УКРАЇНСЬКА МОВА 4 КЛАС 2 СЕМЕСТР

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови в 4 класі (підручник «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова, І частина) ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови в 4 класі

(підручник  «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова, І частина)

 ІІ семестр

 

Дата

Тема уроку

Корекція

Очікувальні результати

3чв

54.

09.01

           Пригадую числівники

Розпізнаю числівники в речення і тексті. С. 80 - 81, впр. 1-10

 

 

 

розпізнає в мовленні числівники, які відповідають на  питання скільки?  котрий?[4 МОВ 4.1]       

ставить питання до числівників.

 [4 МОВ 4.1];

правильно вимовляє і пише форми родового відмінка числівників  50, 60, 70, 80, 90, 100   [4 МОВ 4.1];

уживає правильні форми  числівників на позначення часу протягом доби  [4МОВ 4.1 ];

 

 

 

55.

10.01

Розпізнаю числівники в речення і тексті.

( додатково).

 

56.

11.01

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90,100.

С. 82 – 84, впр. 1-8

 

57.

13.01

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання есе на тему «Людина має творити добро»

Висловлює власні думки.

 

 

58.

16.01

 Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90,100.

(додатково).

 

 

59.

17.01

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби.

 С. 84 – 85, впр.1- 6

 

 

60.

18.01

Діагностувальна робота.

 Списування.

 

 

61.

23.01

             Досліджую  займенник

Аналіз діагностувальної роботи.

Розпізнаю займенники.

 С.86 – 87, впр.1 - 9

 

 

пояснює роль займенників у мовленні

[4МОВ 4.2];

розпізнає серед слів особові займенники

 [4 МОВ 4.2]; ставить до них питання;

відмінює особові займенники за зразком [4 МОВ 4.2];

правильно вживає займенники з прийменниками

 [4 МОВ 4.2];

використовує їх у власному мовленні для зв’язку речень у тексті та з метою уникнення повторів тих самих слів

[4 МОВ 4.2].

 

 розпізнає неозначену форму дієслів;

доречно використовує їх у мовленні[4 МОВ 4.1] [ 4 МОВ 4.2 ];

вживає дієслова у відповідних часових формах  [4 МОВ 4.1];

правильно записує особові закінчення дієслів у теперішньому і майбутньому часі, користуючись  алгоритмом з опорою на 3 – ю особу множини

 [4 МОВ 4.1];

ставить дієслова минулого часу у відповідну родову форму [4 МОВ 4.1];

правильно вимовляє і записує дієслова на

-ся [4 МОВ 4.1];

добирає дієслова, що найбільше відповідають мовленнєвій ситуації

[4 МОВ 4. 2].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розпізнає серед  слів прислівники і ставить до них питання [4МОВ 4.1] ;

правильно пише найуживаніші прислівники [4МОВ 4.1];

доречно вживає прислівники у власних висловленнях [4МОВ 4.2].

62.

24.01

Досліджую особові займенники.

 С. 88 – 89, впр. 1 - 8

 

63.

25.01

Досліджую особові займенники.

( додатково ).

 

 

64.

27.01

Розвиток зв’язного мовлення.

Письмовий переказ тексту « Допомога Дружка». Відтворення змісту прослуханого твору.

 

65..

30.01

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-оїособи.

 С. 90-92, впр. 1 - 8

 

66.

31.01

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-оїособи ( додатково).

 

67.

01.02

Досліджую відмінювання займенників

 3- ої особи. С. 92.94, впр. 1 - 10

 

68.

06.02

Розбираю займенники як частину мови. С. 94 – 96, впр. 1 - 9

 

 

69.

07.02

Діагностувальна робота.  Диктант.

 

 

70.

08.02

        Дізнаюся більше про  дієслово

Аналіз діагностувальної роботи.

Розпізнаю дієслова. с. 97-99, впр. 1-10

     

 

 

71.

10.02

Розвиток зв’язного мовлення.

Твір з власного досвіду за даним початком « Як я турбуюся про птахів». Висловлювання власної думки.

 

 

72.

13.02

Розпізнаю неозначену форму дієслова.

 с. 99-101, впр. 1- 8

 

73.

14.02

Змінюю дієслова за числами.

с.101-103, впр. 1-7

 

74.

15.02

Змінюю дієслова за числами.

 ( додатково).

 

75.

20.02

Визначаю часи дієслів.

 С. 103-105, впр. 1- 9

 

 

76.

21.02

Визначаю часи дієслів. ( додатково).

 

77.

22.02

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу. С. 106-107, впр. 1-7

 

78.

24.02

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання твору за серією малюнків «Калина».Використання інформації з прочитаного, почутого для створення власних висловлювань.

 

79.

27.02

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу ( додатково).

 

80.

28.02

Діагностувальна робота.

 Письмовий твір.

 

81.

01.03

Аналіз діагносту вальної роботи.

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу. С. 108 -109, впр. 1- 8

 

82.

06.03

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу ( додатково).

 

83.

07.03

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу. С. 110-111, впр. 1- 8

 

84.

08.03

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу. ( додатково)

 

85.

10.03

Розвиток зв’язного мовлення.

Твір – розповідь з елементами опису

« Моя матуся». Висловлювання власної думки.

 

 

86.

13.03

Утворюю дієслова минулого часу.

С. 112-113, впр. 1- 9

 

87.

14.03

Досліджую дієслова на – ся.

 С. 114 – 115, впр. 1- 9

 

88.

15.03

Розбираю дієслова як частину мови 

с. 116-117, впр. 1- 8

 

89.

20.03

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і умінь по темі

 « Дієслово».

 

 

90.

21.03

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення вивченого про дієслово.

 ( додатково)

 

 

 

91.

22.03

            Досліджую прислівник           

Спостерігаю за прислівниками.

с. 118 -119, впр. 1- 8

 

92.

24.03

Розвиток зв’язного мовлення.

Робота з деформованим текстом

 « Ласунка». Відтворює зміст тексту.

 

 

4чв

93.

03.04

 

Розпізнаю прислівники і прикметники.

С. 120 -122, впр. 1- 10

 

94.

04.04

Правильно записую прислівники.

 С. 123-124 впр. 1- 7

 

 

 

 

 

 

 

правильно інтонує та записує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією

 [4МОВ 4.1];

знаходить головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках [4МОВ 4.1];

встановлює зв'язок між словами за допомогою питань

 [ МОВ 4.1] ;

виявляє в речення однорідні члени [4МОВ 4.1];

складає речення  з однорідними членами, правильно їх інтонує і записує [4МОВ 4.1];

 

95.

05.04

Правильно записую прислівники.

( додатково).

 

 

96.

10.04

Утворюю прислівники.

 С. 124-125, впр. 1- 8

 

97.

11.04

 

                 Будую  речення

Пригадую знання про речення

С. 126-127, впр. 1- 10

 

 

98.

12.04

Розпізнаю і будую речення різних видів. С. 128-129, впр. 1- 6

 

99.

14.04

Розвиток зв’язного мовлення.

Творча робота над текстом « Весняний настрій». Висловлювання власної думки.

 

100

17.04

Визначаю головні та другорядні члени речення. С. 130-131, впр. 1- 7

 

101

18.04

Визначаю головні та другорядні члени речення ( додатково ).

 

102

19.04

Встановлюю зв'язок слів у реченні.

С. 132-133, впр. 1- 10

 

103

24.04

Встановлюю зв'язок слів у реченні.

( додатково).

 

104

25.04

Спостерігаю за однорідними членами речення. С. 134-135, впр. 1- 6

 

105

26.04

Складаю речення з однорідними членами. С. 136-138, впр. 1- 10

 

106

28.04

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання есе на тему «Чому я люблю свою Батьківщину»

Висловлювання власної думки.

 

107

01.05

Складаю речення з однорідними членами. ( додатково).

 

 

108

02.05

Діагностувальна робота.  Перевірка мовних знань і умінь по темі

« Речення».

 

 

 

 

 

 

знаходить у тексті його структурні частини [4МОВ 4.1];

формулює тему і мету тексту [4МОВ 4.1];

добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту [4МОВ 4.1];

складає план тексту

та будує за ним текст [4МОВ 4.1]; 4МОВ 3.1

розрізняє різновиди текстів [4МОВ 4.1];

будує текст-опис, текст – міркування, есе і пояснює їх призначення [4МОВ 4.1]; використовує засоби зв’язку речень у тексті [4мОВ 4.1];

знаходить у тексті – міркування твердження, доказ і висновок

 [4МОВ 4.1];

будує розповіді, описи, міркування, есе [4МОВ 4.1].

 

109

03.05

Аналіз діагностувальної роботи.

Застосовую знання про речення.

 С. 138-139, впр. 1- 8

 

110

08.05

       Застосовую знання про текст

 Пригадую будову тексту.

 С. 140-141, впр. 1- 11

 

 

111

09.05

Визначаю тему і мету тексту.

 С 142-143, впр. 1- 8

 

112

10.05

Складаю план тексту. С. 144-146,

 впр. 1- 8

 

113

12.05

 Розвиток зв’язного мовлення.

Творення казки за опорними словами.

Відтворення змісту побаченого творчо.

 

114

15.05

Розрізняю різновиди текстів.

С. 146 -148, впр. 1 - 8

 

115

16.05

Будую текст-опис. С. 149-150, впр. 1- 8

 

116

17.05

Будую текст – міркування.

 С. 150 -152, впр. 1- 8

 

117

22.05

Складаю есе. С. 152-154, впр. 1- 8

 

118

23.05

Повторення і узагальнення матеріалу про текст. ( додатково)

 

119

24.05

Діагностувальна робота. Диктант.

 

120

26.05

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання та написання есе.

Створення письмових монологічних висловлень.

 

121

29.05

Аналіз діагностувальної роботи.

Розрізняю стилі текстів.

 С. 154-155, впр. 1- 6

 

122

30.05

     Повторюю і застосовую вивчене

Пригадую вивчене. С.156-157, впр. 1- 7

 

123

31.05

Застосовую знання з мови.

 С. 158-159, впр. 1- 7

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2023
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку