Мета: пояснити значення рухового режиму для здоров'я; розвивати прагнення проводити своє життя в русі, працювати, займатися спортом; виробляти гарну і правильну поставу; викликати у дітей бажання дбати про своє здоров'я.
Обладнання: сюжетні картинки, презентація, мультфільм «Абетка здоров'я: кому потрібна зарядка», підручник «Основи здоров'я».
Тип-уроку: урок – тренінгУРОК 10. РУХ І ЗДОРОВ’Я. ВИДИ РУХОВОЇ
АКТИВНОСТІ
Мета: пояснити значення рухового режиму для здоров’я; розвивати прагнення проводити своє життя в русі, працювати, займатися спортом; виробляти гарну і правильну поставу; викликати у дітей бажання дбати про своє здоров’я.
Обладнання: сюжетні картинки, презентація, мультфільм «Абетка здоров’я: кому потрібна зарядка», підручник «Основи здоров’я».
Тип-уроку: урок – тренінг
Хід уроку
І. Організаційна частина
1. Вправа «Привітання»
Хто здоровий, той сміється, все йому в житті вдається. Він долає всі вершини, це ж чудово для людини.
2.Зворотний зв’язок
«На попередньому уроці я зрозумів (ла) … .»
3.Мозковий штурм
ІІ. Основна частина
1. Повідомлення теми і завдань уроку
- Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, чому фізичні вправи корисні для здоров’я.
2. Робота з підручником (с.42) Робота в групах.
1 група – продемонструйте, як пташка махає крилами;
2 група – продемонструйте, як стрибає кенгуру;
3 група – продемонструйте, як повзає равлик.
Рухатись – це потреба людини. Про те, що рух – це здоров'я, люди довідалися дуже давно. Понад 2500 років тому у Давній Греції на скелі було викарбовано: «Хочеш бути красивим, розумним, сильним - бігай».
Дитині 7-річного віку щоб розвиватись, рости здоровою необхідно робити до 15000 рухів на день!
- Назвіть те, що вже вмієш робити і чого хочеш навчитися найближчим часом.
«До своїх прапорців» (середньої рухливості). Гравці діляться на групи по 5—8 осіб, стають у кола. В центрі — капітан з прапорцем. За сигналом гравці розбігаються по майданчику. По команді «до прапорців» всі біжать до своїх прапорців, стають в коло. Перемагає команда, що зібралася першою. «Горобчики-стрибунці». На землі малюється коло. В колі — «кіт», поза колом — горобчики. За командою «горобчики» встрибують в коло і вистрибують з нього. «Кіт» ловить «горобчиків» тільки в колі. Коли спіймано чотирьох горобчиків, вибирається новий «кіт».
«Тир» (основний рух — метання). На стіні малюється 3 круга на відстані 4—5 м один від одного. Діаметри: І — 35—40 см, II — 80—100 см, III — 1,5 м. Гравці, стоячи за 5—10 м від стіни, обома руками кидають футбольний м'яч в мішені (з-за голови).
- Розкажіть про свої улюблені зимові види спорту.
ІІІ. Заключна частина.
1. Вправа «Відкритий мікрофон»
- Чому важливо використовувати фізичні вправи?
2. Зворотний зв’язок.
- Які спортивні секції ви відвідуєте?
3. Робота в зошиті с.18-19
4. Гра «Рух – це здоров`я»
- Я буду називати ті дії, котрі корисні для здоров`я.
Якщо ви згодні, показуйте знак «+», якщо ні – «-» :
5. Ритуал прощання.
Діти встають у коло, тримаючи руки так, як у привітанні, і промовляють слова: Тепло своїх долонь
Я друзям віддаю.
І щиро зичу вам... (промовляють своєму сусіду побажання)