Українська мова 3 клас НУШ. Тема. « Голосні звуки. Букви, що їх позначають ».

Про матеріал
Українська мова 3 клас НУШ. Тема. « Голосні звуки. Букви, що їх позначають ». Мета: учити учнів перелічувати голосні звуки і називати букви на їх позначення; розвивати логічне мислення; збагачувати мовлення; формувати вміння висловлювати свої думки; виховувати уважність..
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Українська мова 3 клас НУШТема. Голосні звуки. Букви, що їх позначають. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Ви сьогодні вже проснулись?Мамі зранку посміхнулись?Клас наш радо вас вітає!Настрій кожен гарний має?

Номер слайду 3

Наш настрій

Номер слайду 4

Миприйшли до школи всі,Тільки сонечко зійшло. Один одному всміхнемось,Гарним настроєм проймемось. До роботи, до розваг. Кожен з нас готовий? Так!

Номер слайду 5

Жайворонки, зозулі, ластівки, лелеки, шпаки.. Кон-ва-лії, тюль-па-ни, пі-во-нії, іри-си, маль-ви. [ к о н в а л’ і й і ], [ т’у л’ п а н и ], [ п’ і в о н’і й і ] Перевірка Д \ З . Вправа 10.

Номер слайду 6

-- Під час формулювання яких правил у тебе виникли труднощі? Повтори ці правила.

Номер слайду 7

Нумо дружно до роботи, що чекає знову нас. Будем разом працювати, Дуже дружний у нас клас.

Номер слайду 8

Каліграфічно щоб писати Треба рівну спинку мати Зошит класти навскоси Гарнесенько пиши! 

Номер слайду 9

Робота у зошитах Урок почнемо без зупинки з каліграфічної хвилинки.

Номер слайду 10

7 вересня Класна робота Хвилинка каліграфії Оо, о́ло, о́к, ой, ом, ова, ець Ой, яка чудова українськамова.

Номер слайду 11

Гра « Спробуй повтори!»

Номер слайду 12

Гра «Спробуй повтори!»Перший учень називає словникове слово. Другий учень повторює це слово й додає своє. Третій учень повторює вже два слова й додає своє. Повторити «ланцюжок» слів стає дедалі складніше, оскільки він весь час подовжується.

Номер слайду 13

Наприклад: 1 - учень. Батьківщина 2 - учень. Батьківщина, ведмідь. 3 - й учень. Батьківщина, ведмідь, вересень. 4-й учень. Батьківщина, ведмідь, вересень, вулиця і т. ін. ( 10 слів )Підкреслити голосні.

Номер слайду 14

Вправа 11. Пригадай, які ти знаєш голосні звуки та які букви їх позначають.• Доповни речення. Голосних звуків є 6 : [а],  [о], [у], [и], [і], [е].Їх позначають 10 букв: а, я, о, у, ю, и, і, ї, е, є.

Номер слайду 15

Голосні звуки є наголошені і  ненаго-лошені.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Запиши в абетковому порядку. Овочі: ... . Фрукти: ... . Ягоди: ... . Вправа 12. Розгляньте малюнки й назвіть зображені предмети.

Номер слайду 18

Овочі: буряк, капуста, морква, огірок, помідор, цибуля, час-ник. Ягоди: аґрус, вишня, смородина, суниця. Фрукти: абрикос, груша, слива, яблуко.

Номер слайду 19

• Запиши слова - назви фруктів, які відповідають схемам:[- • | - •], [= • | - - • | - •]. Гру́ ша, я ́блу ко.-|| |Підкресли наголошений склад.

Номер слайду 20

Запиши слова-назви овочів, які відповідають схемам: [ - • | = • - ], [ - • | - • | = • ]. Підкресли наголошений склад.  Буря́к, цибу́ля.

Номер слайду 21

  Запиши слова  абрикоси, огірки, поділивши їх на склади для переносу. Підкресли букви, які позначають голосні звуки. Аб-ри-ко-си,  огір-ки.

Номер слайду 22

Вправа 13. Прочитай текст.  * Чи погоджуєшся ти з думкою Даринки? Поясни. • Поясни правопис підкрес-лених слів.• Випиши слова з буквами ю, є, ї. Підкресли ці букви, укажи в дужках звуки, які вони позна-чають, за зразком.

Номер слайду 23

Даринкою ([ йу ]), їстівними ([ йі ]), волохатою ([ йу ]), айвою ([ йу ]), цієї ([ йе ]), ([ йі ]), люб’язні ([ у ]).

Номер слайду 24

Номер слайду 25

* Рефлексія. Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів, що…Тепер я зможу…Я навчився…У мене вийшло …Я зміг…

Номер слайду 26

Д\ З Вправа 14 Випиши слова з буквою я з вправи 13. Підкресли цю букву, укажи в дужках звуки, які вона позначає, за зразком.• Зроби звукову схему виділеного слова.

Номер слайду 27

Стояло ([ йа ]),  ялинка ([ йа ]), духмяними ([ а ]),  яблуками ([ йа ]), черешнями ([ а ]), люб’язні ([ йа ]),  яскравих ([ йа ]), відерцями ([ а ]), тягнулися ([ а ]), ([ а ]), п’янкі ([ йа ]).• Бджілки [б дж’ і л к и]. Перевірка домашнього завдання.

pptx
Додано
15 вересня
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку