22

 

112

РЗМ. Опис котика.

С. 22-23

 

113-114

Болгарська народна казка «Що шукав, те й знайшов». Складання плану казки.

С. 23-26

 

115

Роль прикметників у мовленні.

С. 26-27

 

116

Робота з дитячою книгою

 

 

117

Грузинська народна казка «Як звірі приятелювали». Визначення головної думки казки. Складання запитань за змістом казки. Словосполучення прикметників з іменниками, граматичний зв’язок за допомогою питань між прикметниками та іменниками.

С. 27-28

 

118

Узбецька народна казка «Лисиччина порада». Написання коментарів для соціальних мереж щодо ситуації, описаної в казці.

С. 29-31

 

119

Розпізнавання граматичної форми прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, за іменником, з яким він зв’язаний.

С. 31-32

 

120

Джанні Родарі «Палац з морозива». Складання розповіді «Я в палаці морозива». Змінювання прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками.

С.32-34.

 

121

Наталя Гуркіна «Хіба може бути інакше?». Оцінювання вчинків персонажів. Узагальнення вивченого про прикметник.

С. 35-37

 

122

Закріплення вивченого про іменник і прикметник

 

 

123

Діагностувальна робота. Письмовий переказ

 

 

 

124

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

Числівник.     Дитячий фольклор.

 

 

125

 Види дитячого фольклору. Забавлянка «Оце раз, оце два…». Розпізнавання серед слів числівників, які відповідають на питання скільки?. Мовне дослідження. Вимова і правопис слів сантиметр, дециметр.

С. 37-39

 

126

Народна гра «Коти». Правильна  вимова і запис числівників. Вимова і правопис слів секунда, хвилина.

С. 39-41

 

127

З вільних інтернет-джерел «Сім разів відміряй — один раз відріж». Робота з фразеологізмами. Правильне читання числових виразів.

С.41-43

 

128

 Робота з дитячою книгою

 

 

129

РЗМ. Складання інструкції «Як зробити вітальну листівку».

С. 43-44

 

 

130

Закріплення вивченого про числівник

 

 

 

Дієслово.   Поетичні перлинки

 

 

131

Олександр Олесь «Снігурі». Спостереження за словами, ужитими в переносному значенні. Розпізнавання дієслів у тексті, питання до дієслів.

С.44-46

 

132

Сашко Дерманський «Були собі два брáти». Складання діалогів.

С. 46-48

 

133

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

134

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

135

Добір дієслів-синонімів, дієслів-антонімів.

С. 49

 

136

Вадим Скомаровський «Чому Лютий короткий». Визначення реального і казкового у вірші. Дієслова з прямим і переносним значеннями.

С. 50-51

 

137

Григорій Фалькович «Приємна зустріч». Добір інших заголовків до вірша. Доречне вживання дієслів у власних висловленнях.

С. 51-52

 

138

Леся Українка «Літо краснеє минуло…» (напам’ять). Емоційний настрій вірша.

С. 53

 

139

Розрізнення часових форм дієслів.

С. 54-55

 

140

Катерина Перелісна «Бабине горе». Складання діалогу «Як допомогти бабі».  Визначення часу дієслів.

С. 55-56

 

141

Спиридон Черкасенко «Зима і весна». Читання вірша за особами.    Змінювання    дієслів за часами.

С. 56-57

 

142

Юлія Турчина «У бабусі на селі». Дієслова, що означа-ють завершену і незавершену дію. Мовне дослідження.

С. 58-59

 

143

Робота з дитячою книгою

 

 

144

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

 

145

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

146

РЗМ. Марія Хоросницька «Знаєш рідний край?» Складання рекламного буклета «Запрошуємо в мандрівку».

С. 60-61

 

147

Анатолій Костецький «Старий каштан». Складання запитань для інтерв’ю з   каштаном.

 

С. 61-62

 

148-149

Правопис не з дієсловами. Узагальнення вивченого про дієслово.

С. 62-63

 

 

Прийменник.     Тарас Шевченко.

 

 

150

 Українська народна казка Поділля «Про Тараса Шевченка».  Визначення казкових і реальних епізодів у казці. Складання плану казки.

С. 64-65

 

151

Розпізнавання прийменників у тексті.

С. 66

 

152

Тарас Шевченко «На вічну пам’ять Котляревському» (уривок).  Написання прийменників з іншими словами.

 

С. 67-68

 

 

153

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Частини мови»

 

 

154

Аналіз діагносту вальної роботи

 

 

 

Речення.     Тарас Шевченко.

 

 

155

Тарас Шевченко «Зоре моя вечірняя…». Повторення відомостей про  речення.

С. 68-69

 

156

Анатолій Камінчук «Кобзар». Види речення за метою висловлення.

 

С. 69-71

 

 

Речення.      Дружба та братство — найбільше багатство.

 

 

157

Наталя Гуркіна «Казочка про дружбу». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин. Детальний переказ казки.

С. 71-73

 

158

Робота з дитячою книгою

 

 

159

Види речень за інтонацією. Окличні речення.

С. 73-74

 

160

Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно». Складання плану оповідання. Розігрування діалогів.

С. 74-77

 

161

Правильне інтонування речень, різних за метою висловлювання та вираженням почуттів.

С. 77

 

162

РЗМ. За Василем Струтинським «Пригода з клешнею». Написання переказу за  самостійно складеним планом.

 

С. 77-78

 

163

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором/медіатекстом

 

 

164

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

165

Марина Павленко «Метелик лимонниця». Добір інших заголовків до тексту.

С. 78-80

 

166

Поняття про головні члени речення.

С. 80-81

 

167

Анатолій Камінчук «Березень як зайчик».Спостереження за мовою вірша (образні вислови, слова, ужиті в переносному значенні). Підмет і присудок як головні члени речення.

С. 81-83

 

168

За Миколою Магерою «Їжачок». Складання продовже-ння розповіді.

С.83-84

 

169

Встановлення граматичних зв’язків між головними та другорядними членами  речення.

С. 84-85

 

170

Діагностувальна робота. Читання мовчки

 

 

171

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

172

Робота з дитячою книгою

 

 

173

За Ярославом Стельмахом «Як ми до Генки ходили». Передбачення розвитку подій. Театралізація уривків оповідання.

С. 86-89

 

174

Визначення в реченні головних і другорядних членів речення. Встановлення зв’язку слів у реченні. Вимова і правопис слова коридор.

С. 89-90

 

175

Вікторія Остапчук «Про дружбу» (напам’ять). Визначення головної думки вірша. Побудова різних видів простих речень. Узагальнення знань про речення.

 

С. 90-91

 

 

 

Звертання.    Весна-красна вже до нас прийшла!

 

 

176

 Микола Сингаївський «Квітень». Загальні уявлення про слова, що не є членами речення.

С. 92-93

 

177

РЗМ. Складання тексту-розповіді за малюнком і кінцівкою.

С. 93-94

 

178

Діагностувальна робота. Списування

 

 

 

179

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

Текст.    Весна-красна вже до нас прийшла!

 

 

180

Тетяна Строкач «Вербна неділя». Порівняння вірша та відео «Вербна неділя»

Повторення відомостей про текст. Мовне дослідження.

С. 95-96

 

181

Андрій М’ястківський «Казочка про писанку». Визначення теми та основної  думки тексту.

С. 97-98

 

182

Марія Солтис-Смирнова «Як Весна Літо зустрічала». Визначення головної  думки твору.

С. 99-100

 

183

Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Мовне дослідження.

С. 100-102

 

 

Робота з дитячою книгою

 

 

184

Тексти про писанку (з вільних інтернет-джерел, Галина Сапун). Порівняння  текстів.

С. 102-104

 

185

Розпізнавання тексту-розповіді, опису. Поняття про текст-міркування.

С. 104-105

 

186

Поняття про есе.

С. 105-107

 

187-188

Діагностувальна робота. Диктант

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

Текст.     Вони прославили наш край.

 

 

189

 З вільних інтернет-джерел «Її картинами захоплю-ється світ». Робота з репродукцією картини Катерини Білокур «Натюрморт з колосками і глечиком».

С. 107-109

 

190

Ознаки художнього тексту.

С. 109-110

 

191

З вільних інтернет-джерел «Ігор Сікорський». Ознаки наукового (науково- популярного) тексту. Складання запитань для інтерв’ю.

С. 110-112

 

192

З вільних інтернет-джерел «Квітка чи Кейсі?». Слухання пісні «Я піду в далекі гори». Дослідження «Музика в нашому житті».

С. 113-114

 

193

Дослідження будови оголошення. Написання оголошення. Вимова і правопис слова колектив.

С. 114-115

 

194

Галина Терещук «Біатлон — це те, що дуже люблю». Дослідження «Відомі українські спортсмени».

С. 115-116

 

195

Дослідження будови запрошення. Написання запрошення. Вимова і правопис слова афіша.

С. 117-118

 

196

За матеріалами сайта «nv.ua» «Видатні українці, зображені на грошових банкнотах».

С. 118-120

 

197

Створення фотоколажу «Видатні українці, зображені на грошових банкнотах».

С. 120

 

198

Робота з дитячою книгою

 

 

199

РЗМ. Створення книжечки «Вони прославили наш край».

С. 122

 

200-201

Узагальнення вивченого про текст, речення

 

С. 120-121

 

202

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Речення. Текст».

 

 

 

203

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

Повторення вивченого.  Літо, ти прекрасне всім!

 

 

204

Повторення вивченого про звуки, букви, алфавіт.

 Тетяна Корольова «Щедре літо».

С. 123-124

 

205

РЗМ.Леся Вознюк «Сумувала книжечка». Написання відгуку на прочитану книгу.

С. 124-125

 

206

Діагностувальна робота. Читання вголос

 

 

207

Аналіз діагностувальної роботи

Олег Погинайко «Літо». Узагальнення знань і вмінь, здобутих у третьому класі.

 

С. 125-126

 

208-209

Узагальнення знань і вмінь, здобутих у третьому класі.

 

 

210

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
23 серпня 2023
Переглядів
4142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку