Урок: "Реклама. Презентація реклами своєї фірми. Засоби просування реклами".

Про матеріал

Економічні події, що відбуваються в Україні, потребують реформ в навчанні. Сучасний світ вимагає постійної зміни освіти. Однією з важливіших потреб сучасної школи є виховання ділової людини, особистості з розвиненим економічним мисленням, готовою до життя й господарської діяльності в умовах ринкових відносин. Не виникає заперечень, що освіта завжди була і буде найважливішим чинником управління будь-якими змінами. Сучасні знання, інтелект, компетентність стали найбільш вартісним товаром. Саме таким товаром, потрібним людині, виробництву і державі, стали знання з основ бізнесу

Перегляд файлу

Тема   9: Реклама. Презентація реклами своєї фірми. Засоби просування реклами.

Мета уроку: Вчити дітей робити рекламу та презентацію; розвивати  уміння аналізувати й визначати свої якості як особистості та ділової людини; виховувати повагу до праці.

Обладнання: альбом, олівці, проектор

 Хід уроку

IОрганізаційна частина

IIОсновна частина

— Цікава подорож у світ економічних знань!

Ти поринеш у неї з багажем запитань

І згодом відповідь зумієш на все знайти,

Лиш наполегливість й старання прояви.

1. Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель: Тема нашого уроку – «Реклама». Сьогодні ми з вами спробуємо створити свою рекламу.

Хто підкаже, що купити?

Як знайти потрібну річ?

Допоможе нам реклама,

Що не спить і день і ніч.

На парканах, на вітринах,

На екранах, на машинах,

У тролейбусах, метро

Нас запрошують бюро.

Їдьте, йдіть, летіть, біжить,

Наш товар хутчіш купіть.

Подарунки, авто, книги:

Все реклама вам до шпиги.

І підкаже, і порадить,

Вкласти ваші гроші звабить.

Бо тепер, що не кажіть.

Без реклами важко жити.

 (В. Рубан)

2. Бесіда

Вчитель: Добре, коли на ринку конкуренція. Товарів багато, вони різні, та й ціни не дуже високі. В умовах конкуренції жоден постачальник зайвого не запросить. З іншого боку погано, коли на ринку конкуренція. Десятки сортів сиру, сотні видів кефіру, тисячі різновидів цукерок. Непроста це справа - вибрати серед безлічі хороших товарів який - то один. Я зараз розповім вам одну історію, яка сталася давним - давно у Франції з філософом Буриданом. Одного разу він кинув на землю недалеко один від одного дві однакові оберемки сіна, поставив між ними свого осла і пішов.

 

 

 

 А бідний осел стояв між двома оберемками сіна і не міг вибрати, яку з'їсти першою. Йшли години, дні, а осел все не міг на що - то зважитися. Так і помер з голоду поруч з їжею.

Звичайно, люди розумніше нещасного осла, але для них часом вибір буває болісно важким. І ось ті ж фірми, які випускають товари, стали всіляко полегшувати людям вибір. Вони  стали рекламувати свій товар. Розповідати, чим він відрізняється від товару конкурентів.

А тепер спробуйте зробити висновок. Що ж таке реклама?

Так реклама - це спосіб привернути увагу покупців до товару.

А зараз подивіться казку С. Михалкова « Как мужик корову продавал» та дайте відповідь на запитання:

- Яку послугу намагався чинити хлопчина?

-Чому мужик не зміг продати корову?

- Як допоміг мужику хлопчина?

- Як ви вважаєте, обманював чи хлопчина покупців?

- Чому мужик передумав продавати корову?

- Яку послугу намагався організувати хлопчина?

-Добре. Але запам'ятайте, реклама не повинна обманювати, надавати неправдиву інформацію. Однак хвалити свій товар, підкреслювати його хороші сторони ніхто не забороняє.

3.Фізхвилинка

Все у лиски вже в порядку.

Вийшла лиска на зарядку.

Лапки вгору, лапки вниз,

Подивилась вона скрізь.

І на місці пострибала,

Й присідала, і вставала,

Головою покрутила,

Вітрячки вона зробила,

Потім лапки опустила

І взялась собі за діло.

4. Гра «Рекламний агент»

У цю гру можна грати всім класом. Клас ділиться на дві команди.  Одна  команда - рекламні агенти, інша - покупці. Рекламні агенти на альбомних аркушах створюють рекламу того або іншого предмету, тобто малюють предмет, який вибрали для реклами, і дають до цього малюнку текст-рекламу. Кожен покупець в цей час готує картку розміром 10х10 і на ній пише свої ім'я та прізвище. Коли рекламні  агенти  підготують  рекламу, покупці її оцінюють, потім  віддають  свою  картку  тому  рекламному  агенту, чия реклама  їм  більше сподобалася.  Кращим  рекламним  агентом вважається той, хто більше всіх зібрав карток.

5. Робота в групах

Придумайте і намалюйте рекламу до своїх улюблених цукерок.

 

III Підсумок

- Про що нового ви дізналися з нашого уроку?

- У вас на партах лежать зірочки. Спробуйте оцінити свою роботу на уроці.

(На звороті великих зірок надпис – «Палай і освітлюй шлях  іншим». На зірках середньої величини – «Сяй яскравіше». На маленьких зірках – «Засяй».) 

doc
Пов’язані теми
Економіка, Розробки уроків
Додано
3 червня 2018
Переглядів
3248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку