Пропоную розробку уроку та презентацію, які допоможуть вчителю зацікавити учнів темою у вигляді казки; за допомогою різних форм роботи учні легко запам’ятають важливі правила.
2. Позначте рядки, у яких усі слова пишуться з м’яким знаком: А крад..кома, ослін..чик, виріз..блений, мал..ва; Б волос..кий, дівчинон..ці, зац..вірінькати, воєначал..ник; В ган..бити, ковал..ський, лос..йон, вигул..кнути; Г єреванс..кий, гет..манщина, віл..ха, нян..читися; Д консул..ський, буд..те, вит..охкувати, задзелен..чати; Е емул..сія, українс..кий, рибал..ство, перелаз..мо.
«Відгадаймо загадку-акровірш!» А я такий же, як знак розділовий Простий і відомий шкільній дітворі. Оце лиш в словах української мови Сумлінно пишусь не внизу, а вгорі. Твердість вимови вчу позначати, Роздільно навчаю також читати. Ось спробуй писати слово «ім’я» – Факт, що зразу потрібним стану і я!
АЛГОРИТМ ПРАВОПИСУ АПОСТРОФА Апостроф перед я,ю,є,ї пишеться: Апостроф не пишеться: 1.Після Б,П,В,М,Ф: м’ята, б’є. 2.Після твердого Р: пір’я. 3.Після префіксів і першої частини складних слів,що закінчуються на твердий приголосний:під’їзд, дит’ясла. 4.У слові ЛУК’ЯН і від нього всіх похідних: Лук’янівка, Лук’янченко 1.Після Б,П,В,М,Ф , якщо перед ними стоїть буква на позначення приголосного, крім Р, і належить до кореня: духмяний, різдвяний. Але: верб’я, торф’яний, черв’як. 2.Перед ЙО: мільйон,Воробйов. 3.Після (р/) : ряска, рюкзак.
Так ’ слова з апострофом; Ні ’ слова без апострофа. Черв..як, дзв..якнути, електрозв..язок, духм..яний, реп..ях, мавп..ячий, сап..ян, медв..яний, тім..я, бур..к, верб..я, кр..якати, ад..ютант, кр..юк, дит..ясла, Р..єпін, узгір..я, п..юре, шістдесят п..ятий, б..юро, М..юнхен. Завдання «Світлофор»