Календарно-тематичний план
з української мови та читання для 3 класу
(до підручника Г. Сапун «Українська мова та читання»: підруч. для 3 кл. У 2-х ч.)
6 год на тиждень, 210 год на рік
№ уроку |
Тема уроку
|
Сторінки підручника |
Дата |
|
Звуки і букви. Алфавіт. Наголос. Шкільний дзвінок нас кличе до навчання. |
|
|
1. |
Повторення вивченого у 2 класі. Український алфавіт. Роман Роляник «До школи». Виразне читання вірша. |
С. 5-6 |
|
2-3 |
Розташування слів (7–9) за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери. Вимова і правопис слова бібліотека. Юлія Хандожинська «У бібліотеці». Повторення вивченого про будову тексту. |
С. 6-8 |
|
4 |
Галина Сапун «Мандрівка у Країну Словників». Дослідження будови словників. Укладання «Літературного словничка». |
С. 8-9 |
|
5 |
Використання алфавіту під час роботи з навчальними словниками. Укладання списків слів в абетковій послідовності. |
С. 9-11 |
|
6 |
Склад. Наголос. Іван Андрусяк «Про користь читання». Складання запитань за змістом вірша. |
С. 11-12 |
|
7 |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
Звуки і букви. Алфавіт. Наголос. Нарядилась осінь в дороге намисто. |
|
|
8 |
Українська народна казка Наддніпров’я «Осінь». Театралізація казки. |
С. 12-14 |
|
9 |
Перенос слів з рядка в рядок. |
С.15 |
|
10 |
РЗМ. Робота з деформованими реченнями та текстом. Іванна Блажкевич «Осінь, осінь…». |
С. 15-16 |
|
11 |
Василь Сухомлинський «Що найтяжче журавлям». Читання тексту за особами. Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення твердості та м’якості приголосних на письмі. |
С. 16-18 |
|
12 |
Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення твердості та м’якості приголосних на письмі. Вимова і правопис слова кишеня. Марія Хоросницька «Осінь» (напам’ять) Порівняння віршів. |
С. 18-20 |
|
13 |
За Вірою Оберемок «Грибозбір». Словесне малювання. Подовжені приголосні звуки. |
С. 20-22 |
|
14 |
Василь Кравчук «Журавлиний подарунок». Передбачення змісту твору за заголовком. Порівняння творів різних за жанрами, однакових за темою. Слова з апострофом. |
С.22-24 |
|
15 |
За Олегом Погинайком «Осінь без смутку». Складання діалогу «Спогади про літо». |
С. 24-25 |
|
16 |
Слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим. |
С. 25-26 |
|
17-18 |
Антоніна Листопад «Посадіть калину…». Стаття «Калина звичайна» («Вікіпедія»). РЗМ:Складання розповіді з елементами опису «Калина». |
С.26-28 |
|
19 |
Діагностувальна робота. Списування |
|
|
20 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
21 |
За Василем Скуратівським «Три осінніх місяці». Стислий переказ прочитаного. Добір прислів’їв про осінь. |
С. 28-30
|
|
22 |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
Слово. Значення слова. Де козак, там і слава. |
|
|
23 |
Слова однозначні і багатозначні. Мовне дослідження «Значення слова». |
С. 31 |
|
24 |
За Миколою Коваленком «Як виникли козацькі прізвища?». Дослідження походження прізвищ. |
С.32-34 |
|
25 |
Олександр Олефіренко «Легенда про Кам’яного козака». Переказ легенди. Слова однозначні і багатозначні. |
С.34-36 |
|
26 |
За Женею Гунчевською «Козацька чайка». Багатозначні слова. |
С. 37-38 |
|
27 |
Пряме і переносне значення слів. |
С. 38-39 |
|
28 |
Степан Руданський «Чуприна», «Про козацький чуб». Порівняння творів різних за жанрами, однакових за темою. |
С.40-41
|
|
29 |
Синоніми. Мовне дослідження «Слова, близькі за значенням». Вимова і правопис слова минулий. |
с. 41 |
|
30 |
РЗМ Дмитро Павличко «Де найкраще місце на землі» (напам’ять). Складання «Тематичних словничків». Розповідь про своє місто / село / селище. Вимова і правопис слів автомобіль, велосипед. |
С. 42-43 |
|
31 |
Марія Солтис-Смирнова «Як Богдан козаків врятував». Поділ тексту на частини. Складання іншої кінцівки твору. |
С. 44-45
|
|
32 |
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
33 |
Аналіз діагностувальної роботи Синоніми, добір до поданого слова 1–2 найуживаніших синонімів. |
С.45 |
|
34 |
Богдан Чепурко «Покрова — козацька мати». Мовне дослідження «Слова, протилежні за значенням». Антоніми, добір до поданого слова 1–2 найуживаніші антоніми. |
С. 46-47 |
|
35 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
36 |
Відео «Дітям про козаків». Використання навчальних словників синонімів, антонімів. Укладання списків в абетковому порядку. |
С. 47-48 |
|
37 |
Легенда «Річка Золота Липа». Переказ легенди. Фразеологізми. Тлумачний і фразеологічний словники як довідкові джерела щодо лексичного значення слів та значення фразеологізмів. |
С. 48-50 |
|
38 |
За матеріалами сайта «Ukranian People» «Найкрутіші захисники України». Доречне використання у власних висловленнях слів у прямому і переносному значеннях, синонімів, антонімів. |
С. 50-51 |
|
39 |
РЗМ Написання привітання. Вимова і правопис слів адреса, вдячний. |
С.51-52 |
|
40 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Звуки і букви. Значення слова». |
|
|
41 |
Аналіз діагносту вальної роботи |
|
|
|
Будова слова. «Які чудесні барви у нашій рідній мові…»
|
|
|
42
|
Володимир Лучук «Клятва» (напам’ять). Визначення головної думки вірша. Закінчення слова. Вимова і правопис слів гриміти, грім. |
С. 52-54 |
|
43 |
За Лесею Мовчун «Як ростуть слова». Вибіркове читання. |
С. 54-55 |
|
44 |
Значущі частини основи слова: префікс, корінь, суфікс. Вимова і правопис слова айстри. |
С. 55-56 |
|
45 |
З вільних інтернет-джерел «9 листопада — День української писемності та мови». Спільнокореневі слова. Вимова і правопис слів президент, депутат. |
С. 56-58 |
|
46 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
47 |
За Семеном Покотилом «Як виникла слов’янська азбука?». Добір спільнокореневих слів. Алгоритм визначення кореня слова. |
С. 59-60 |
|
48 |
Спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя). |
|
|
49 |
Анатолій Григорук «Квіточка». Характеристика персонажу твору. |
С.60-61 |
|
50 |
РЗМ Написання листа персонажу твору. |
С.61-62 |
|
51 |
Діагностувальна робота. Діалог |
|
|
52 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
53 |
Прислів’я про рідну мову. Чергування голосних звуків [о], [е] з [і] в корені слова. Вимова і написання слова внесок. |
С.62-63 |
|
54 |
Поняття про акровірш. Дмитро Білоус «Світлий храм», «Слово наше рідне». Тетяна Чорновіл «Цукерочка». Порівняння акровіршів і загадок. |
С. 64-65 |
|
55 |
Чергування приголосних звуків у корені слова. Мовне дослідження. |
С.65-66 |
|
|
Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях. Оповідання та авторські казки. |
|
|
56 |
За Наталією Клевцовою «Математика і цукерки». Вибірковий переказ твору. |
С. 66-67 |
|
57 |
Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. Мовне дослідження. |
С. 67-69 |
|
58 |
За Оксаною Лущевською «Читання». Складання характеристики персонажів оповідання. |
С. 69-71 |
|
59 |
Поняття про орфограму. Добір перевірних слів до слів з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені слова. |
С. 71-72 |
|
60 |
Ольга Шипшина «Пісня для Грибниці». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин. |
С. 72-74 |
|
61 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
62 |
Слова з орфограмами. |
С. 75-76 |
|
63 |
За Владом Пухальським «Чому Петрик не зробив уроки». Спостереження за зміною настрою головного персонажа. |
С. 76-78 |
|
64 |
Використання орфографічного словника для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Редагування діалогів. |
С. 78-80 |
|
65 |
Загадки. Використання орфографічного словника для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
С. 80-81 |
|
66 |
За Софією Дяченко «Лялька». Висловлення власного ставлення до вчинків персонажа. |
С. 81-83 |
|
67 |
Вимова і правопис слів з дзвінкими і глухими приголосними звуками. Добір перевірних слів. Вимова і написання слова вокзал. |
С. 83-84 |
|
68 |
РЗМ. Складання розповіді за малюнком та опорними словами. |
С. 85 |
|
69 |
Діагностувальна робота. Читання мовчки |
|
|
70 |
Аналіз діагносту вальної роботи |
|
|
|
Префікс. Оповідання та авторські казки. |
|
|
71 |
За Лесею Храпливою-Щур «Мама». Читання тексту за особами. Префікс.Словотворча роль префіксів. |
С. 85-87 |
|
72 |
Василь Сухомлинський «Безрідний Дятел». Стислий переказ казки. Слова з префіксами роз-, без-. |
С. 87-89 |
|
73 |
Борис Комар «Проханий». Добір інших заголовків до твору. Слова з префіксами з- (с-). |
С. 89-92 |
|
74 |
Анатолій Григорук «Бабусина прем’єра». Складання запитань за змістом твору. |
С. 92-94 |
|
75 |
Апостроф після префіксів. Мовне дослідження. |
С. 94-95
|
|
76 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
77 |
Закріплення написання слів з префіксами роз-, без-, з- (с-) та апострофа після префіксів |
|
|
|
Префікс. П’єси. |
|
|
78 |
Поняття про п’єсу. Н. Бонь «Мандри часом Гліба з Басом». Театралізація уривків п’єси. |
С. 95-98 |
|
79 |
Префікси і прийменники. |
С. 98-99 |
|
80 |
Наталя Бонь «Мандри часом Гліба з Басом». Визначення головної думки твору. |
С. 99-102 |
|
81 |
Перенос слів з префіксами. |
С. 102 |
|
82 |
Діагностувальна робота. Усний переказ |
|
|
|
Суфікс. П’єси. |
|
|
83 |
Аналіз діагностувальної роботи Галина Римар «Про бджілку Таню і її друзів». Театралізація п’єси. |
С. 103-105 |
|
84 |
Суфікс. Словотворча роль суфікса. |
С. 105-106 |
|
85 |
РЗМ. Мультфільм «Історія про дівчинку, яка наступила на хліб». Складання міні-п’єси. |
С. 106-107 |
|
86 |
Платон Воронько «Журавлики-журавлі». Розбір слів за будовою (ознайомлення з алгоритмом). |
С. 107-109 |
|
87 |
Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
|
|
Частини мови. Іменник. «Моя байка, добрі люди, у пригоді, може, буде». |
|
|
88 |
Аналіз діагностувальної роботи Поняття про байку. Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (напам’ять).Виразне читання байки. |
С. 109-110 |
|
89 |
Поняття про частини мови. |
С. 110-111 |
|
90 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
91 |
Народна байка «Не впусти рака з рота». Розрізнення частин мови. |
С. 11-112
|
|
92 |
Діагностувальна робота . Диктант |
|
|
93 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
94 |
Олена Пчілка «Снігир та Щиглик». Поділ байки на частини. Добір заголовків до частин. Розпізнавання в тексті та самостійний добір іменників. |
С. 112-114
|
|
|
Іменник. Гумористичні вірші. |
|
|
95 |
Павло Глазовий «Найважча роль». Іменники, які називають опредмечені дії. |
С. 114-116 |
|
96 |
Степан Руданський «Вовки». Читання вірша за особами. Іменники, які називають ознаки. |
С. 116-118 |
|
97 |
Микола Томенко «І Тарасик працював». Власні і загальні іменники. |
С. 118-120 |
|
98 |
Власні і загальні іменники. Робота з картою України. |
С. 119 |
|
99 |
Шкільні веселинки. Власні і загальні іменники. |
С. 120-122 |
|
100 |
РЗМ. За Василем Сухомлинським «Покинуте кошеня». Написання переказу за поданим планом. Вимова і правопис слова милосердний. |
С. 122-123 |
|
|
Іменник. «Казка — це велике диво». |
|
|
101 |
Надія Красоткіна «Казка — це велике диво» (напамять). Рід іменників. Мовне дослідження. |
С. 5-6 |
|
102 |
Українська народна казка «Як коваль переміг Змія». Детальний переказ казки.Визначення роду іменників. |
С. 7-8 |
|
103 |
Українська народна казка «Золоті яблука». Визначення головної думки казки. Характеристика персонажів. Складання запитань до дійових осіб. |
С. 8-11 |
|
104 |
Змінювання іменників за числами. Мовне дослідження. |
С. 11-13 |
|
105 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
106 |
Українська народна казка «Заяче сало». Детальний переказ казки. Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. |
С.13-15 |
|
107 |
Діагностувальна робота. Усний твір |
|
|
108 |
Аналіз діагностувальної роботи. Українська народна казка «Як кіт чоботи купував» (уривок напам’ять). Театралізація казки. |
С. 16-18 |
|
109 |
Закріплення вивченого про іменник. |
С. 18-19 |
|
|
Прикметник. «Казка — це велике диво». |
|
|
110 |
Фінська народна казка «Язиката баба». Порівняння казок, схожих за змістом. |
С. 19-21 |
|
111 |
Розпізнавання прикметників у тексті. Вимова і правопис слова приязний. |
С.21-22 |
|
112 |
РЗМ. Опис котика. |
С. 22-23 |
|
113-114 |
Болгарська народна казка «Що шукав, те й знайшов». Складання плану казки. |
С. 23-26 |
|
115 |
Роль прикметників у мовленні. |
С. 26-27 |
|
116 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
117 |
Грузинська народна казка «Як звірі приятелювали». Визначення головної думки казки. Складання запитань за змістом казки. Словосполучення прикметників з іменниками, граматичний зв’язок за допомогою питань між прикметниками та іменниками. |
С. 27-28 |
|
118 |
Узбецька народна казка «Лисиччина порада». Написання коментарів для соціальних мереж щодо ситуації, описаної в казці. |
С. 29-31 |
|
119 |
Розпізнавання граматичної форми прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, за іменником, з яким він зв’язаний. |
С. 31-32 |
|
120 |
Джанні Родарі «Палац з морозива». Складання розповіді «Я в палаці морозива». Змінювання прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. |
С.32-34. |
|
121 |
Наталя Гуркіна «Хіба може бути інакше?». Оцінювання вчинків персонажів. Узагальнення вивченого про прикметник. |
С. 35-37 |
|
122 |
Закріплення вивченого про іменник і прикметник |
|
|
123 |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ |
|
|
124 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Числівник. Дитячий фольклор. |
|
|
125 |
Види дитячого фольклору. Забавлянка «Оце раз, оце два…». Розпізнавання серед слів числівників, які відповідають на питання скільки?. Мовне дослідження. Вимова і правопис слів сантиметр, дециметр. |
С. 37-39 |
|
126 |
Народна гра «Коти». Правильна вимова і запис числівників. Вимова і правопис слів секунда, хвилина. |
С. 39-41 |
|
127 |
З вільних інтернет-джерел «Сім разів відміряй — один раз відріж». Робота з фразеологізмами. Правильне читання числових виразів. |
С.41-43 |
|
128 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
129 |
РЗМ. Складання інструкції «Як зробити вітальну листівку». |
С. 43-44
|
|
130 |
Закріплення вивченого про числівник |
|
|
|
Дієслово. Поетичні перлинки |
|
|
131 |
Олександр Олесь «Снігурі». Спостереження за словами, ужитими в переносному значенні. Розпізнавання дієслів у тексті, питання до дієслів. |
С.44-46 |
|
132 |
Сашко Дерманський «Були собі два брáти». Складання діалогів. |
С. 46-48 |
|
133 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
134 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
135 |
Добір дієслів-синонімів, дієслів-антонімів. |
С. 49 |
|
136 |
Вадим Скомаровський «Чому Лютий короткий». Визначення реального і казкового у вірші. Дієслова з прямим і переносним значеннями. |
С. 50-51 |
|
137 |
Григорій Фалькович «Приємна зустріч». Добір інших заголовків до вірша. Доречне вживання дієслів у власних висловленнях. |
С. 51-52 |
|
138 |
Леся Українка «Літо краснеє минуло…» (напам’ять). Емоційний настрій вірша. |
С. 53 |
|
139 |
Розрізнення часових форм дієслів. |
С. 54-55 |
|
140 |
Катерина Перелісна «Бабине горе». Складання діалогу «Як допомогти бабі». Визначення часу дієслів. |
С. 55-56 |
|
141 |
Спиридон Черкасенко «Зима і весна». Читання вірша за особами. Змінювання дієслів за часами. |
С. 56-57 |
|
142 |
Юлія Турчина «У бабусі на селі». Дієслова, що означа-ють завершену і незавершену дію. Мовне дослідження. |
С. 58-59 |
|
143 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
144 |
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
145 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
146 |
РЗМ. Марія Хоросницька «Знаєш рідний край?» Складання рекламного буклета «Запрошуємо в мандрівку». |
С. 60-61 |
|
147 |
Анатолій Костецький «Старий каштан». Складання запитань для інтерв’ю з каштаном. |
С. 61-62 |
|
148-149 |
Правопис не з дієсловами. Узагальнення вивченого про дієслово. |
С. 62-63 |
|
|
Прийменник. Тарас Шевченко. |
|
|
150 |
Українська народна казка Поділля «Про Тараса Шевченка». Визначення казкових і реальних епізодів у казці. Складання плану казки. |
С. 64-65 |
|
151 |
Розпізнавання прийменників у тексті. |
С. 66 |
|
152 |
Тарас Шевченко «На вічну пам’ять Котляревському» (уривок). Написання прийменників з іншими словами. |
С. 67-68
|
|
153 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Частини мови» |
|
|
154 |
Аналіз діагносту вальної роботи |
|
|
|
Речення. Тарас Шевченко. |
|
|
155 |
Тарас Шевченко «Зоре моя вечірняя…». Повторення відомостей про речення. |
С. 68-69 |
|
156 |
Анатолій Камінчук «Кобзар». Види речення за метою висловлення. |
С. 69-71 |
|
|
Речення. Дружба та братство — найбільше багатство. |
|
|
157 |
Наталя Гуркіна «Казочка про дружбу». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин. Детальний переказ казки. |
С. 71-73 |
|
158 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
159 |
Види речень за інтонацією. Окличні речення. |
С. 73-74 |
|
160 |
Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно». Складання плану оповідання. Розігрування діалогів. |
С. 74-77 |
|
161 |
Правильне інтонування речень, різних за метою висловлювання та вираженням почуттів. |
С. 77 |
|
162 |
РЗМ. За Василем Струтинським «Пригода з клешнею». Написання переказу за самостійно складеним планом. |
С. 77-78 |
|
163 |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором/медіатекстом |
|
|
164 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
165 |
Марина Павленко «Метелик лимонниця». Добір інших заголовків до тексту. |
С. 78-80 |
|
166 |
Поняття про головні члени речення. |
С. 80-81 |
|
167 |
Анатолій Камінчук «Березень як зайчик».Спостереження за мовою вірша (образні вислови, слова, ужиті в переносному значенні). Підмет і присудок як головні члени речення. |
С. 81-83 |
|
168 |
За Миколою Магерою «Їжачок». Складання продовже-ння розповіді. |
С.83-84 |
|
169 |
Встановлення граматичних зв’язків між головними та другорядними членами речення. |
С. 84-85 |
|
170 |
Діагностувальна робота. Читання мовчки |
|
|
171 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
172 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
173 |
За Ярославом Стельмахом «Як ми до Генки ходили». Передбачення розвитку подій. Театралізація уривків оповідання. |
С. 86-89 |
|
174 |
Визначення в реченні головних і другорядних членів речення. Встановлення зв’язку слів у реченні. Вимова і правопис слова коридор. |
С. 89-90 |
|
175 |
Вікторія Остапчук «Про дружбу» (напам’ять). Визначення головної думки вірша. Побудова різних видів простих речень. Узагальнення знань про речення. |
С. 90-91
|
|
|
Звертання. Весна-красна вже до нас прийшла! |
|
|
176 |
Микола Сингаївський «Квітень». Загальні уявлення про слова, що не є членами речення. |
С. 92-93 |
|
177 |
РЗМ. Складання тексту-розповіді за малюнком і кінцівкою. |
С. 93-94 |
|
178 |
Діагностувальна робота. Списування |
|
|
179 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Текст. Весна-красна вже до нас прийшла! |
|
|
180 |
Тетяна Строкач «Вербна неділя». Порівняння вірша та відео «Вербна неділя» Повторення відомостей про текст. Мовне дослідження. |
С. 95-96 |
|
181 |
Андрій М’ястківський «Казочка про писанку». Визначення теми та основної думки тексту. |
С. 97-98 |
|
182 |
Марія Солтис-Смирнова «Як Весна Літо зустрічала». Визначення головної думки твору. |
С. 99-100 |
|
183 |
Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Мовне дослідження. |
С. 100-102 |
|
|
Робота з дитячою книгою |
|
|
184 |
Тексти про писанку (з вільних інтернет-джерел, Галина Сапун). Порівняння текстів. |
С. 102-104 |
|
185 |
Розпізнавання тексту-розповіді, опису. Поняття про текст-міркування. |
С. 104-105 |
|
186 |
Поняття про есе. |
С. 105-107 |
|
187-188 |
Діагностувальна робота. Диктант Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Текст. Вони прославили наш край. |
|
|
189 |
З вільних інтернет-джерел «Її картинами захоплю-ється світ». Робота з репродукцією картини Катерини Білокур «Натюрморт з колосками і глечиком». |
С. 107-109 |
|
190 |
Ознаки художнього тексту. |
С. 109-110 |
|
191 |
З вільних інтернет-джерел «Ігор Сікорський». Ознаки наукового (науково- популярного) тексту. Складання запитань для інтерв’ю. |
С. 110-112 |
|
192 |
З вільних інтернет-джерел «Квітка чи Кейсі?». Слухання пісні «Я піду в далекі гори». Дослідження «Музика в нашому житті». |
С. 113-114 |
|
193 |
Дослідження будови оголошення. Написання оголошення. Вимова і правопис слова колектив. |
С. 114-115 |
|
194 |
Галина Терещук «Біатлон — це те, що дуже люблю». Дослідження «Відомі українські спортсмени». |
С. 115-116 |
|
195 |
Дослідження будови запрошення. Написання запрошення. Вимова і правопис слова афіша. |
С. 117-118 |
|
196 |
За матеріалами сайта «nv.ua» «Видатні українці, зображені на грошових банкнотах». |
С. 118-120 |
|
197 |
Створення фотоколажу «Видатні українці, зображені на грошових банкнотах». |
С. 120 |
|
198 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
199 |
РЗМ. Створення книжечки «Вони прославили наш край». |
С. 122 |
|
200-201 |
Узагальнення вивченого про текст, речення
|
С. 120-121 |
|
202 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Речення. Текст». |
|
|
203 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Повторення вивченого. Літо, ти прекрасне всім! |
|
|
204 |
Повторення вивченого про звуки, букви, алфавіт. Тетяна Корольова «Щедре літо». |
С. 123-124 |
|
205 |
РЗМ.Леся Вознюк «Сумувала книжечка». Написання відгуку на прочитану книгу. |
С. 124-125 |
|
206 |
Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
|
207 |
Аналіз діагностувальної роботи Олег Погинайко «Літо». Узагальнення знань і вмінь, здобутих у третьому класі. |
С. 125-126 |
|
208-209 |
Узагальнення знань і вмінь, здобутих у третьому класі. |
|
|
210 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|