24 травня о 18:00Вебінар: Підготовка до ЗНО: систематизація матеріалу та узагальнення знань за допомогою сервісу Canva

Урок - тренінг "Емоції та здоров’я. "

Про матеріал

Ознайомити дітей з емоціями та з їх впливом на здоров'я. Вчити розпізнавати позитивні і негативні емоції, контролювати свій емоційний стан.

«Які бувають емоції? Які емоції сприяють зміцненню здоров'я? Чому говорять, що «журба здоров'я відбирає»?


Перегляд файлу

 

 

2 КЛАС

 

маленькие шалунишки, детишки, девчонки и мальчишки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема.     Емоції та здоровя.

Мета.  Ознайомити дітей з емоціями та з їх впливом на здоров’я. Вчити розпізнавати позитивні і негативні емоції, контролювати свій емоційний стан.

Хід уроку – тренінгу

Вступна частина

1. Знайомство: «Посмішка по колу». (Кожна дитина повертається до сусіда і, побажавши щось приємне, посміхається йому. Образно «бере посмішку» в долоні і передає її по колу).

2. Правила.

Вчитель: «Для того, щоб ми добре працювали, повторимо правила роботи. Спробуйте показати правила за допомогою міміки і жестів, а ми їх відгадаємо і візьмемо до уваги».

3. Очікування.

Вчитель: «Тема нашого тренінгу «Емоції і здоровя». Ми поговоримо про різні емоції, про те, коли вам буває сумно, а коли весело. Чого ви очікуєте під час вивчення цієї теми?»

   (Діти пишуть на краплинках свої очікування і кріплять їх до хмаринки).

Основна частина

1. Міні – лекція.

Вчитель розповідає про емоції позитивні і негативні, а також про їх вплив на здоровя.

2. Руханка «Море хвилюється…»

(Діти обирають одного, хто повертається спиною до інших, і промовляє: «Море хвилюється раз, море хвилюється два…». Після рахунку «три» діти повинні завмерти. Керівник гри підходить по черзі до кожного учасника і намагається відгадати кого і в якому стані він зобразив. Потім дитина сама розповідає, що чи кого вона хотіла зобразити).

3. Робота в групах

Обєднання учнів в дві групи: (сонечко, веселка).

Перша група («Сонечко») підходить до столу, де лежать аркуші паперу. На одному намальовано сонечко, а на іншому листочки, що падають.

Завдання: розглянути малюнки на стор. 39 підручника, визначити, які емоції відчувають діти; розподілити ці емоції в дві групи (на листочках записують негативні емоції, щоб вони разом з вітерцем відлетіли від нас, на промінчиках сонечка – позитивні емоції, щоб вони завжди залишалися з нами).

Друга група («Веселка») підходить до іншого столу, де лежить аркуш паперу, переділений навпіл. На одній частинці аркуша зображено смайлик, який посміхається, а на іншій – який сумує.

Завдання: записати, що вас звеселяє, а що засмучує у відповідні частинки і пояснити чому.

4. Запитання і відповіді

Вчитель: «Які бувають емоції? Які емоції сприяють зміцненню здоров’я? Чому говорять, що «журба здоровя відбирає»?

Заключна частина

1. Завершення тренінгу

Вчитель: « На початку тренінгу ви записували ваші очікування на краплинках і прикріпили їх на хмаринку. Якщо ваші очікування здійснилися, то перемістіть свої краплинки до джерельця, джерельце наповниться водою і перетвориться в річечку».

2. Прощання

   Діти стають в коло і промовляють слова: «Ми смутку говоримо: «Ні!». Ми будем завжди посміхатись!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку