Про матеріал
Формуємо вміння використовувати в мовленні речення, різні за метою висловлювання і за інтонацією, збагачуємо словниковий запас, спонукаємо дотримувати правил дорожнього руху. Хвилинка каліграфії . Словникова робота. Гра «Знайди "зайве" речення». Повідомлення теми уроку і мотивація навчальної діяльності. Сприймання й первинне осмислення матеріалу. Знайомство з терміном «спонукальне речення». Читання визначення за підручником 1 (с.101). З’ясування суттєвих ознак граматичного явища. Виконання вправи 1 (с.101). Утворення спонукальних слів-дій від запропонованих. Списування. Вправа 2, с.101.Робота над вимовою і написанням слова «черговий». Роботаз підручником. Вибіркове письмо. Вправа 4, с102. Робота з опорною схемою-таблицею «Речення». Домашнє завдання. Вивчити правило на с.101. Вправа 6, с.102.