Використання методу проектів при вивченні теми «Жанр детективної літератури в творах Артура Конан Дойля».
Ключове питання :
В чому секрет популярності детективного жанру і літературного довголіття Шерлока Холмса – героя оповідань англійського письменника Артура Конан Дойля?
Тематичні питання :
1. Внесок письменника Артура Конан Дойля в розвиток жанру детективної літератури.
2.Що говорить Шерлок Холмс про систему накопичення знань?
3.Які науки, з якими він був добре обізнаний, сталися йому в пригоді?
4.Що говорить він про свою професію?
5.Як ставився Холмс до своїх клієнтів, людей, що постраждали від злочинів?
6.Що приваблювало доктора Ватсона в характері свого приятеля?
7.Як Холмс діє?
8.Що це за дедуктивний метод? Як Холмс ним користується?
9.Які риси характеру допомагали Шерлоку Холмсу розплутувати вузли найскладніших злочинів?
10. Герої Конан Дойля в кіно.
Зміст мультимедійної презентації :
1 стпрінка – Назва проблеми, автори, (може бути портрет письменника)
2сторінка – „Нас зацікавило: (далі йде ключове запитання).Можливі ілюстрації до твору.
3 сторінка – Ми з`ясували, що......
4 сторінка – Ми довідалися, прочитали, знайшли.....
5 сторінка – Ми зробили висновок, що ....
6 сторінка – Ми використали наступні джерела :........
Рекомендована література :
1 Оповідання Артура Конан Доля: „Голубий карбункул”, „Етюд в багрових тонах” 1,2 глави, „Пістрява стрічка”, „Спілка рудих”, „Собака Баскервілів”, „Знак чотирьох”, „Таємниця Боскомської долини” та інші.
2.Підручник „Зарубіжна література ”.
3.Матеріали кабінету зарубіжної літератури (спеціалізована виставка).
Послідовність та зміст роботи в групах
1.Ознайомлення з методом проектів.
2.Вступна лекція з теми „Жанр детективної літератури в творах Едгара Алана По, Агати Крісті, Жоржа Сіменона та Артура Конан Дойля”.
3.Утворення творчих груп.
4.Установчий урок: визначення проблеми, розподіл завдань, визначення форм роботи та кінцевого результату.
5.Читання текстів, підбір матеріалів.
6.Робота в творчих групах над тематичними питаннями.
7.Робота над презентацієй.
8.Консультації (кабінет зарубіжної літератури, кабінет інформатики, бібліотека).
9.Урок-презентація.