Календарне планування уроків української мови в 4 класі
(підручник «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова, І частина)
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
Очікувальні результати |
3чв 54. |
09.01 |
Пригадую числівники Розпізнаю числівники в речення і тексті. С. 80 - 81, впр. 1-10
|
|
розпізнає в мовленні числівники, які відповідають на питання скільки? котрий?[4 МОВ 4.1] ставить питання до числівників. [4 МОВ 4.1]; правильно вимовляє і пише форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 [4 МОВ 4.1]; уживає правильні форми числівників на позначення часу протягом доби [4МОВ 4.1 ];
|
55. |
10.01 |
Розпізнаю числівники в речення і тексті. ( додатково). |
|
|
56. |
11.01 |
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90,100. С. 82 – 84, впр. 1-8 |
|
|
57. |
13.01 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання есе на тему «Людина має творити добро» Висловлює власні думки.
|
|
|
58. |
16.01 |
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90,100. (додатково).
|
|
|
59. |
17.01 |
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби. С. 84 – 85, впр.1- 6
|
|
|
60. |
18.01 |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
61. |
23.01 |
Досліджую займенник Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю займенники. С.86 – 87, впр.1 - 9
|
|
пояснює роль займенників у мовленні [4МОВ 4.2]; розпізнає серед слів особові займенники [4 МОВ 4.2]; ставить до них питання; відмінює особові займенники за зразком [4 МОВ 4.2]; правильно вживає займенники з прийменниками [4 МОВ 4.2]; використовує їх у власному мовленні для зв’язку речень у тексті та з метою уникнення повторів тих самих слів [4 МОВ 4.2].
розпізнає неозначену форму дієслів; доречно використовує їх у мовленні[4 МОВ 4.1] [ 4 МОВ 4.2 ]; вживає дієслова у відповідних часових формах [4 МОВ 4.1]; правильно записує особові закінчення дієслів у теперішньому і майбутньому часі, користуючись алгоритмом з опорою на 3 – ю особу множини [4 МОВ 4.1]; ставить дієслова минулого часу у відповідну родову форму [4 МОВ 4.1]; правильно вимовляє і записує дієслова на -ся [4 МОВ 4.1]; добирає дієслова, що найбільше відповідають мовленнєвій ситуації [4 МОВ 4. 2].
розпізнає серед слів прислівники і ставить до них питання [4МОВ 4.1] ; правильно пише найуживаніші прислівники [4МОВ 4.1]; доречно вживає прислівники у власних висловленнях [4МОВ 4.2]. |
62. |
24.01 |
Досліджую особові займенники. С. 88 – 89, впр. 1 - 8 |
|
|
63. |
25.01 |
Досліджую особові займенники. ( додатково ). |
|
|
64. |
27.01 |
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту « Допомога Дружка». Відтворення змісту прослуханого твору. |
|
|
65.. |
30.01 |
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-оїособи. С. 90-92, впр. 1 - 8 |
|
|
66. |
31.01 |
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-оїособи ( додатково). |
|
|
67. |
01.02 |
Досліджую відмінювання займенників 3- ої особи. С. 92.94, впр. 1 - 10 |
|
|
68. |
06.02 |
Розбираю займенники як частину мови. С. 94 – 96, впр. 1 - 9
|
|
|
69. |
07.02 |
Діагностувальна робота. Диктант.
|
|
|
70. |
08.02 |
Дізнаюся більше про дієслово Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю дієслова. с. 97-99, впр. 1-10
|
|
|
71. |
10.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Твір з власного досвіду за даним початком « Як я турбуюся про птахів». Висловлювання власної думки. |
|
|
72. |
13.02 |
Розпізнаю неозначену форму дієслова. с. 99-101, впр. 1- 8 |
|
|
73. |
14.02 |
Змінюю дієслова за числами. с.101-103, впр. 1-7 |
|
|
74. |
15.02 |
Змінюю дієслова за числами. ( додатково). |
|
|
75. |
20.02 |
Визначаю часи дієслів. С. 103-105, впр. 1- 9
|
|
|
76. |
21.02 |
Визначаю часи дієслів. ( додатково). |
|
|
77. |
22.02 |
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу. С. 106-107, впр. 1-7 |
|
|
78. |
24.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання твору за серією малюнків «Калина».Використання інформації з прочитаного, почутого для створення власних висловлювань. |
|
|
79. |
27.02 |
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу ( додатково). |
|
|
80. |
28.02 |
Діагностувальна робота. Письмовий твір. |
|
|
81. |
01.03 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу. С. 108 -109, впр. 1- 8 |
|
|
82. |
06.03 |
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу ( додатково). |
|
|
83. |
07.03 |
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу. С. 110-111, впр. 1- 8 |
|
|
84. |
08.03 |
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу. ( додатково) |
|
|
85. |
10.03 |
Розвиток зв’язного мовлення. Твір – розповідь з елементами опису « Моя матуся». Висловлювання власної думки.
|
|
|
86. |
13.03 |
Утворюю дієслова минулого часу. С. 112-113, впр. 1- 9 |
|
|
87. |
14.03 |
Досліджую дієслова на – ся. С. 114 – 115, впр. 1- 9 |
|
|
88. |
15.03 |
Розбираю дієслова як частину мови с. 116-117, впр. 1- 8 |
|
|
89. |
20.03 |
Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і умінь по темі « Дієслово».
|
|
|
90. |
21.03 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого про дієслово. ( додатково)
|
|
|
91. |
22.03 |
Досліджую прислівник Спостерігаю за прислівниками. с. 118 -119, впр. 1- 8 |
|
|
92. |
24.03 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом « Ласунка». Відтворює зміст тексту.
|
|
|
4чв 93. |
03.04
|
Розпізнаю прислівники і прикметники. С. 120 -122, впр. 1- 10 |
|
|
94. |
04.04 |
Правильно записую прислівники. С. 123-124 впр. 1- 7 |
|
правильно інтонує та записує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією [4МОВ 4.1]; знаходить головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках [4МОВ 4.1]; встановлює зв'язок між словами за допомогою питань [ МОВ 4.1] ; виявляє в речення однорідні члени [4МОВ 4.1]; складає речення з однорідними членами, правильно їх інтонує і записує [4МОВ 4.1];
|
95. |
05.04 |
Правильно записую прислівники. ( додатково). |
|
|
96. |
10.04 |
Утворюю прислівники. С. 124-125, впр. 1- 8 |
|
|
97. |
11.04
|
Будую речення Пригадую знання про речення С. 126-127, впр. 1- 10
|
|
|
98. |
12.04 |
Розпізнаю і будую речення різних видів. С. 128-129, впр. 1- 6 |
|
|
99. |
14.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Творча робота над текстом « Весняний настрій». Висловлювання власної думки. |
|
|
100 |
17.04 |
Визначаю головні та другорядні члени речення. С. 130-131, впр. 1- 7 |
|
|
101 |
18.04 |
Визначаю головні та другорядні члени речення ( додатково ). |
|
|
102 |
19.04 |
Встановлюю зв'язок слів у реченні. С. 132-133, впр. 1- 10 |
|
|
103 |
24.04 |
Встановлюю зв'язок слів у реченні. ( додатково). |
|
|
104 |
25.04 |
Спостерігаю за однорідними членами речення. С. 134-135, впр. 1- 6 |
|
|
105 |
26.04 |
Складаю речення з однорідними членами. С. 136-138, впр. 1- 10 |
|
|
106 |
28.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання есе на тему «Чому я люблю свою Батьківщину» Висловлювання власної думки. |
|
|
107 |
01.05 |
Складаю речення з однорідними членами. ( додатково).
|
|
|
108 |
02.05 |
Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і умінь по темі « Речення».
|
|
знаходить у тексті його структурні частини [4МОВ 4.1]; формулює тему і мету тексту [4МОВ 4.1]; добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту [4МОВ 4.1]; складає план тексту та будує за ним текст [4МОВ 4.1]; 4МОВ 3.1 розрізняє різновиди текстів [4МОВ 4.1]; будує текст-опис, текст – міркування, есе і пояснює їх призначення [4МОВ 4.1]; використовує засоби зв’язку речень у тексті [4мОВ 4.1]; знаходить у тексті – міркування твердження, доказ і висновок [4МОВ 4.1]; будує розповіді, описи, міркування, есе [4МОВ 4.1].
|
109 |
03.05 |
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовую знання про речення. С. 138-139, впр. 1- 8 |
|
|
110 |
08.05 |
Застосовую знання про текст Пригадую будову тексту. С. 140-141, впр. 1- 11 |
|
|
111 |
09.05 |
Визначаю тему і мету тексту. С 142-143, впр. 1- 8 |
|
|
112 |
10.05 |
Складаю план тексту. С. 144-146, впр. 1- 8 |
|
|
113 |
12.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. Творення казки за опорними словами. Відтворення змісту побаченого творчо. |
|
|
114 |
15.05 |
Розрізняю різновиди текстів. С. 146 -148, впр. 1 - 8 |
|
|
115 |
16.05 |
Будую текст-опис. С. 149-150, впр. 1- 8 |
|
|
116 |
17.05 |
Будую текст – міркування. С. 150 -152, впр. 1- 8 |
|
|
117 |
22.05 |
Складаю есе. С. 152-154, впр. 1- 8 |
|
|
118 |
23.05 |
Повторення і узагальнення матеріалу про текст. ( додатково) |
|
|
119 |
24.05 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|
120 |
26.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання та написання есе. Створення письмових монологічних висловлень. |
|
|
121 |
29.05 |
Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю стилі текстів. С. 154-155, впр. 1- 6 |
|
|
122 |
30.05 |
Повторюю і застосовую вивчене Пригадую вивчене. С.156-157, впр. 1- 7 |
|
|
123 |
31.05 |
Застосовую знання з мови. С. 158-159, впр. 1- 7 |
|
|
|
|
|
|