Українська мова 3 клас НУШ. Тема уроку. « Ненаголошені голосні звуки [е], [и] » . ( с. 12 )

Про матеріал
Тема уроку. Ненаголошені голосні звуки [е], [и] . ( с. 12 ) Мета: ознайомити учнів з орфограмою «Ненаголошені голосні [е], [и] в коренях слів, що перевіряються наголосом»; формувати вміння правильно писати слова з ненаголошеними [е], [и] в коренях слів, перевіряти правильність написаного за допомогою пра¬вил; розвивати орфографічну пильність, правописні навички, пам’ять, уміння обґрунтовувати вибір потрібної літери у слові;.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР Українська мова 3 клас НУШ. Тема уроку. Ненаголошені голосні звуки [е], [и] . ( с. 12 )

Номер слайду 2

Всі мерщій сідайте ,діти. Домовляймось не шуміти,На уроці не дрімати, Руки вчасно підіймати.

Номер слайду 3

Вушка прислухайтесь, Очки – придивляйтесь, Носик – глибше дихай, Ротик – посміхнись. Спинки розправляйтесь, Ручки піднімайтесь, Нумо до роботи.

Номер слайду 4

Країною знань мандрувати нам час. Працюймо завзято і дружно усі, Щоб всі молодцями були у кінці.

Номер слайду 5

Прочитай слова, уставляючи пропущені букви. Добери перевірні слова. Запиши парами. З..ма, ст..жки, в..сло, з..рно, гр..би. Перевірка Д\ З. Вправа 18.

Номер слайду 6

Зима - зими, стежки - стежка, весло - весла, зерно - зерна, гриби - гриб. Перевірка

Номер слайду 7

  Запам’ятай Щоб дізнатися, як правильно написати слова з ненаголоше-ними голосними звуками [е], [и], треба дібрати перевірні слова за зразком: один - багато; багато - один.

Номер слайду 8

Дружно всі взялись за ручки Приступаєм до науки Пишем вправи і диктанти Любим мову ми вивчать.

Номер слайду 9

8 вересня Класна робота Хвилинка каліграфіїїж, Ки, їв, ої,Київ, Україна.

Номер слайду 10

Гра « Знайди букву »иоеа

Номер слайду 11

Вправа 19. Прочитай вірш, уставляючи пропущені букви. Фарби я взяв - намалював: дятлові - ліс, ластівці - н..бо, р..бам - оз..рце. Для всіх - моє с..рце. М. Сингаївський

Номер слайду 12

Фарби я взяв - намалював: дятлові - ліс, ластівці - небо, рибам - озерце. Для всіх - моє серце.

Номер слайду 13

  Спиши вірш, підкресли іменники, які відповідають на питання хто?• Розглянь малюнок до тексту вірша. А яким був би твій малюнок? Що було б на ньому зображено?

Номер слайду 14

Вправа 20. Прочитай слова, уставляючи пропущені букви. Кр..ло, оз..ро, п..ро, ч..сло, м..жа, р..бро, ст..бло. • Спиши слова, уставляючи пропущені букви. Виконуй роботу охайно.

Номер слайду 15

« Письмо для себе »У мене все вийде. Перевірка: крило, озеро, перо, число, межа, ребро, стебло.

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка Раз! Два! Три! Чотири! П’ять! Час прийшов відпочивать.

Номер слайду 17

Вправа 21. Прочитай текст, уставляючи пропущені букви.• Спиши перші три речення, устав-ляючи пропущені букви. Добери перевірні слова. Про кого в ньому йдеться?Житла́ - жи́тла, землі́ - зе́млі, дере́в - де́рево.

Номер слайду 18

Мурашник - це тільки дах житла мурах! Основна ж частина знаходиться в землі. Мурахи ховаються навіть у стовбурах живих дерев.

Номер слайду 19

 Перевірка: дерев’яний, зеленіє, гриміти, блищати. Гра «Літеру вставляй — слово читай» Д..р..в'яний, з..л..ніє, гр..міти, бл..щати.

Номер слайду 20

ГРА “ Продовжте речення ”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…

Номер слайду 21

Д\ З Вправа 22. Спиши текст вправи 21 до кінця, уставляючи пропущені букви.

Номер слайду 22

Перевірка Д\ З. Вправа 22. Вузенькі стежинки розбіга-ються від мурашиного міста. Одна з них привела нас на берег річки. Над кручею росло невелике деревце. Його листочки були обліплені мурашками.

Номер слайду 23

Українська мова 3 клас НУШ. Тема уроку. « Ненаголошені голосні звуки [е], [и] » . ( с. 12 )Мета:ознайомити учнів з орфограмою «Ненаголошені голосні [е], [и] в коренях слів, що перевіряються наголосом»; формувати вміння правильно писати слова з ненаголошеними [е], [и] в коренях слів, перевіряти правильність написаного за допомогою пра¬вил; розвивати орфографічну пильність, правописні навички, пам’ять, уміння обґрунтовувати вибір потрібної літери у слові.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ярченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бєлікова Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бєлікова Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 жовтня 2021
Переглядів
13295
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку