Українська мова 3 клас НУШ. Тема. « Голосні звуки. Букви, що їх позначають ».

Про матеріал
Українська мова 3 клас НУШ. Тема. « Голосні звуки. Букви, що їх позначають ». Мета: учити учнів перелічувати голосні звуки і називати букви на їх позначення; розвивати логічне мислення; збагачувати мовлення; формувати вміння висловлювати свої думки; виховувати уважність..
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Українська мова 3 клас НУШТема. Голосні звуки. Букви, що їх позначають. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Ви сьогодні вже проснулись?Мамі зранку посміхнулись?Клас наш радо вас вітає!Настрій кожен гарний має?

Номер слайду 3

Наш настрій

Номер слайду 4

Миприйшли до школи всі,Тільки сонечко зійшло. Один одному всміхнемось,Гарним настроєм проймемось. До роботи, до розваг. Кожен з нас готовий? Так!

Номер слайду 5

Жайворонки, зозулі, ластівки, лелеки, шпаки.. Кон-ва-лії, тюль-па-ни, пі-во-нії, іри-си, маль-ви. [ к о н в а л’ і й і ], [ т’у л’ п а н и ], [ п’ і в о н’і й і ] Перевірка Д \ З . Вправа 10.

Номер слайду 6

-- Під час формулювання яких правил у тебе виникли труднощі? Повтори ці правила.

Номер слайду 7

Нумо дружно до роботи, що чекає знову нас. Будем разом працювати, Дуже дружний у нас клас.

Номер слайду 8

Каліграфічно щоб писати Треба рівну спинку мати Зошит класти навскоси Гарнесенько пиши! 

Номер слайду 9

Робота у зошитах Урок почнемо без зупинки з каліграфічної хвилинки.

Номер слайду 10

7 вересня Класна робота Хвилинка каліграфії Оо, о́ло, о́к, ой, ом, ова, ець Ой, яка чудова українськамова.

Номер слайду 11

Гра « Спробуй повтори!»

Номер слайду 12

Гра «Спробуй повтори!»Перший учень називає словникове слово. Другий учень повторює це слово й додає своє. Третій учень повторює вже два слова й додає своє. Повторити «ланцюжок» слів стає дедалі складніше, оскільки він весь час подовжується.

Номер слайду 13

Наприклад: 1 - учень. Батьківщина 2 - учень. Батьківщина, ведмідь. 3 - й учень. Батьківщина, ведмідь, вересень. 4-й учень. Батьківщина, ведмідь, вересень, вулиця і т. ін. ( 10 слів )Підкреслити голосні.

Номер слайду 14

Вправа 11. Пригадай, які ти знаєш голосні звуки та які букви їх позначають.• Доповни речення. Голосних звуків є 6 : [а],  [о], [у], [и], [і], [е].Їх позначають 10 букв: а, я, о, у, ю, и, і, ї, е, є.

Номер слайду 15

Голосні звуки є наголошені і  ненаго-лошені.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Запиши в абетковому порядку. Овочі: ... . Фрукти: ... . Ягоди: ... . Вправа 12. Розгляньте малюнки й назвіть зображені предмети.

Номер слайду 18

Овочі: буряк, капуста, морква, огірок, помідор, цибуля, час-ник. Ягоди: аґрус, вишня, смородина, суниця. Фрукти: абрикос, груша, слива, яблуко.

Номер слайду 19

• Запиши слова - назви фруктів, які відповідають схемам:[- • | - •], [= • | - - • | - •]. Гру́ ша, я ́блу ко.-|| |Підкресли наголошений склад.

Номер слайду 20

Запиши слова-назви овочів, які відповідають схемам: [ - • | = • - ], [ - • | - • | = • ]. Підкресли наголошений склад.  Буря́к, цибу́ля.

Номер слайду 21

  Запиши слова  абрикоси, огірки, поділивши їх на склади для переносу. Підкресли букви, які позначають голосні звуки. Аб-ри-ко-си,  огір-ки.

Номер слайду 22

Вправа 13. Прочитай текст.  * Чи погоджуєшся ти з думкою Даринки? Поясни. • Поясни правопис підкрес-лених слів.• Випиши слова з буквами ю, є, ї. Підкресли ці букви, укажи в дужках звуки, які вони позна-чають, за зразком.

Номер слайду 23

Даринкою ([ йу ]), їстівними ([ йі ]), волохатою ([ йу ]), айвою ([ йу ]), цієї ([ йе ]), ([ йі ]), люб’язні ([ у ]).

Номер слайду 24

Номер слайду 25

* Рефлексія. Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів, що…Тепер я зможу…Я навчився…У мене вийшло …Я зміг…

Номер слайду 26

Д\ З Вправа 14 Випиши слова з буквою я з вправи 13. Підкресли цю букву, укажи в дужках звуки, які вона позначає, за зразком.• Зроби звукову схему виділеного слова.

Номер слайду 27

Стояло ([ йа ]),  ялинка ([ йа ]), духмяними ([ а ]),  яблуками ([ йа ]), черешнями ([ а ]), люб’язні ([ йа ]),  яскравих ([ йа ]), відерцями ([ а ]), тягнулися ([ а ]), ([ а ]), п’янкі ([ йа ]).• Бджілки [б дж’ і л к и]. Перевірка домашнього завдання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гетта Юлія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
5544
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку