Підсумковий урок - квест у 6 класі
Мета: в ігровій формі систематизувати та узагальнити вивчений матеріал протягом року; розвивати культуру зв’язного мовлення, пам'ять, увагу школярів, їх логічне мислення, творчу уяву, кмітливість, уміння використовувати навчальний час, акумулювати власні знання під час опрацювання завдань; формувати естетичні смаки учнів; виховувати почуття любові до книг.
Тип уроку: узагальнення і систематизація.
Вид уроку: урок – квест.
Обладнання: картки із завданнями, алфавіт, комп’ютер.
Хід уроку – квесту
І. Організаційний момент.
ІІ. Оголошення теми уроку та його завдань.
ІІІ. Робота над темою уроку
1 Оголошення правил і маршруту
Правила:
1. Учитель розподіляє клас на дві команди.
2. Учні обирають назву та капітана для своєї команди.
3. команди отримують маршрутний лист(завдання) за яким необхідно слідувати і виконати всі завдання.
4. Учитель контролює хід гри і на дошці веде облік отриманих балів.
Маршрут:
2. 1. Станція «З якої я країни?».
Необхідно зайти відповідність між письменником і країною в якій він жив
1. Жуль Верн |
А. Англія |
2. М.В.Гоголь |
Б. Шотландія |
3. Роберт Бернс |
В. Німеччина |
4. Мацуо Басьо |
Г. Франція |
5. Чарльз Діккенс |
Д. Японія |
6. Мікаель Андреас Гельмут Енде |
Е. Росія |
2. Станція «Знайди, з під чийого я пера?»
Необхідно встановити відповідність між письменником і вивченим твором.
1. Жуль Верн |
А. «Товстий і тонкий» |
2. М.В.Гоголь |
Б. «Маленький принц» |
3. А.П.Чехов |
В. «Жага до життя» |
4. Джек Лондон |
Г. «П’ятнадцятирічний капітан» |
5. В.Г.Короленко |
Д. «Ніч перед Різдвом» |
6. А. де Сент – Екзюпері |
Е. «Запах думки» |
7. Р.Дуглас Бредбері |
Є. «Сліпий музикант» |
8. Р.Шеклі |
Ж. «Усмішка» |
3. Станція «Зашифрована назва». (алфавіт)
Прочитай назву твору.
1. «яттиж од агаж»
2. «Зпх дмк»
3. «пий-слі кант-зи-му»
4. «24 22 17 12 29 15 1»
5.
4. Станція «Віднови послідовність». (комп’ютер)
Завдання полягає в тому, що необхідно розташувати слайди в хронологічному порядку. ( послідовність подій у творі) М.В.Гоголь «Ніч перед Різдвом»
5. Станція «Знайди, звідки предмет?»
Необхідно для кожного зображення знайти домівку ( вказати назву твору)
6. Станція «Пазл»
Учні повинні скласти пазл і вірно назвати автора та назву твору, зображену на складеній картинці.
ІV. Підсумок уроку.
Слово вчителя.
Діти, ви впоралися з завданням і це принесло вам задоволення. А ще, на додачу до задоволень, переверніть картинку зі складеним пазлом. Що ви бачите? Так, це ще один план – маршрут, а приведе він до скарбу, сміливіше йдіть ним ( маршрут прокладено по класній кімнаті, в шафі якої знаходиться коробка з солодощами і невеликими аркушами на яких надрукована «Література для читання влітку»). Це і є ваша нагорода, а в щоденники поставте самі оцінки, на які ви заслужили.
1