УРОК 14. ДІВЧАТА І ХЛОПЧИКИ Урок-тренінг

Про матеріал

Мета: навчити учнів знаходити спільне і відмінне між хлопчиками та дівчатками, сприяти формуванню гарних манер; формувати поведінкові навики; вчити підтримувати доброзичливі стосунки з однокласниками.

Обладнання: картинки, презентація, підручник «Основи здоров'я».

Тип-уроку: урок – тренінг
Перегляд файлу

УРОК 14. ДІВЧАТА І ХЛОПЧИКИ

Мета: навчити учнів знаходити спільне і відмінне між хлопчиками та дівчатками, сприяти формуванню гарних манер; формувати поведінкові навики; вчити підтримувати доброзичливі стосунки з однокласниками.

Обладнання: картинки, презентація, підручник «Основи здоров’я».

Тип-уроку: урок – тренінг

 

Хід уроку

І. Організаційна частина 

  1. Вправа «Привіт, я радий тебе бачити» 

 Кожен учасник повинен представитись та привітатися з усіма. Для цього необхідно правою рукою взяти за руку людину, яка поряд і привітатися, а для того, щоб випустити руку необхідно лівою рукою взяти за руку іншого і т.д. В результаті утворюється живий, перекручений ланцюжок рук.

  1. Зворотний зв’язок

 «На попередньому уроці я зрозумів (ла) … .»

3.Мозковий штурм

- Кого з вас удома називають маленькім помічником (помічницею)?

ІІ. Основна частина

1. Повідомлення теми і завдань уроку

-  Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтеся про дівчаток і хлопчиків. Що спільного і що відмінного між ними? Як правильно обирати друзів. Спілкуватися,  товаришувати  з однокласниками.

2. Робота з підручником с.60-63

Читання вірша Анатолія Костецького

  • Які зачіски мають дівчатка і хлопчики у вашому класі?
  • Чим їхні зачіски подібні між собою, а чим – відмінні?
  1. Робота в групах.

Завдання для груп.

І група - підібрати одяг для дівчинки і хлопчика. Який одяг   притаманний тільки дівчаткам, а який – тільки хлопчикам?

ІІ група - В які ігри граються тільки дівчатка? 

ІІІ група - В які ігри граються тільки хлопчики? 

ІV група - Які спільні ігри хлопчиків і дівчаток? 

Висновок. У дівчаток і хлопчиків більше спільного, ніж відмінного. Дівчатка і хлопчики мають однакові права.

Презентація груп.

  1. Вправа  «Впізнай»  Дітям  пропонується  фотографії немовлят. Ця дитина – хлопчик чи дівчинка?
  2. Руханка « Я вмію»

                Вміємо ми танцювати, 

                Самі себе одягати, 

                Вміємо  ліжечко стелити, 

                Поливати в хаті квіти,                

Вміємо з мамою на кухні,                 

Мити ложки, миски, кухлі.

                Вміємо кімнату підмести, 

                Та до свята пиріжки спекти.

6. Практична робота. Вчимо гарні манери.

  •                  Як повинен поводитися справжній лицар? (Відчинити перед дівчинкою двері, пропустити вперед, поступитися місцем у транспорті, подати руку при виході з транспорту.)
  •                  Як повинна поводитися маленька пані? (Бути лагідною, чемною, культурною).

8.Вправа «Гарні манери»

     Продемонструвати у парі хлопчик–дівчинка гарні манери у транспорті, при виході з транспорту, при вході до школи.

ІІІ. Заключна частина.

1. Робота в зошиті с.24-25

  • Який одяг носять хлопчики, а який – дівчата?
  • Який одяг є спільним для хлопчиків і дівчаток?
  • Які іграшки є спільними для хлопчиків і дівчаток?
  • 2. Зворотний зв’язок.

Продовж фразу: « Щоб мати багато друзів, треба … .»

3. Ритуал прощання.

Діти стають в коло, кладуть руки одне одному на плечі й тричі промовляють: «Ми – молодці».

 

doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку