Урок- Додавання і віднімання дробів в 5 кл.

Про матеріал
Урок в 5 кл. з теми "Додавання і віднімання дровів." Мета уроку-відпрацьовувати і вдосконалювати навички розв’язування завдань, що передбачають виконання дій додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Розвивати культуру математичної мови та записів. Виховувати творчі здібності до математики.
Перегляд файлу

Відкритий урок з математики у 5 класі:

 

Додавання   і віднімання звичайних дробів з однаковими  знаменниками .

 

 

 

 

 

Розроблена  вчителем математики  -   Кіреева  Ю. Т

 

 

 

 Бердянськ БСШ №16.

 

Тема:     Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

Мета уроку: відпрацьовувати і вдосконалювати навички розвязування завдань, що передбачають виконання дій додавання і віднімання дробів з однаковими               знаменниками. Розвивати культуру математичної мови та записів.              

Виховувати  творчі  здібності до математики.

Тип уроку: застосування навичок і вмінь.

Обладнання: комп’ютер, презентація, підручник,аркуші з печатною основою.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап.Перевірка готовності класу до заняття.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.Вияснити, які труднощі виникли в учнів під час виконання домашнього завдання.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності  :Найвище призначення математики - знаходити порядок у хаосі, який нас оточує!

ІV. Формування теми і завдань уроку.

V. Актуалізація опорних знань.

1.Опитування з теорії:

  • Як знайти суму звичайних дробів з однаковими знаменниками?
  • Як знайти різницю звичайних дробів з однаковими знаменниками?
  • Як знайти (суму) різницюмішаних чисел?

Усні вправи

VІ. Вдосконалення вмінь.Кожен учень розв’язує всі приклади, відповідь с прикладу записує на стрічці, яка лежить на парті з номером завдання. Хто перший розв’яже всі приклади, збирає на своєму ряді стрічки і наліплює їх на дошці.

Розв'яжіть рівняння.

До дошки запрошуються 3 учні і кожен розв’язує по одному рівнянню. На місцях записують всі рівняння.  Перевіряємо і виставляємо оцінки.

 

 

 

.

 

 

Фізкультхвилинка:

- Хлопніть в долоні,  якщо число ділиться на 2.

- Підніміть одну руку,  якщо число ділиться на 5.

- Піднімітьвгоруобидві руки,якщо  число ділиться на 10 .

3. Розв’язування задачі.Один учень у дошки розв'язує і всі разом перевіряють.

Самостійна роботаУчні виконують тести.

Закінчили. Поміняйтеся зошитами з сусідом по парті і перевірте один в одного.

Виставте бали.

VІІ . Підведення підсумків.

  •                   На початку уроку ми з вами поставили цілі, до яких повинні були дійти.
  •                   На вашу думку, чи досягли ми своїх цілей?
  •                   Що вам сподобалось на уроці? А що ні?

 

 

VІІІ. Домашнє завдання.    §26-28. Сторінка 257 «Тестові завдання.»

                                                                                   На  10б-  №1- №4.

                                                                                   На  12б-  №1- №5.

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку