Урок - підсумковий за проектом, тема: «Жанр реальної фантастики в творах Рея Бредбері, Герберта Уеллса, Айзека Азімова – погляд на людство».

Про матеріал
Тема проекту: «Жанр реальної фантастики в творах Рея Бредбері, Герберта Уеллса, Айзека Азімова – погляд на людство». Проект проводиться в межах предмету зарубіжна література, близькі до теми проекту предмети мистецтво та інформатика. Проект розрахований на учнів 12– 13 років. Задачі проекту: формування різноманітних ключових компетенцій: :рефлексивних, пошукових, дослідницьких, уміння й навички роботи в співробітництві, навички оціночної самостійності, менеджерські уміння й навички, комунікативні вміння, презентаційні вміння й навички.
Перегляд файлу

Використання методу проектів при вивченні теми «Жанр детективної літератури в творах Артура Конан Дойля».

 

Ключове питання :

В чому секрет популярності детективного жанру і літературного довголіття Шерлока Холмса – героя оповідань англійського письменника Артура Конан Дойля?

 

Тематичні питання :

1. Внесок письменника Артура Конан Дойля в розвиток жанру детективної літератури.

2.Що говорить Шерлок Холмс про систему накопичення знань?

3.Які науки, з якими він був добре обізнаний, сталися йому в пригоді?

4.Що говорить він про свою професію?

5.Як ставився Холмс до своїх клієнтів, людей, що постраждали від злочинів?

6.Що приваблювало доктора Ватсона в характері свого приятеля?

7.Як Холмс діє?

8.Що це за дедуктивний метод? Як Холмс ним користується?

9.Які риси характеру допомагали Шерлоку Холмсу розплутувати вузли найскладніших злочинів?

10. Герої Конан Дойля в кіно.

 

Зміст мультимедійної презентації :

1 стпрінка – Назва проблеми, автори, (може бути портрет письменника)

2сторінка – „Нас зацікавило: (далі йде ключове запитання).Можливі ілюстрації до твору.

3 сторінка – Ми з`ясували, що......

4 сторінка – Ми довідалися, прочитали, знайшли.....

5 сторінка – Ми зробили висновок, що ....

6 сторінка – Ми використали наступні джерела :........

 

Рекомендована література :

1 Оповідання Артура Конан Доля: „Голубий карбункул”, „Етюд в багрових тонах” 1,2 глави, „Пістрява стрічка”, „Спілка рудих”, „Собака Баскервілів”, „Знак чотирьох”, „Таємниця Боскомської долини” та інші.

2.Підручник „Зарубіжна література ”.

3.Матеріали кабінету зарубіжної літератури (спеціалізована виставка).

 

Послідовність та зміст роботи в групах

1.Ознайомлення з методом проектів.

2.Вступна лекція з теми „Жанр детективної літератури в творах  Едгара Алана По, Агати Крісті, Жоржа Сіменона та Артура Конан Дойля”.

3.Утворення творчих груп.

4.Установчий урок: визначення проблеми, розподіл завдань,  визначення форм роботи та кінцевого результату.

5.Читання текстів, підбір матеріалів.

6.Робота в творчих групах над тематичними питаннями.

7.Робота над презентацієй.

8.Консультації (кабінет зарубіжної літератури, кабінет  інформатики, бібліотека).

9.Урок-презентація.

 

docx
Додав(-ла)
Корнєва Тетяна
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку