Урок № 1 роботи з дитячою книжкою у 2 класі НУШ " Моя професія - школяр"

Про матеріал

План - конспект уроку роботи з дитячою книжкою у 2 класі НУШ буде корисним при підготовці до проведення уроку. Містить список літератури, корисні покликання, варіанти видів роботи, що дозволить педагогу досягти поставленої мети у роботі з дітьми і мотивувати учнів до читання книжок.

Перегляд файлу

Робота з дитячою книжкою. 2 клас

Урок № 1

Тема. Моя професія -  школяр.

Мета. Поглиблювати і розширювати знання учнів про основне завдання кожного школяра- вміння вчитися; розвивати читацькі інтереси; вчити виразно інтонувати поетичні твори; виховувати відповідальне ставлення до навчання; толерантне ставлення до людей з особливими потребами.

Матеріал до уроку. Лариса Ніцой «Дві бабуськи в незвичайній школі або скарб у візку» (https://mala.storinka.org.), А. Костецький «Головна професія»,Грицько Бойко «подружки – говорушки», Грицько Бойко «Взяв приклад». Посібник «Позакласне читання. Робота з дитячою книжкою. 2 клас» /Уклад. Т.С. Маркотенко, О.В. Ємельяненко.-Харків: Видавничий дім Весна, 2020. – 136с.

 

Обладнання. Тематична виставка книг, малюнків, ілюстрації, Позакласне читання.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

1. Вчитель.

Продзвенів уже дзвінок.

Розпочнемо наш урок.

Радо всіх вітаю,

Нових знань бажаю.

2.  Бесіда «Хто я є?»

Вчитель.

  • Дівчатка хто ви є у школі? Кожна з вас продовжить речення «Я у школі …» ( учениця).
  • Хлопчики, хто ви є у школі? ( Я у школі учень).
  • Дівчатка, Що робить у школі учениця?
  • Хлопчики, що робить у школі учень?

- Учні та учениці мають однакове завдання у школі? Яке? (Вчитися).

3. Вправа «Мікрофон»

Скажіть, будь ласка, що означає  «вчитися»?

Дякую, малята.

ІІ. Створення емоційного фону.

  1. Слухання вірша.

АнатолийКостецкий

Головна професія

Спитай у тата і у мами,
Які професії у них.
Професій різних є чимало,
Сповна їх вистачить на всіх!

Та є одна поміж професій,
Якої вчаться у житті.
Вона для кожного найперша,
Якої вчитимешся й ти!

Учитель, лікар та геолог,
Письменник, слюсар чи кресляр –
Всі називають головною
Одну професію – школяр!

Бо всім відомо, що без школи,
Без знань, що мусиш там набуть,
Не станеш у житті ніколи
Тим, ким в дитинстві мрієш буть!

 

  • Діти, яка тема вірша?
  • Що означає слово «школяр»?

(Учні висловлюють свої міркування)

Отже, найголовнішою професією всі вважають професію школяра, бо перш ніж отримати у житті певний фах, усі люди освоюють цю професію, яка навчає їх вмінню вчитися.

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Отже, тема нашого уроку «Моя професія – школяр».

ІV. Основна частина уроку.

  1. Робота з виставкою літератури, малюнків.
  • Запрошую вас, діти відвідати виставку творів, присвячених темі нашого уроку.( Учитель презентує книги).
  • Деякі із творів ми прочитаємо сьогодні на уроці.
  • Діти, а які твори прочитані вами можуть бути на цій виставці?
  1. Виразне читання віршів Грицька Бойка «Подружки  - говорушки», «Взяв приклад».
  • Чому дівчаток назвали подружки- говорушки?
  • Можна так поводитись  під час уроку?
  • Як ви розумієте вислів «проковтнули язики»
  • Щоб ви порадили дівчатам?
  • Чому вірш «Взяв приклад» можна вважати гумористичним?
  • Яке значення слова приклад тато мав на увазі?
  1. Книгознавча скринька.
  • А зараз візьміть до рук  позакласне читання. Розглянемо книжку.

Кожна із них має обкладинку – покриття книжки з паперу, картону, або іншого матеріалу, перша сторінка – титульний аркуш. У книжці є передмова, форзац, зміст.

  1. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=DSMzkqxr3VQ

 

  1. Читання передмови до книги Лариси Ніцой «Дві бабуськи в незвичайній школі або скарб у візку». С. 4 у позакласному читанні.
  • Чи зрозуміли ви про що ця книжка?
  • Кортить  вам дізнатися про що йдеться у книзі?

Фізкультхвилинка

V. Доповнення, розширення, уточнення читацького досвіду учнів.

1. Читання уривку з книжки Лариси Ніцой «Дві бабуськи в незвичайній школі або скарб у візку». Частину І читає вчитель.

- Обговорення почутого.

 Скільки друзів живуть в одному будинку?

Як їх звати?

Чим особливий Олег?

  1. Читання ІІ частини дітьми «ланцюжком».

Слухаємо один одного уважно, слідкуємо, щоб відповісти на питання де навчається Олег?

  1. Читання ІІІ частини.
  2. Робота над запитаннями до тексту с. 10.

VІ. Узагальнення вивченого.

Рорбота над завданнями с. 10-12.

 

VII.Підсумок уроку.

  • Що корисного ви взяли для себе?
  • Чого вчать нас прочитані твори?

Читаєш чуже – бачиш своє с. 12

Склади своє невеличке оповідання про повчальний або смішний випадок, що трапився з тобою або твоїми шкільними друзями.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 лютого 2023
Переглядів
802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку