Урок – конференція у 3 класі
Тема уроку: «Зимові свята. Традиції святкування»
Мета та завдання уроку:
Місце: класна кімната
Час: 1 година (30 хвилин, перерва – 10 хвилин, 30 хвилин)
Тип уроку: бінарний урок – конференція
Обладнання: ноутбук, проектор, маркерна дошка, екран, дидактичний та роздавальний матеріал.
Хід уроку
Блок № 1. Вітання (2 хв.) |
|
- Доброго дня всім присутнім на уроці. - Сьогодні ми проводимо незвичайний урок – конференцію. Ви на короткий час станете учасниками наукової конференції. Прошу вас бути активними, толерантними та творчими. - Перед початком роботи в своїх долоньках зробіть сердечко та передайте його тепло с повагою, з побажанням наснаги на уроці вашим однокласникам.
|
- Hello everyone. Today we are going to take part in the scientific conference. Be active and creative. Good luck in your activity.
- Let`s pass this heart to you classmates and wish them inspiration. |
Блок № 2. Мотивація учбової діяльності (10 хв.) |
|
а) Очікування від уроку (робота з маркерною дошкою. На дошці фіксуються думки дітей)
б) Складання асоціативного куща.
- Діти, пропоную вам пригадати зимові свята, які ви знаєте.
в) СловоBall
- А зараз пограємо в мовленнєву гру, яка називається СловоBall. Ймовірні слова: сніг – snow сніжна кулька – snowball сніжинка – snowflake снігова баба – snowman свято – holiday мороз – frost віхола – snowstorm бурулька – icicle подарунок – present ялинка – Christmas Tree ковзани – skates лід – ice |
Ймовірні відповіді: - Працювати у групах; - Виступити із проектом; - Спілкуватися із однолітками; - Отримати гарні враження; - Дізнатися нового; - Показати свої досягнення та вміння.
- What English holidays do you know?
- Уявімо, що у вас є слово у вигляді м’яча. Кидаючи слово з теми «Зима» українською мовою ви отримуєте м’яч з англійським словом, і навпаки. |
Блок № 3. Повідомлення теми та мети уроку. (1-2 хв.) |
|
- Чи ви здогадалися, яка тема нашого уроку – конференції? (Відповіді дітей) - Мета нашого уроку – пригадати традиції святкування зимових свят в Україні та Великій Британії, вчитися працювати в групах, поважати народні традиції рідної країни та країни, мова якої вивчається. |
|
Українська фізкультхвилинка «Посмішка» (2 хв.) |
|
Блок 4. Підготовка до роботи в групах. (до 15 хв.) |
|
Дітям пропонується об’єднатися в чотири групи, кожна з яких отримує завдання, вони пригадують правила роботи в групах та з яких частин складається текст.
|
|
Перерва (10 хв.) Робота в групах (20 хв.) Діти повертаються на урок до класної кімнати. Пригадують тему та завдання уроку. Далі іде презентація роботи груп: виступають перші дві групи з перервою на англійську фізкультхвилинку “Head, shoulders, knees and toes” (2 хв.) Потім презентацію завершують інші 2 групи учнів. |
|
Блок 5. Рефлексія (5-6 хв.) Прес-конференція. |
|
Прес-конференція проводиться у вигляді питання – відповідь. Питання задають кореспонденти, відповідають учасники груп. Питання:
Ймовірна відповідь: It is the second day of Christmas celebration. Traditionally at this day rich people usually present poor people with boxes full of food and clothes.
Ймовірна відповідь: Hogmanay it is New Year's Eve in Scotland. Usually it is celebrated with fire show, fireworks, different parties and park amusement.
- Шановні учасники конференції добігла кінця. Чи справдилися ваші очікування на початку уроку. (Діти працюють с маркерною дошкою). Прошу вас підготуватися до самооцінки вашої роботи на уроці. |
Ймовірна відповідь: На Різдво за українською традицією їдять особливу кашу, в яку добавляють мак, солодощі та мед. Зерно пшениці символізує собою достаток, солодощі – успіх у справах, а мак – діточок в родині.
Ймовірна відповідь: За легендою Святий Миколай приносить подарунки дітям на нужденним саме 19 грудня один раз на рік бо це його День народження. |
Блок №6. Підсумок уроку (3-4 хв.) |
|
- Діти, на уроці ви показали свої знання, а також дізналися щось нове. Будь ласка, поділіться з вашими батьками тим, що почули сьогодні на уроці. Дякую вам за співпрацю. |