Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Українська мова 3 клас НУШ. Тема уроку. « Ненаголошені голосні звуки [е], [и] » . ( с. 12 )

Про матеріал
Тема уроку. Ненаголошені голосні звуки [е], [и] . ( с. 12 ) Мета: ознайомити учнів з орфограмою «Ненаголошені голосні [е], [и] в коренях слів, що перевіряються наголосом»; формувати вміння правильно писати слова з ненаголошеними [е], [и] в коренях слів, перевіряти правильність написаного за допомогою пра¬вил; розвивати орфографічну пильність, правописні навички, пам’ять, уміння обґрунтовувати вибір потрібної літери у слові;.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР Українська мова 3 клас НУШ. Тема уроку. Ненаголошені голосні звуки [е], [и] . ( с. 12 )

Номер слайду 2

Всі мерщій сідайте ,діти. Домовляймось не шуміти,На уроці не дрімати, Руки вчасно підіймати.

Номер слайду 3

Вушка прислухайтесь, Очки – придивляйтесь, Носик – глибше дихай, Ротик – посміхнись. Спинки розправляйтесь, Ручки піднімайтесь, Нумо до роботи.

Номер слайду 4

Країною знань мандрувати нам час. Працюймо завзято і дружно усі, Щоб всі молодцями були у кінці.

Номер слайду 5

Прочитай слова, уставляючи пропущені букви. Добери перевірні слова. Запиши парами. З..ма, ст..жки, в..сло, з..рно, гр..би. Перевірка Д\ З. Вправа 18.

Номер слайду 6

Зима - зими, стежки - стежка, весло - весла, зерно - зерна, гриби - гриб. Перевірка

Номер слайду 7

  Запам’ятай Щоб дізнатися, як правильно написати слова з ненаголоше-ними голосними звуками [е], [и], треба дібрати перевірні слова за зразком: один - багато; багато - один.

Номер слайду 8

Дружно всі взялись за ручки Приступаєм до науки Пишем вправи і диктанти Любим мову ми вивчать.

Номер слайду 9

8 вересня Класна робота Хвилинка каліграфіїїж, Ки, їв, ої,Київ, Україна.

Номер слайду 10

Гра « Знайди букву »иоеа

Номер слайду 11

Вправа 19. Прочитай вірш, уставляючи пропущені букви. Фарби я взяв - намалював: дятлові - ліс, ластівці - н..бо, р..бам - оз..рце. Для всіх - моє с..рце. М. Сингаївський

Номер слайду 12

Фарби я взяв - намалював: дятлові - ліс, ластівці - небо, рибам - озерце. Для всіх - моє серце.

Номер слайду 13

  Спиши вірш, підкресли іменники, які відповідають на питання хто?• Розглянь малюнок до тексту вірша. А яким був би твій малюнок? Що було б на ньому зображено?

Номер слайду 14

Вправа 20. Прочитай слова, уставляючи пропущені букви. Кр..ло, оз..ро, п..ро, ч..сло, м..жа, р..бро, ст..бло. • Спиши слова, уставляючи пропущені букви. Виконуй роботу охайно.

Номер слайду 15

« Письмо для себе »У мене все вийде. Перевірка: крило, озеро, перо, число, межа, ребро, стебло.

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка Раз! Два! Три! Чотири! П’ять! Час прийшов відпочивать.

Номер слайду 17

Вправа 21. Прочитай текст, уставляючи пропущені букви.• Спиши перші три речення, устав-ляючи пропущені букви. Добери перевірні слова. Про кого в ньому йдеться?Житла́ - жи́тла, землі́ - зе́млі, дере́в - де́рево.

Номер слайду 18

Мурашник - це тільки дах житла мурах! Основна ж частина знаходиться в землі. Мурахи ховаються навіть у стовбурах живих дерев.

Номер слайду 19

 Перевірка: дерев’яний, зеленіє, гриміти, блищати. Гра «Літеру вставляй — слово читай» Д..р..в'яний, з..л..ніє, гр..міти, бл..щати.

Номер слайду 20

ГРА “ Продовжте речення ”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…

Номер слайду 21

Д\ З Вправа 22. Спиши текст вправи 21 до кінця, уставляючи пропущені букви.

Номер слайду 22

Перевірка Д\ З. Вправа 22. Вузенькі стежинки розбіга-ються від мурашиного міста. Одна з них привела нас на берег річки. Над кручею росло невелике деревце. Його листочки були обліплені мурашками.

Номер слайду 23

Українська мова 3 клас НУШ. Тема уроку. « Ненаголошені голосні звуки [е], [и] » . ( с. 12 )Мета:ознайомити учнів з орфограмою «Ненаголошені голосні [е], [и] в коренях слів, що перевіряються наголосом»; формувати вміння правильно писати слова з ненаголошеними [е], [и] в коренях слів, перевіряти правильність написаного за допомогою пра¬вил; розвивати орфографічну пильність, правописні навички, пам’ять, уміння обґрунтовувати вибір потрібної літери у слові.

pptx
Додано
14 жовтня 2021
Переглядів
1301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку