Мета: навчити учнів знаходити спільне і відмінне між хлопчиками та дівчатками, сприяти формуванню гарних манер; формувати поведінкові навики; вчити підтримувати доброзичливі стосунки з однокласниками.
Обладнання: картинки, презентація, підручник «Основи здоров'я».
Тип-уроку: урок – тренінгУРОК 14. ДІВЧАТА І ХЛОПЧИКИ
Мета: навчити учнів знаходити спільне і відмінне між хлопчиками та дівчатками, сприяти формуванню гарних манер; формувати поведінкові навики; вчити підтримувати доброзичливі стосунки з однокласниками.
Обладнання: картинки, презентація, підручник «Основи здоров’я».
Тип-уроку: урок – тренінг
Хід уроку
І. Організаційна частина
Кожен учасник повинен представитись та привітатися з усіма. Для цього необхідно правою рукою взяти за руку людину, яка поряд і привітатися, а для того, щоб випустити руку необхідно лівою рукою взяти за руку іншого і т.д. В результаті утворюється живий, перекручений ланцюжок рук.
«На попередньому уроці я зрозумів (ла) … .»
3.Мозковий штурм
- Кого з вас удома називають маленькім помічником (помічницею)?
ІІ. Основна частина
1. Повідомлення теми і завдань уроку
- Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтеся про дівчаток і хлопчиків. Що спільного і що відмінного між ними? Як правильно обирати друзів. Спілкуватися, товаришувати з однокласниками.
2. Робота з підручником с.60-63
Читання вірша Анатолія Костецького
Завдання для груп.
І група - підібрати одяг для дівчинки і хлопчика. Який одяг притаманний тільки дівчаткам, а який – тільки хлопчикам?
ІІ група - В які ігри граються тільки дівчатка?
ІІІ група - В які ігри граються тільки хлопчики?
ІV група - Які спільні ігри хлопчиків і дівчаток?
Висновок. У дівчаток і хлопчиків більше спільного, ніж відмінного. Дівчатка і хлопчики мають однакові права.
Презентація груп.
Вміємо ми танцювати,
Самі себе одягати,
Вміємо ліжечко стелити,
Поливати в хаті квіти,
Вміємо з мамою на кухні,
Мити ложки, миски, кухлі.
Вміємо кімнату підмести,
Та до свята пиріжки спекти.
6. Практична робота. Вчимо гарні манери.
8.Вправа «Гарні манери»
Продемонструвати у парі хлопчик–дівчинка гарні манери у транспорті, при виході з транспорту, при вході до школи.
ІІІ. Заключна частина.
1. Робота в зошиті с.24-25
Продовж фразу: « Щоб мати багато друзів, треба … .»
3. Ритуал прощання.
Діти стають в коло, кладуть руки одне одному на плечі й тричі промовляють: «Ми – молодці».