Відкритий урок з математики у 5 класі:
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками .
Розроблена вчителем математики - Кіреева Ю. Т
Бердянськ БСШ №16.
Тема: Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.
Мета уроку: відпрацьовувати і вдосконалювати навички розв’язування завдань, що передбачають виконання дій додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Розвивати культуру математичної мови та записів.
Виховувати творчі здібності до математики.
Тип уроку: застосування навичок і вмінь.
Обладнання: комп’ютер, презентація, підручник,аркуші з печатною основою.
Хід уроку
І. Організаційний етап.Перевірка готовності класу до заняття.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.Вияснити, які труднощі виникли в учнів під час виконання домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності :Найвище призначення математики - знаходити порядок у хаосі, який нас оточує!
ІV. Формування теми і завдань уроку.
V. Актуалізація опорних знань.
1.Опитування з теорії:
Усні вправи
VІ. Вдосконалення вмінь.Кожен учень розв’язує всі приклади, відповідь с прикладу записує на стрічці, яка лежить на парті з номером завдання. Хто перший розв’яже всі приклади, збирає на своєму ряді стрічки і наліплює їх на дошці.
Розв'яжіть рівняння.
До дошки запрошуються 3 учні і кожен розв’язує по одному рівнянню. На місцях записують всі рівняння. Перевіряємо і виставляємо оцінки.
.
Фізкультхвилинка:
- Хлопніть в долоні, якщо число ділиться на 2.
- Підніміть одну руку, якщо число ділиться на 5.
- Піднімітьвгоруобидві руки,якщо число ділиться на 10 .
3. Розв’язування задачі.Один учень у дошки розв'язує і всі разом перевіряють.
Самостійна роботаУчні виконують тести.
Закінчили. Поміняйтеся зошитами з сусідом по парті і перевірте один в одного.
Виставте бали.
VІІ . Підведення підсумків.
VІІІ. Домашнє завдання. §26-28. Сторінка 257 «Тестові завдання.»
На 10б- №1- №4.
На 12б- №1- №5.