Семестрова контрольна робота з української мови
А п’яте люте
Б чотирнадцятьма зошитами
Вдва студенти
Г сорок чотири мішки
А мамо, сину, природо
Б земле, подруже, пану
В хлопцю, Юріє, Наталію
Г брате, Степане, крає
А не/красивий; не/теплий, а холодний; не/гатив ний
Б не/нависний; гриб не/отруйний; не/великий
Вне/дбалий; не/щирий; не/правдивий
Г не/високий, а низький; обкладинка не/красива; не/холодна, а тепла зима
А яскраво/фіолетовий, україно/мовний, загально/людський
Бчервоно/синій, науково/дослідний, молочно/кислий
Вкисло/молочний, чорно/земний, жовто/гарячий
Г північно/західний, вічно/зелений, світло/жовтий
Прочитай текст. Виконай завдання 5 і 6.
(5) – Що це було? – вражено скрикнув я (за М.Чумарною). |
|
||
|
(0,5 б) |
||
|
(0,5 б) |
Прага- _________________________________________________________________________________
Чехія- _________________________________________________________________________________
Буг- __________________________________________________________________________________
Париж- ________________________________________________________________________________
Волноваха- _________________________________________________________________________
8.Зробіть синтаксичний розбір речення, назвіть частини мови . (2 б)
Ожили під дубовою корою мурашки, вилазять на сонце, на волю.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________
9. Провідміняйте числівник 678 (2б)
Н.____________________________________________________________________________________
Р.____________________________________________________________________________________
Д.____________________________________________________________________________________
З.____________________________________________________________________________________
О.___________________________________________________________________________________
М. ___________________________________________________________________________________
10. Установіть відповідність (2б)
Фразеологізм Значення
1 грати в одну дудку А бути лідером у якійсь справі
2 грати першу скрипку Б добре виконувати музичний твір
3 два чоботи – пара В діяти однаково, згуртовано
4 двох слів не зв’яже Г не вміти вільно висловити думку
Д схожі між собою колом занять
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
11. Відредагуйте речення, позначте частини мови.
1 Найбільш цікавішою була розповідь учителя. 2 Він самий найкращий у світі. (2 б)