Урок - конференція з літературного читання в 3 класі "Зимові свята. Традиції святкування".

Про матеріал
Урок – конференція у 3 класі Тема уроку: «Зимові свята. Традиції святкування» Мета та завдання уроку: 1. Актуалізувати знання учнів про народні звичаї в Україні та Великій Британії, пов’язані із зимовими святами; 2. Розвивати усне мовлення учнів, збагачувати їх словниковий запас; 3. Продовжувати навчатися роботі в групах та парах, аналізувати, робити висновки та узагальнення; 4. Виховувати інтерес та повагу до традицій народів України та Великої Британії. Місце: класна кімната Час: 1 година (30 хвилин, перерва – 10 хвилин, 30 хвилин) Тип уроку: бінарний урок – конференція Обладнання: ноутбук, проектор, маркерна дошка, екран, дидактичний та роздавальний матеріал.
Перегляд файлу

Урок – конференція у 3 класі

Тема уроку: «Зимові свята. Традиції святкування»

Мета та завдання уроку:

  1. Актуалізувати знання учнів про народні звичаї в Україні та Великій Британії, пов’язані із зимовими святами;
  2. Розвивати усне мовлення учнів, збагачувати їх словниковий запас;
  3. Продовжувати навчатися роботі в групах та парах, аналізувати, робити висновки та узагальнення;
  4. Виховувати інтерес та повагу до традицій народів України та Великої Британії.

Місце: класна кімната

Час: 1 година (30 хвилин, перерва – 10 хвилин, 30 хвилин)

Тип уроку: бінарний урок – конференція

Обладнання: ноутбук, проектор, маркерна дошка, екран, дидактичний та роздавальний матеріал.

Хід уроку

Блок № 1. Вітання (2 хв.)

-         Доброго дня всім присутнім на уроці.

-         Сьогодні ми проводимо незвичайний урок – конференцію. Ви на короткий час станете учасниками наукової конференції. Прошу вас бути активними, толерантними та творчими.

-         Перед початком роботи в своїх долоньках зробіть сердечко та передайте його тепло с повагою, з побажанням наснаги на уроці вашим однокласникам.

 

-         Hello everyone. Today we are going to take part in the scientific conference. Be active and creative. Good luck in your activity.

 

 

 

 

-         Let`s pass this heart to you classmates and wish them inspiration.

Блок № 2. Мотивація учбової діяльності (10 хв.)

а) Очікування від уроку (робота з маркерною дошкою. На дошці фіксуються думки дітей)

 

 

 

 

 

б) Складання асоціативного куща.

 

 

- Діти, пропоную вам пригадати зимові свята, які ви знаєте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в) СловоBall

 

- А зараз пограємо в мовленнєву гру, яка називається СловоBall.

Ймовірні слова:

сніг – snow

сніжна кулька – snowball

сніжинка – snowflake

снігова баба – snowman

свято – holiday

мороз – frost

віхола – snowstorm

бурулька – icicle

подарунок – present

ялинка – Christmas Tree

ковзани – skates

лід – ice

Ймовірні відповіді:

-         Працювати у групах;

-         Виступити із проектом;

-         Спілкуватися із однолітками;

-         Отримати гарні враження;

-         Дізнатися нового;

-         Показати свої досягнення та вміння.

 

 

 

- What English holidays do you know?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-         Уявімо, що у вас є слово у вигляді м’яча. Кидаючи слово з теми «Зима» українською мовою ви отримуєте м’яч  з англійським словом, і навпаки.

Блок № 3. Повідомлення теми та мети уроку. (1-2 хв.)

-         Чи ви здогадалися, яка тема нашого уроку – конференції?

          (Відповіді дітей)

-         Мета нашого уроку – пригадати  традиції святкування зимових свят в Україні та Великій Британії, вчитися працювати в групах, поважати народні традиції рідної країни та країни, мова якої вивчається.

 

Українська фізкультхвилинка «Посмішка» (2 хв.)

Блок 4. Підготовка до роботи в групах. (до 15 хв.)

Дітям пропонується об’єднатися в чотири групи, кожна з яких отримує завдання, вони пригадують правила роботи в групах та з яких частин складається текст.

  1. Складання скрайбінгу з назвою зимового свята
  2. Складання тексту про це свято. (Текст записаний на окремих картках. Діти повинні логічно розставити дані речення, щоб утворився текст та прочитати його).
  3. Готуючись до уроку, діти вивчали вірші, загадки, колядки, щедрівки та пісні, а також готували міні – проекти до теми уроку.
  4. Робота кожної групи завершується закріпленням матеріалу у вигляді перегляду мультфільмів про Різдво каналу «Плюс Плюс».

Перерва (10 хв.)

Робота в групах (20 хв.)

Діти повертаються на урок до класної кімнати.

Пригадують тему та завдання уроку.

Далі іде презентація роботи груп: виступають перші дві групи з перервою на англійську фізкультхвилинку “Head, shoulders, knees and toes” (2 хв.)

Потім презентацію завершують інші 2 групи учнів.

Блок 5. Рефлексія (5-6 хв.) Прес-конференція.

Прес-конференція проводиться у вигляді питання – відповідь. Питання задають кореспонденти, відповідають учасники груп.

Питання:

  1. Канал «1+1». Будь ласка, поясніть нам, що таке Boxing Day?

Ймовірна відповідь: It is the second day of Christmas celebration. Traditionally at this day rich people usually present poor people with boxes full of food and clothes.

 

 

 

 

 

 

  1. Журнал «Пізнайко». В Шотландії є зимове свято, яке відзначають 31 грудня. Що це за свято Hogmanay?

Ймовірна відповідь: Hogmanay it is New Year's Eve in Scotland. Usually it is celebrated with fire show, fireworks, different parties and park amusement.

 

 

 

 

 

 

 

-         Шановні учасники конференції добігла кінця. Чи справдилися ваші очікування на початку уроку. (Діти працюють с маркерною дошкою). Прошу вас підготуватися до самооцінки вашої роботи на уроці.

 

 

 

 

 

  1. The Newspaper  “The Times”. We heard about such Ukrainian tradition, where people for Christmas eat “kutia”. What is “kutia”?

Ймовірна відповідь: На Різдво за українською традицією їдять особливу кашу, в яку добавляють мак, солодощі та мед. Зерно пшениці символізує собою достаток, солодощі – успіх у справах, а мак – діточок в родині.

 

 

  1. The Newspaper «Daily Express». Why people celebrate St. Nicholas Day on the 19th of December?

Ймовірна відповідь: За легендою Святий Миколай приносить подарунки дітям на нужденним саме 19 грудня один раз на рік бо це його День народження.

Блок №6. Підсумок уроку (3-4 хв.)

  1. Самооцінку своєї роботи на уроці діти проводять за допомогою різнокольорових фішок. (Червоний – урок сподобався, синій – не задоволений уроком)
  2. Оцінювання вчителем роботу дітей на уроці.
  3. Домашнє завдання.

-         Діти, на уроці ви показали свої знання, а також дізналися щось нове. Будь ласка, поділіться з вашими батьками тим, що почули сьогодні на уроці. Дякую вам за співпрацю.

 

docx
Додано
14 серпня 2023
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку