Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Українська мова в інтегроованому курсі 1 клас "Поповнюю свій словник назвами свійських тварин та їх дитинчат"

Про матеріал
Конспект уроку української мови в інтегрованому курсі для 1 класу розроблений відповідно до Типової програми, розробленою під керівництвом Р.Б.Шияна.
Перегляд файлу

Українська мова в інтегрованому курсі

Тема Поповнюю свій словник назвами свійських тварин та їх дитинчат (навчаюсь вимовляти, читати, записувати).

Мета. Продовжити формувати уявлення  дітей про свійських тварин ознайомити дітей з умовами утримання свійських тварин у рідному краї, формувати мовленнєву компетентність; цінувати любов до тварин.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Емоційний настрій учнів на урок.

  • Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Яким ви хочете, щоб він був?

Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці.

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

  • Тварини будуть головними героями сьогоднішнього уроку. Ви будете разом з  ними виконувати поставлені завдання.

ІV. Основна частина.

  • Діти, сьогодні вранці, коли я йшла до школи, знайшла пакунок. Ось він. Я вирішила принести його в школу і разом з вами зазирнути туди. Але він чомусь не відкривається. Ось погляньте, що це за лист?

«Я чарівний пакунок, відкриюся тільки тоді, коли ви відгадаєте загадки.»

Загадки.

Ніс в сметані в нього й ротик, відгадайте, хто це? (Котик)

Не дід, а з бородою, не бик а з рогами, не корова, а доїться. (Коза)

Сама строката, їсть зелене, дає біле. (Корова)

 Хто не пряде, не тче, а людей одягає? (Баран, вівця)

 У кого роги довші за хвіст? (Коза)

 Хвіст гачком, ніс п'ятачком. (Свиня)

І ввечері і зранку 
Вартую я на ґанку. 
І кусаю, і гарчу - 
В дім чужих не пропущу. (Собака)

Стоїть в стайні,
Вівса просить.
І на собі
Хлопців носить.(Кінь)

  • Про кого ці загадки? Як назвати ці відгадки одним словом? Чому їх називають свійськими тваринами?
  • Сьогодні ми поговоримо про свійських тварин рідного краю. Згадаємо, чим вони корисні людині і як людина повинна піклуватися про свійських тварин.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь учителя «Як з'явилися свійські тварини»

  •    Дуже давно, коли ще не було міст, машин і книг, люди меш­кали в печерах. Вони боялися величезних страшних хижаків. На­шим пращурам постійно хотілося їсти, дуже рідко вони знаходили собі їжу. Одного разу одна розумна людина почала підгодовувати вовків, які ходили біля її житла. Поступово вовки стали добрішими, а їх дитинчата звикли до людини, почали жити поряд із нею. Вони стали вже не дикими, а свійськими.             

Так з'явилися собаки. Вони навчились охороняти людину від ворогів, допомагали їй шукати і добувати собі їжу. Минав Час. Кіль­кість друзів людини поміж тварин зростала. Тепер людина вже не могла жити без своїх свійських друзів і помічників.

 Чим свійські тварини відрізняються від диких? (Люди годують їх, будують їм житла, піклуються про їх потомство.)

 Чим вони платять людям за їх любов, ласку, увагу? До свійських тварин належать не лише різноманітні звірі. А хто ще?

 Правильно, свійські тварини — це ще і птахи (кури, гуси, качки), і риби (короп), і комахи (бджоли).    

 2. Гра «Посели тваринку»

-  Кожна свійська тварина живе в особливому  будиночку. Підкажіть, як вони називаються?

Корова – корівник.

Свиня – свинарник.

Кінь – конюшня.

Вівця – вівчарня.

3. Розповідь дітей про своїх свійських тварин.

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Осмислення знань.

 1. Музична дидактична гра. «Хто як кричить?

Загубились цуценята.

Кличуть маму, кличуть  тата. Як? (Гав, гав.)

А у киці дітки чемні.

 Розмовляють так приємно. Як? (Няв няв, няв)

Поросятко кличе друзів.

Щоб погратися на лузі. Як?(Хрю, хрю, хрю)

А малята наші знають

Як корівка всіх гукає. Як? (му, му, му)

2. Гра «Чиє дитинча?» 

1)Учитель називає дорослу тварину, а діти — дитинчат цієї тва­рини.

Наприклад:

Свиня — (поросята)

Корова — (телята)  

Качка — (качата) 

Гусак — (гусенята)

Кінь — (лошата)

Вівця — (ягнята) 

Кішка — (кошенята)

3. Друкування назв тварин: котик, собака, курка, корова, гусак.

VІІІ. Підсумок уроку

  • Що люди одержують від тварин? Назвіть продукти харчування, які отримуємо від свійських тварин?

 

 

docx
Додав(-ла)
Зроль Наталія
Додано
20 березня
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку