29 червня о 18:00Вебінар: Практика вдумливого читання: поради для роботи в початковій школі (і не тільки)

УРОК - ПРЕЗЕНТАЦІЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПРОЕКТУ „ СПЛАНУЙ СВОЄ СВЯТО З ТОЧКИ ЗОРУ МЕНЕДЖЕРА ТА ЕКОНОМІСТА”.

Про матеріал

Урок презентация "Спланируй свой праздник с точки зрения менеджера экономиста"

Цель: развить возможности компьютерных технологий для обучения экономики, научить проводить самостоятельно исследования в рамках поисковых систем.

Перегляд файлу

УРОК  - ПРЕЗЕНТАЦІЯ  МУЛЬТИМЕДІЙНОГО  ПРОЕКТУ

„ СПЛАНУЙ  СВОЄ  СВЯТО  З  ТОЧКИ  ЗОРУ  МЕНЕДЖЕРА  ТА  ЕКОНОМІСТА”.

 

 

Мета  уроку: усвідомити можливості ефективного застосування комп’ютерних технологій для навчання економіки, навчити  проводити  самостійне навчальне дослідження для того, щоб поглиблювати вміння збирати інформацію, аналізувати дані, обробляти та представляти їх. 

Підвищити самооцінку учнів, розвинути навички зв’язного мовлення, навчити аргументовано  висловлювати свою думку, стисло її формулювати. Розширювати межу творчої діяльності, розвивати вміння працювати в групі.

Тип уроку: узагальнення знань.

Форма проведення: презентація проекту.

 

Попередня  підготовка

За 5 тижнів до уроку вчитель ознайомлює учнів з метою створення проекту, ставить запитання

Ключове:

  • Чому люди повинні вибирати?

Тематичні:

  • Як виглядати на всі „сто”?
  • Що головніше – „хочу” чи „можу”?
  • Від кого залежить мій настрій?
  • Як врахувати інтереси?

Змістові:

  • Якими критеріями будете керуватись, організовуючи свято?
  • Які функції виконують гроші?
  • Які необхідно здійснити витрати та як їх обрахувати?

  Коло завдань учитель представляє у вигляді своєї мультимедійної презентації, тим самим демонструє, як має орієнтовно виглядати учнівська. Крім того, ставиться завдання – створити учнівський інформаційний бюлетень, який має стати складовою частиною портфоліо. Учні отримують інформацію, щодо джерел пошукової діяльності. Протягом проекту вчитель консультує учнів з незрозумілих напрямків, але не втручається в роботу.

  В даному проекті старшокласники вибрали свято, яке хочуть організувати – випускний вечір.

 

Структура  уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Що таке мультимедійна презентація? (Виступ перед аудиторією з використанням мультимедійних засобів та можливостей – відео файлів, зображень, веб-сайтів, гіперпосилань).
  2. Якими програмами користувались під час створення презентації? (Microsoft Power Point, Microsoft Exel, Microsoft Word)
  3. Який програмний засіб використали під час створення публікації, буклета, запрошення? ( Microsoft Publisher)
  4. Які інформаційні джерела використали для створення портфоліо проекту? (електронні – публікації в Інтернеті, електронні словники, енциклопедії; традиційні – книги, журнали, статті, карти. Із законом „Про авторське право” ознайомлені).

ІV. Перегляд презентації проекту

  Над даним проектом працювали 3 групи учнів. Кожна група презентує свій варіант  організації святкування випускного вечора. Учні демонструють слайди, в яких відображено їх варіант відповідей на ключове та тематичні питання, розповідають про свої дослідження, представляючи оброблені результати  у вигляді діаграм.  Гості презентації ознайомилися з інформаційними  бюлетенями, в яких висвітлена тема випускних вечорів. Інформаційний бюлетень зацікавив однолітків з паралельних класів, оскільки  там була цікава інформація, поради щодо організації випускного балу. Крім того, обдаровані учні виготовили рекламні буклети можливих місць проведення свят та салонів мод, де виявили свої здібності дизайнерів і маркетологів. За  створення вдалого рекламного буклету місцевого ресторану отримали знижку від власника на проведення  свята.

  Під час презентації учні з різних груп дебатують між собою. Вибирається оптимальний варіант проведення випускного балу.

V. Підсумки уроку. Оцінювання

  1. Яке значення для вас має робота в проекті?
  2. Як комп’ютерні технології допомогли створити проект?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проект «Сплануй своє свято з точки зору менеджера та економіста»

Лічильник балів

Презентація

Учні ­­________________ класу

Прізвища, імена____________________________________

 

 

Максимум балів

 Ваші бали

Зміст

 

 

Мета проекту чітко сформульована і зрозуміла

 

10

 

Спостереження чітко представлені

10

 

Висновки базуються на наведених даних

10

 

Результати обґрунтовані

10

 

Бібліографія оформлена згідно вимог

5

 

Оформлення

 

 

Легко читати і розуміти текст, малюнки підходять.

5

 

Слайди даються в логічній послідовності, допомагають сприймати зміст.

10

 

Презентація візуально приваблива.

5

 

Використана відповідна термінологія

10

 

Відсутні граматичні помилки

 

10

 

Використані ефекти, графіка, звук, фон, цілком відповідають темі.

10

 

Представлення

 

 

Є відображення кожного члена групи

10

 

Вільне володіння аудиторією та результатами роботи

5

 

 

 

 

Всього балів

110

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сплануй своє свято з точки зору менеджера та економіста

Оцінювання публікації

Максимум

Основні частини

Критерії

Бали

Моя оцінка

Оцінка моїх батьків

Оцінка мого вчителя

6

Зміст

Висловлювання власної думки автора

1

 

 

 

Наявність серйозного та розважального матеріалу

1

 

 

 

Влучні заголовки

1

 

 

 

Правдиві факти

1

 

 

 

Обґрунтовані висновки

1

 

 

 

Зв’язок змісту статей з тематичним запитанням 

1

 

 

 

6

Оформлення

Посилання на джерела

1

 

 

 

Адреса редколегії

1

 

 

 

Яскраві малюнки та графіки які ілюструють зміст

1

 

 

 

Є зміст номеру та анонс наступного номеру

1

 

 

 

Оригінальність оформлення

1

 

 

 

Підписи під малюнками (джерела)

1

 

 

 

5

Мова

Слова з теми Випускний вечір, Школа, Раціональна організація.

1

 

 

 

Правильність побудови речень

1

 

 

 

Правильність оформлення списку використаних джерел

1

 

 

 

Правильність написання слів

1

 

 

 

Зрозумілість висловлювань

1

 

 

 

5

Робота команди

Розподіл ролей в команді

1

 

 

 

Підтримка одне одного

1

 

 

 

Чітке виконання свого завдання кожним членом команди

1

 

 

 

Виконання завдання вчасно

1

 

 

 

Однаковий внесок кожного члена команди в реалізацію проекту

1

 

 

 

Разом

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

  1. Загальна економіка: Підручник / І.Ф.Радіонова та ін.; за ред. І.Ф.Радіонової. – 3-тє вид., доп.і  перероб.- Кам’янець- Подільський: Абетка – НОВА, 2002.
  2. Моя економіка: Підручник. / Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко. – К.: А.П.Н., 2005.
  3. Intel Навчання для майбутнього. – К.: Видавництво „Нора – прінт”, 2006.
doc
Пов’язані теми
Економіка, Розробки уроків
Додано
6 травня 2018
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку