Про матеріал
Закріплюємо поняття про речення як функціональну одиницю мовлення, розширюємо уявлення про розділові знаки наприкінці розповідних речень, навчаємося правильно інтонувати речення.
Гра «Так чи ні». Каліграфічна хвилинка. Виконання вправи 1 (с.97) та завдань до неї. Визначення ознак поняття «розповідне речення». Дослідження назви «розповідне речення». Робота з підручником.
Ознайомлення з правилом, с.97; аналіз його змісту. Виконання вправ 2, 3; с.97. Самостійне опрацювання правила на с.98. Коментоване письмо (вправа 4, с.98). Пояснювальний слуховий диктант. Тест. Домашнє завдання . Вивчити правила, с.97-98. Виконати вправу 5 (с.98). Поміркувати, що об’єднує вірші А. Костецького «Весна» та С. Дерманського «Чудо із чудес».