Українська мова 5 клас
Контрольна робота. Тема: “Складне речення. Пряма мова. Діалог.
Українська мова 5 клас
Контрольна робота. Тема: “Складне речення. Пряма мова. Діалог.”
І рівень
1.Синтаксис вивчає :
а) будову речень
б) розділові знаки
в)будову речень і словосполучень
2. Яку помилку допущено в записі діалогу?
А то якось влітку Ява сказав:
Давай влаштуємо бій биків.
Га? — не відразу второпав я.
Ти пам’ятаєш, ми в клубі закордонне кіно дивилися «Тореадор»? Ага...
а) Не записано в один рядок
б) Не виділено слів автора
в) Не поставлено тире перед репліками
г) Неправильно поставлено розділові знаки перед словами автора
3. У реченні (розділові знаки пропущено) Ти сьогодні добре прожив день спитав батько слова автора стоять :
а) усередині прямої мови
б) немає слів автора
в) після прямої мови
г) перед прямою мовою
4.Вкажіть речення, яке відповідає схемі “П”, – а. (Розділові знаки пропущено).
а) Не на тебе ждать я буду поет відповідає.
б) І я зважився Дідусю, а ви візьмете мене з собою в море .
в) Хто знайшов колосок? спитав півник.
г) Богдан розсміявся Що ж я вам дам, коли маю тільки один пейзажний вірш 5.Речення І сказали товариші: «Хліб без пісні —життя без душі» побудоване за схемою:
а) «П?» — а.
б) А: «П ».
в) «П!» — а.
г) А: «П!»
6.Вже червоніють помідори, і ходить осінь по траві є реченням:
а) із прямою мовою;
б) зі вставним словом;
в) складним;
г) простим.
ІІ - III рівень
1. Спиши речення. Розстав розділові знаки. Накресли схему.
Христя питає чоловіка Чи не час вже обідати.
2. Поставте розділові знаки при діалозі:
Давай зробимо підводного човна раптом каже Олег.
Давай . А з чого не задумуючись ,кажу я.
Із старої напівзатопленої верби пропоную я.
Олег подумав і запитав А як
3.Спиши речення. Розстав розділові знаки, підкресли головні та другорядні члени.
Поблизу росли золоті явори але ніхто не бачив білих беріз.