20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок -залік "Контрольна робота .Слово." 3кл.

Про матеріал

Уроки - заліки

Після засвоєння необхідних знань, умінь та навичок, згідно з Комбінованою системою, проводяться контрольно - залікові уроки. їх є два види, які відрізняються за змістом, цілями і технологією. Перший з них називається формальним (обов'язковим) туром тематичного заліку, другий - творчим (довільним) туром тематичного заліку.

Перший вид уроку має на меті перевірку обсягу та рівня засвоєння тих знань, умінь та навичок, які є обов'язковими для кожного учня, другий - виявлення найвищих показників у дітей в розвитку їх когнітивної та афективної сфер, що відбувся за рахунок даного предмета. Цей тур заліку не обов'язковий для всіх учнів. В ньому беруть участь лише ті, хто бажає реалізувати та продемонструвати свій видатний академічний талант.

Це - перший вид уроку -заліку.

Перегляд файлу

Соболь Л.Є.        Урок – залік           Контрольна робота по темі                                                    3клас

«Слово»

Варіант1

 

І рівень

  1. Познач словосполучення, яке вжито в переносному значенні:

а) горить вогонь;     б) горять ягоди горобини;     в) горить свічка.

     2. Яке з цих слів має кілька значень?

          а) спати;                     б) топити;                                в) дихати.

     3.Підбери синонім до слова бігти:

           а) йти;                         б) їхати;                                   в) мчати.

4. Знайди прислів’я, в якому вживаються антоніми:

            а) Праця годує, а лінь марнує.

            б) Де праця, там і радість.

            в) Без труда не витягнеш і рибку із ставка.

 

ІІ рівень

  1. Познач словосполучення, яке вжито в прямому значенні:

а) сяє сонце;            б) сяє усмішка;                            в)сяє актриса.

    2. Серед даних слів вкажи однозначне:

          а) земля;                   б) парта;                                       в) коса.

 3. Познач речення із синонімами:

          а) З лісу вискочив заєць і  кинувся бігти.

          б) Добра слава дорожча всякого багатства.

          в) Орловські коні красиві і витривалі.

  1. Познач прислів’я, в якому потрібно вставити антонім до слова важко:

а) Важко в навчанні – … в бою.

б) Щастя не в повітря  … ,а руками дістається.

в) Всякий … своє щастя.

ІІІ рівень

  1. До якого із слів потрібно дописати вказане слово, щоб словосполучення вживалось в переносному значенні? Кришталева

а) ваза;                      б) вода;                            в) пташка.

2. В якому із вказаних значень слово вжито в реченні?

Мій тато займається боксом.

      а) бокс – спорт;б) бокс – ізолятор в лікарні;      в) бокс – зачіска.

3. Познач зайве слово:

         а) вітатися;                б) радіти;                        в) прощатися.

     4. Визнач слово, яким можна замінити виділене:

Подув холодний вітер.

         а) почався;                 б) налетів;                     в) закінчився.

 

ІV рівень

  1. З виділеним словом утвори словосполучення з переносним значенням:

м’який мох __________________________________________

 

  1. Утвори з даним словом два словосполучення так, з різними значеннями слова

мила _________________________________________________________________

 

  1. Яке слово  з даної групи є антонімом до слова початок?

а) кінцевий;              б) закінчувати;               в) кінець.

 

    4. Визнач прислів’я, в якому є синоніми.

а) Любиш … , люби й саночки … .

        б) …. Думай, а ….. говори.

        в) Мир …., а війна ….. .

 

 

 

Соболь Л.Є.   Урок – залік        Контрольна робота по темі                                                    3клас

«Слово»

Варіант2

 

І рівень

    1. Познач словосполучення, яке вжито в переносному значенні:

а) ллється вода;                  б) ллється музика;                   в)ллються слова .

 2. Яке з цих слів має кілька значень?

          а) лисиця;                              б) лист;                                      в) птах.

3.Підбери синонім до слова хникати:

           а) тужити;                             б) сумувати;                             в) плакати.

4. Знайди прислів’я, в якому вживаються антоніми:

   а) Важко в навчанні,  легко в бою.

      б) Семеро одного не чекають.

            в) Праця не пропаде без сліду.

 

ІІ рівень

  1. Познач словосполучення, яке вжито в прямому значенні:

а) сумує природа;            б) сумує дівчинка;                            в) сумує скрипка.

    2. Серед даних слів вкажи однозначне:

 а) знак;                               б) магнітофон;                                  в) ручка.

 3. Познач речення із синонімами:

          а) Крізь гори і ліси бігла, звивалася вузенька річечка.

          б) Мурахоїд живиться мурахами.

          в) Лінь добра не робить.

4.Познач прислів’я, в якому потрібно вставити антонім до слова руйнує:

а) Мир …. , а війна руйнує.

б) Красна птиця пір’ям, а людина …… .

в) Друг пізнається в …… .

ІІІ рівень

  1. До якого із слів потрібно дописати вказане слово, щоб словосполучення вживалось в переносному значенні? Яскрава

а) особистість;                      б) зірка;                            в) думка.

2.  В якому із вказаних значень слово вжито в реченні?

Довжину кімнати вимірюють метрах.

      а) метр – віршований розмір;б) метр – одиниця довжини;      в) метр – учитель, наставник.

3. Познач зайве слово:

         а) веселитися;                б) радіти;                        в) сумувати.

     4. Визнач слово, яким можна замінити виділене:

Іде густий сніг.

 а) свистить;                 б) шумить;                     в) падає.

 

ІV рівень

  1. З виділеним словом утвори словосполучення з переносним значенням:

Гострий ніж __________________________________________

 

  1. Утвори з даним словом два словосполучення так, з різними значеннями слова

віз _________________________________________________________________

 

  1. Яке слово  з даної групи є антонімом до слова розпочати?

а) початковий;              б) закінчувати;               в) кінець.

 

    4. Визнач прислів’я, в якому є синоніми.

а) Нових друзів ….., а старих …… .

        б)  Добра слава дорожча …… і ……… .

         в)   Слово не горобець …….. не спіймаєш .

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку