Урок - історична естафета/квест " Римська республіка".

Про матеріал

Урок повторення, узагальнення для групової роботи на уроці під час офлайн та онлайн навчання. Для 6 класу з теми " Римська республіка". Мета: шляхом використання ігрових форм роботи (історична естафета /

квест ) закріпити та систематизувати знання учнів про час існування

республіки у Римі; розвивати вміння, навички, командної роботи;

виховувати в учнів почуття патріотизму, толерантності, поваги до

історичного минулого.

Перегляд файлу

Конспект уроку з історії Стародавнього світу у 6 класі

«Римська Республіка»

(урок-узагальнення)

Автор розробки: Рябінін Михайло Миколайович

Мета: шляхом використання ігрових форм роботи (історична естафета / квест ) закріпити та систематизувати знання учнів про час існування  республіки  у Римі; розвивати вміння, навички, командної роботи; виховувати в учнів почуття патріотизму, толерантності, поваги до історичного минулого.

Тип уроку: урок узагальнювального повторення.

Вид уроку: урок – історична естафета ( квест).

Обладнання: настінна карта, історичні атласи, роздавальний матеріал з QR кодами.

Очікувані результати:

Після цього уроку учні зможуть:

вільно володіти вивченим матеріалом, застосовувати набуті знання та вміння в новій навчальній ситуації;

називати час громадянської війни у Римі, реформи братів Гракхів диктатури Гая Юлія Цезаря; описувати повсякденне життя римлян, архітектурні пам'ятки.

 Хід уроку

 

І. Організаційний, мотиваційний етап. Налаштування на роботу.

Оголошення дітям формату уроку. Для початку треба сформувати команди. За допомогою прийома “ Мозаїка” об’єднуємо учнів в 4 команди (Мозаїка. Дітям видаються частини тексту або зображення, і вони повинні знайти дітей, у яких є інші частини цього тексту або зображення)

Разом визначаємо, що за спільна фраза вийшла - Озвучення епіграфа до уроку “Перемога залежить від доблесті легіонів”. Спілкування з учнями щодо того, хто міг сказати ці слова та яке їх значення.

За потреби обрати 2-3 представників учнів для запису та ведення рейтингу.

 ІІ. Етап проведення квесту - Узагальнення та систематизація знань.

Команди отримують інструкції до роботи та проходження зупинок квесту. ( Додаток 1)

Вчитель з помічниками оголошують початок та кінець зупинок, фіксують проміжні результати.

ІІІ. Підведення підсумків

Визначення переможця. Виставлення оцінок. Заповнення карток з оцінювання роботи групи та самооцінювання ( Додаток 2).

ІV. Домашнє завдання

Підготуватися до тематичного оцінювання

Для додаткової оцінки виконати завдання на вибір.

Висловлюю думку/написання есе

1. Висловіть судження, чому брати Гракхи зазнали невдачі. За яких умов вони могли перемогти?

2. Під час Другої Пунічної війни римський народ проявив високу єдність і патріотизм. Що, на вашу думку, спонукало римських громадян в І ст. до н. е. воювати між собою та проявляти жорстокість до своїх співгромадян?

3. Поміркуйте, чому республіканський устрій не зміг запобігти громадянським війнам у Римі. Висловіть судження, якими засобами варто вирішувати суперечності між різними верствами населення та партіями всередині країни.

 

 

 

Додаток 1

Інструкція до роботи команди

 

І. Визначитися з назвою команди та девізом. ( назву команди вписати в картку по центрі стола). Розподілити обов’язки команди: обрати лідера, секретаря, секунданта, спікера). Час на опрацювання - 5 хв.

Оцінювання: 3 б. своєчасність виконання завдання. 1 б за оригінальність назви.

ІІ. Проходження квесту. Квест має 6 зупинок. Кожна зупинка оцінюється в балах від 1 до 5. Початок та кінець зупинки оголошує вчитель. Слідкуємо за часом. Секретар команди буде вести записи в картку Команди.  Спочатку за qrкодом відкрийте інтерактивне поле зупинок квесту.

  1. Зупинка - Розгадування ребусу. Оцінювання в 2 б. Час виконання 5 хв.
  2. Зупинка - Онлайн вправа- з’єднай пари.  Оцінювання в 2 б. Час виконання 5 хв.
  3. Зупинка- Пошук відповіді в відео. Оцінювання в 3 б. Час виконання 5 хв.
  4. Зупинка Вікторина “ Правда, брехня). Оцінювання в 4 б. Час виконання 5- 7 хв.
  5. Зупинка- Розгадки Анаграмм. Оцінювання в 2 б. Час виконання 5  7 хв.
  6. Зупинка - “ Що я бачу навкруги” подорож до Риму. Оцінювання в 5 б. Час виконання 5-7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Картка роботи команди

Назва команди____________________________

Девіз ____________________________________________________

Учасники________________________________________________________________________________________________________________________

 

Номер зупинки

Відповідь

Бал ( заповнюється командою)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листок самооцінювання та взаємооцінювання __________________________

 

Ім’я та прізвище

1

2

3

4

5

Активно приймав/ла участь в обговоренні завдань

 

 

 

 

 

Завдання мені були ….

 

 

 

 

 

Я пропонув/ла власні ідеї та варіанти відповідей

 

 

 

 

 

Я гарно поводився/поводилась під час роботи команди

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку