Урок- лабораторна робота

Про матеріал
Нестандартна форма організації уроку- лабораторна робота. Основні етапи такого уроку: пошукова робота, дослідницька робота, практична та творча робота , висновок. Ця форма роботи ефективна на етапі закріплення вивченого матеріалу.
Перегляд файлу

Урок- лабораторна робота з української мови

3 клас

Тема. Підсумковий урок із теми «Прикметник».

Мета. Узагальнити знання учнів про прикметник; розвивати самостійність; виховувати інтерес до вивчення української мови .

Обладнання. Тексти завдань, пам’ятки, таблиці.

Ключові компетентності:

-       Спілкування державною мовою;

-       Інформаційно- комунікаційна;

-       Соціокультурна

Хід уроку

І. Організація класу

- Покажіть свій настрій на початку уроку.

-  Що ви очікуєте від цього уроку?

- Як ми будемо працювати на уроці?

ІІ. Актуалізація знань учнів.

  1. Самостійна робота з текстами завдань лабораторної роботи «Прикметник».

Завдання  «Розкажи сусідові»

Прикметник – частина мови, що означає…

  1. Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми перевіримо свої знання з теми «Прикметник».

ІІІ. Пошукова робота

Завдання. Випишіть словосполучення іменника із залежним від нього прикметником. Доведіть, що вони взаємопов’язані.

Красна ріка берегами, а добрий обід – смачними пирогами.

ІV. Дослідницька робота

Дослідіть, чи можна утворити прикметник від власного іменника. Як будуть писатися утворені прикметники?

Язик до Києва доведе.

Був у Римі, та й папи не бачив.

Ніс той ніс, як через Дніпро міст.

V. Практична робота

Завдання . Випишіть словосполучення іменника із залежним від нього прикметником у множині, поставте їх в однину.

Ранні пташки росу п'ють, а пізні — слізки ллють.

Печені голуби не летять до губи.

Завдання. Випишіть словосполучення іменника із залежним від нього прикметником, визначте рід прикметника.

Воля — це вічна молодість народів.

Рід великий, а пообідать ніде.

У дружній родині і в холод тепло.

Найбільше багатство-  міцне здоров’я.

-       Як визначити число і рід прикметника?

Завдання . Складіть прислів’я зі слів. Визначте, яким членом речення є прикметник.

Добрі, батьків,діти, шанують.

(Добрі діти шанують батьків.)

VІ. Підсумок уроку

Гра «П’ять пальців»

На аркуші паперу діти обводять свою долоню і на кожному пальчику дають відповіді на запитання (записані на дошці).

Великий – що найбільше  вам  сподобалось сьогодні?

Вказівний – з яким настроєм пройшов урок?

Середній – що нового ви дізналися?

Безіменний – про щоб хотіли розповісти вдома?

Мізинчик – яку рису характеру ви хотіли б у собі вдосконалити?

Долоньки з написами зачитуються за бажанням дітей, а потім прикріплюються на дошку.

-         Позначте свій настрій.

docx
Додано
28 лютого
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку