Урок -челендж "Роби як я, роби краще!"

Про матеріал
Розробка уроку допоможе вчителю провести урок цікаво для дітей. Урок буде сприяти підняттю емоційного настрою дитини.
Перегляд файлу

План – конспект

уроку фізичної культури

Тема уроку: Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Стрибків. Танцювальні кроки. Рухлива гра.

Завдання:

  • навчальні: формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереженні та зміцненні здоров’я;
  • оздоровчі: розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових умінь та навичок, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;
  • виховні: формування морально-вольових якостей та позитивного ставлення до оточуючої дійсності, формувати вміння працювати в команді, толерантність і здорову конкуренцію.

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар: свисток, ІКТ, повітряні кульки з завданнями, скакалки, кеглі, м’ячи.

Тип уроку: комбінований

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (15 хв)

1. Перехід до спортивного залу під лічилку «Раз і два. Раз і два. В нас лічилка – лісова!».

2. Шикування, привітання.

3. ЧСС.

4. Завдання: «Діти, всі вправи, які ми сьогодні будемо виконувати, це вправи для покращення постави, для  розвитку координації рухів ніг і рук, вправи для розвитку почуття темпу; проведемо ігри - естафети; повторимо та перевіримо ваші знання та вміння. Пропоную наш урок провести у вигляді ЧЕЛЕНДЖУ «Роби як я, роби краще!». 

       Спочатку пропоную до вашої уваги презентацію «Звертай увагу на свою поставу».

  • Що таке постава?

«Звичне положення тіла» — це те положення тіла, яке регулюється несвідомо.  Постава зазвичай асоціюється з виправкою, манерою тримати себе.

А зараз ми перейдемо від теорії до практики. Пригадаємо різновиди ходьби, бігу та стрибків та виконаємо ЗРВ з гімнастичними палицями для покращення правильної постави.

1ꞌ

30"

30"

12'

 

 

 

 

 

 

 

1. В колоні по 1

2. Привітання після розрахунку.

3. ЧСС 15—16 уд. за 10 сек

Для адаптованих: допомогти знайти пульс.

 

 

 

 

 

 

 

Презентація

 

 

 

 

 

Різновиди ходьби та бігу виконувати поточним методом. Слідкувати за дистанцією.

 

ЗРВ з гімнастичними палицями.

Основна частина (20 хв)

Продовжуючи урок, пропоную виконати завдання повітряної кульки.

1. Діти метають дротики у повітряну

кульку та виконують завдання (Додаток 1).

2. Ігри-естафети.

 

Для адаптованих: допомогти прочитати завдання та виконати його.

Заключна частина (3 хв)

  1. Шикування в коло.
  2. Релаксація. Дихальна гімнастика.
  3. ЧСС.
  4. Гра «Хвилинка».
  5. Підбиття підсумків уроку.
  6. Організований перехід до класу у колоні по одному.

1 хв

Концентрація уваги.

Для адаптованих: слідкувати за правильним виконанням.

Рекомендації щодо  домашнього завдання.

Виставлення вербальних оцінок.

 

 

Додаток 1

Виконати разом із класом, під музику, танцювальні кроки.

Пострибати через скакалку 10 сек.

Що треба робити щоб бути здоровим?

Провести естафету на швидкість.

Виконати згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

Виконати піднімання тулуба в сід із положення лежачи.

Розказати правила гри «Сова».

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
1550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку